In amerika hebben ze problemen met de discs. Ze geven de hele tijd fouten aan en laden vaak de multiplayermaps niet. De nieuwe xboxen hebben daar geen last van, maar de oudere versies wel. Ik ben nu heel onzeker of ik het spel wel meteen moet kopen of dat ik moet wachten tot er een nieuwere versie uitkomt. Ik vind dit echt vreselijk jammer. Dit is echt zo'n stomme fout van Microsoft, want die zijn degene die de discs regelen. Ze hadden het op zijn minst kunnen uittesten.
heb nog geen enkele fout gezien in mijn (legale) versie van halo2, heb wel nog niet online gaan spelen, wss iets voor morgen of overmorgen
Heeft te maken met de nieuwe laag die ze gebruikt hebben op de dvd, wees gerust ik heb hier halo 2 op een versie 1.0 xbox en heb nergens problemen mee.
wil niet zeggen dat wij het hebbe, zij hebben NTSC shit en wij PAL, dat is dus wat anders, en anders breng ik hem net zo snel weer terug hoor.
Dit is de oplossing.. Microsoft's XBox in de fraaie doorzichtige Crystal uitgave. En wat is er nu mooier bij een dergelijk mooie console dan de beste game die je erop kunt bedenken: Halo 2! slechts.. EURO 189
Hier staan plaatjes Ik had eerst een Thompson, maar die kon het allemaal niet meer aan (na drie weken ). Na twee reparaties kreeg ik toen een mooie Samsung-drive en die doet alles zoals het hoort
200 euro is de adviesprijs hoor. Ik heb zelf nog een launch Xbox staan. Die gaat alleen vanavond weg. Dus ik heb niet de mogelijkheid te checken.
here here. Mijne begint al tekenen te vertonen dat ie binnenkort de eretitel 'antiek' kan gaan gebruiken. Is wel leuk, geeft het wat meer karakter. Ik heb verder nooit ergens last van gehad. mieng xbox rulez!!!
Ehh jongens, zien jullie het verschil tussen november 2001 en maart 2002? Daar is een volle generatie overheen gegaan; Daar waar de Amerikanen wel eens zeurden, heb ik met mijn Europese Xbox met als fabrikage datum januari 2002 nog nooit een probleem gehad. Nu ooknog niet met Halo 2.
Mijn 1e xbox was ook van de release datum .... maar daar chrashte mn harde schijf bij toen kreeg mij zusje een christal en ik een nieuwe dus ik weet cker dat hij eht bij mij doet (hoe erg ik heb 3 !!! xbox'n)
de mijne leest de spellen niet meer zo makkelijk en heeft het er al moelijker mee,... hoopen maar dat ik halo 2 volop kan spelen want voorde rest gebruik ik hem nooit meer.