[Halo 2] Veel errors op Halo2 disc

Discussie in 'Algemeen' gestart door Freakezoid, 9 nov 2004.

  1. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    In amerika hebben ze problemen met de discs. Ze geven de hele tijd fouten aan en laden vaak de multiplayermaps niet. De nieuwe xboxen hebben daar geen last van, maar de oudere versies wel. Ik ben nu heel onzeker of ik het spel wel meteen moet kopen of dat ik moet wachten tot er een nieuwere versie uitkomt. Ik vind dit echt vreselijk jammer. Dit is echt zo'n stomme fout van Microsoft, want die zijn degene die de discs regelen. Ze hadden het op zijn minst kunnen uittesten.
     
  2. sonnyke87

    sonnyke87 Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nog geen enkele fout gezien in mijn (legale) versie van halo2, heb wel nog niet online gaan spelen, wss iets voor morgen of overmorgen :)
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Heeft te maken met de nieuwe laag die ze gebruikt hebben op de dvd, wees gerust ik heb hier halo 2 op een versie 1.0 xbox en heb nergens problemen mee.
     
  4. combat evolved

    combat evolved Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    wil niet zeggen dat wij het hebbe, zij hebben NTSC shit en wij PAL, dat is dus wat anders, en anders breng ik hem net zo snel weer terug hoor.
     
  5. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox is een jaar oud , werkt ie bij mij wel goed?
     
  6. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ ja denk het wel. het gaat hier om launch xbox's. dus die met de thompson drive.
     
  7. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig :D


    nu nog maar hopen dat ik donderdag niet met lege handen thuis kom
     
  8. combat evolved

    combat evolved Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    f*ck laat ik nu net een launch xbox hebben, nu hopen dat alleen die NTSC dingen het hebbe :p
     
  9. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ook de eerste xbox, en heb ook nergens problemen mee
     
  10. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe herken je btw een thompson drive? (sorry als dit offtopic is)
     
  11. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n Xbox nog van 14 Maart 2002(Europese launchdatum) en ik heb nergens last van.
     
  12. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de oplossing..

    Microsoft's XBox in de fraaie doorzichtige Crystal uitgave. En wat is er nu mooier bij een dergelijk mooie console dan de beste game die je erop kunt bedenken: Halo 2!

    slechts.. EURO 189
     
  13. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    hopen dat ik em win bij de cherrycoke halo contest :)
    meer dan 60000 puntjes nu :)
     
  14. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier staan plaatjes

    Ik had eerst een Thompson, maar die kon het allemaal niet meer aan (na drie weken :) ). Na twee reparaties kreeg ik toen een mooie Samsung-drive en die doet alles zoals het hoort :)
     
  15. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    200 euro is de adviesprijs hoor. :)

    Ik heb zelf nog een launch Xbox staan. Die gaat alleen vanavond weg. Dus ik heb niet de mogelijkheid te checken.
     
  16. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    here here. Mijne begint al tekenen te vertonen dat ie binnenkort de eretitel 'antiek' kan gaan gebruiken. Is wel leuk, geeft het wat meer karakter. Ik heb verder nooit ergens last van gehad. mieng xbox rulez!!! _O_
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ehh jongens, zien jullie het verschil tussen november 2001 en maart 2002? Daar is een volle generatie overheen gegaan; Daar waar de Amerikanen wel eens zeurden, heb ik met mijn Europese Xbox met als fabrikage datum januari 2002 nog nooit een probleem gehad. Nu ooknog niet met Halo 2.
     
  18. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    mijn Xbox stamt uit september 2002 en heeft ook een Thompson drive: nooit problemen mee gehad.
     
  19. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 1e xbox was ook van de release datum .... maar daar chrashte mn harde schijf bij :'-(

    toen kreeg mij zusje een christal en ik een nieuwe dus ik weet cker dat hij eht bij mij doet _O_ _O_ (hoe erg ik heb 3 !!! xbox'n)
     
  20. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    de mijne leest de spellen niet meer zo makkelijk en heeft het er al moelijker mee,... hoopen maar dat ik halo 2 volop kan spelen want voorde rest gebruik ik hem nooit meer.
     

Deel Deze Pagina