[Halo 2] Tips & Tricks

Discussie in 'Algemeen' gestart door Michael_T, 12 nov 2004.

  1. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Glitch: Rooftop Glitch

    When you first get on Earth, go through the first opening into the courtyard. Head over to the right side where the buildings are. Follow the wall until you see an alleyway on your right. Enter it and follow it left. Stand on top of the pile of dirt at the end of the alley and while facing the wall, do a jump/crouch to get on top of the buildings on the block. You'll be able to clip the stage at the very top.

    --------------------------------------------------------------------------

    Hint: More Melee


    Attack rapidly with your melee by "switching weapons" as soon as the melee attack connects; press the Y button marginally before the B button (default button setting) to see your SPARTAN in action.

    --------------------------------------------------------------------------

    Hint: Reset Thy Ammo

    Expended all your ammo at the end of one stage and don't have enough to muscle past the start of the next one? Save and quit your game -- provided you acutally unlocked a new stage on the Stage Select, you can head back into your campaign (via stage select) and get a fresh batch of pre-assigned weapons for Master Chief.

    Co-op players already know from the first game that your partner and you can kill one another (one a time) to restart with an initial ammo load when you started the stage.
    --------------------------------------------------------------------------

    Hint: Vehicle HWP Shot Table


    Number of shots to destroy a vehicle:
    Ghost - rocket x1, gauss x1, grenade x1, sniper rifle x4
    Spectre - rocket x1, gauss x2, grenade x2, shotgun x6 (close)
    Warthog - rocket x1, gauss x2, grenade x2, shotgun x6 (close)
    Wraith - rocket x2, gauss x3 (front), gauss x2 (back), grenade x13, tank shot x2
    Scorpion - rocket x2, gauss x4 (tread), gauss x2 (body), grenade x15, tank shot x2
    Banshee - rocket x1, tank shot x1, shotgun x6, brute shot x4 (impact)

    --------------------------------------------------------------------------
    Hint: Tank Weak Spots

    The two tanks in Halo 2 have different weaks spots (and strong points). The human Scorpion tank has a turret that is almost invincible; it's naturally vulnerable in the body and the four tread motors (which count against its hull integrity).

    The alien Covenant Wraith has a very strong glacis (the front armored bulge where the pilot is). Consequently, it has a very weak rear.

    Rockets affect both tanks as if the weakest facing is used, meaning two shots will knock out any tank.

    ---

    Er zullen wel nog meer tips & tricks komen ...
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    In het level dat je met die Pelican landt op Aarde (nogal harde landing) en je loopt door de opening kun je op de lamp recht voor je springen. Als je dan naar links springt met een Crouch Jump kun je een stukje verder een Schedel vinden waardoor je Hud verdwijnt ;)
     
  3. Rovak

    Rovak Guest

    je kunt met een zwaard mega hoog vliegen, ik zal wel een keer mijn trick pagina posten, filmpje hoeda je op de top van de meeste levels komt :)
     
  4. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    In het "brug level" kan je een scorpion pakken of een warthog. Pak een voertuig en rijd de brug over, en schiet alles neer, behalve 1 banshee. Als je alles hebt gekilled(inclusief de 2 wraiths die uit de tunnel komen) ga dan op je tank staan. Als de banshee een duikvlucht doet, houd x dan ingedrukt. Ik heb daar een banshee gejat:D je kan alleen lang niet overal naartoe vliegen maar t is cker vet:D
     
  5. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    STap1:kies een groot level
    stap2:je moet minimaal een zwaart een banshee en een warthog hebben
    stap3:Ga met je zwaard in de side seat van je warthog zitten
    stap4:laat de gast met de banshee dichtbij de side seat vliegen waar de ander inzit
    stap5:diegene in de warthog met zijn zwaard vizier op de banshee richten en als hij rood is *slaan*(hij zal niet slaan gewoon niks doen daarna)
    stap6:diegene met de bansheee vliegt ver weg
    stap7:confused:tap uit de warthog en je vliegt ECHT ver weg _O_ (ja het werkt echt ik doe het vaak zelf met een vriend voor de lol)
     
  6. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
  7. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    en dit zijn ze denk ik nog niet allemaal toch? ik denk dat er in elk lvl wel een zit alleen ze zijn zo goed verstopt, goed gedaan door de bungie boys, dat houd de fanboys bezig;) :9
     
  8. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
  9. Reus

    Reus Guest

    Zorg dat je een rocket launcher en een zwaard hebt.


    Ga ergens op een grote afstand van je enemie staan, maar wel zodat je hem kan zien en je rocket launcher vizier ding rood wordt.

    (Schiet voor de zekerheid je rocket launcher leeg)

    Mik op de enemy, druk op Y(wapen wisselen) en tegelijkertijd de fire knop (rechter trigger)

    Als je het goed doet (wat er moeilijk is!!!) vlieg je naar diegene toe en kill je hem of kom je iedergeval bij hem.


    Het is echt moeilijk, en ik kan niet vertellen wanneer je op fire moet drukken, maar ongeveer als je rocketlauncher uit beeld is.

    Je kan zo heel "makkelijk" v.d. ene kant van het level naar de andere kant vliegen.


    ohja zwaard truukje 8) Geen cheats/trainers ofzo gebruikt!

    http://files.mythica.org/halo/darkhelmet/Waaaay-Off-Zanzibar
    "the sword cancelling glitch is you lok on to a person like you normally do (curser goes red) and strait after you hit right trigger hit the X button and it will not kill the guy you were aiming at."
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2004
  10. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ehjo dat is een stoer filmpjewel koel ik ga het morgen ofso eff uitproberen :9
    thQ
     
  11. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Yes het is me eindelijk gelukt om uit zanzibar te komen het is ff oefenen maar dan heb je ook wat:p
     
  12. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Het lukt me nog steeds niet om op die hoge muur op t strand van zanzibar te komen (net als in het filmpje) er zit een onzichtbare muur of iets dergelijks waar we niet doorheen komen.

    Hoe dit te doen!? :'-(

    Alvast bedankt,
     
  13. fableevil

    fableevil Guest

    kan je het alleen doen of moet je eht met z'n 2e'n. en moet het alleen met xbox live of kan eht ook zonder?
     
  14. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    moet met 2 of meer en kan gewooon split screen

    en dat van zanzibar weet ik ook niet precies het is me vandaag gelukt en het is echt te vet daarboven _O_

    en zaterdag was ik nog met een paar vrienden via xbc aan het glitchen het was zo vet _O_ bv op headlong kan ik op de allerhoogste toren komen uit het hele level[echt heel erg hoog]-->gaat wel pijn aan je vingers doen

    oh en nog iets eergister 7 kills in een keer gehaald met de tank glitch :9
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  15. fableevil

    fableevil Guest

    maar wat moet je precies doen om daar boven te komen
     
  16. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het echt niet je moet gewoon op dezelfde plek gaan staan als die gasten en dan die zwaard glitch uitvoeren en je moet er iig wel voor zorgen dat je hoog genoeg gaat en dan kun je als het ware over de onzichtbare muur gaan
     
  17. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    wel lijpe glitch shit...
     
  18. Kevin Masters

    Kevin Masters Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 22 dec 2004
  19. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gedaan met dat rollen in het level the great jouney maar ik krijg foundation maar niet.
    wat doe ik fout?
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Doe Co-Op met ze 2en Dus...
    Start de Level Great Journey
    Pak een Banshee En doe er alle Tricks mee zoals A+ Naar voren... etc
    En maak 2 Acount's Start met de nieuwe acount die je dan net gemaakt hebt


    Maak het level af...


    Maakt niet uit welke moeilijks heid grade=)
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2004

Deel Deze Pagina