hey mensen xboxchallenge.tk organiseerd weer een toernooi op xbox live, dit keer is het toernooi op halo2, het is een ladder toernooi voor clans, wil jij meer info of wil je je clan inschrijven ga dan naar [mod]spam[/mod] (we proberen aan p...ou Dare To Compete???\ grtzzz Walter001
sorry maar helaas niet meedoen wat ik wel zeer snel zou gaan veranderen is die kleuren combo op je site want ik krijg er hoofdpijn van man en hoe ga je dat dan doen [schema enzo] ok heb al gezien en zet dan deze site erneer /Mod spam het is wel een leuk systeem ziet er leuk uit nog een edit; je werkt met het uitdagen van een andere clan maar hoe wou je dit doen? zo kan de beste clan steeds de slechste clan uitdagen en dan de hele tijd weer snapje? en komen er zo geen dubble played games?? 2. Je kan clans uitdagen die maximaal 3 plekken boven je staan! ok weet ik dat ook weer maar dan nog steeds hoevaak mag je een clan uitdagen dat zou ik er even bij zetten walter voor de rest heb je er wel goed over nagedacht ik wou dat ik nu maar live! had
waarschijnlijk komt er dadelijk een mod langs met een mooi glimmend slotje... *kuck*externe site*kuch*
Zo'n vermoede heb ik ook. Ze mogen die blauwe letters trouwens ook wel weg halen op die site. Want het lees voor geen meter.
Toernooien worden gestart in overleg met 1 van de Xbox Live Gaming moderators. Daar komt bij dat Xbw geen recruut site is om je eigen onafhankelijke toernooi op gang te brengen. - Closed