halo 2 voertuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shammo, 30 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op de site van bungie bij de screenshots zo'n screenshot gezien waar 4 soorten warthogs op staan.
    De gewone warthog staat er op, een andere warthog maar dan met andere kleuren, een warthog met rupsbanden en zo'n warthog die eruit ziet als een vrachtwagen, en dan is er ook nog zo'n warthog die eruit als een quad en dan is er ook nog een warthog met een kanon erop.
    Zijn dit dan al de nieuw menselijke, niet de nieuwe covenant maar de nieuwe menselijke, voertuigen in Halo 2?

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Nee. Dit is een heel oude foto en we weten niet eens of al deze voertuigen uberhaupt we speelbaar zijn in multi, laat staan singleplay.
    Verder is er een Halo 2 topic waarin je al je vragen kunt posten...per abuis is ie niet CENTRAAL, maar daar ga ik nu achteraan....EDIT

Het zo-goed-als-centrale Halo 2 topic.
    Wat we wel weten is dat er 3 varianten zijn in mulitplay: Gauss hog (E3 2003 trailer), Rocket Hog (Zanzibar 2004) en de gewone, oude met mitrailleur hog. Je kunt als host zelf instellen welke hog je in je game wilt hebben.

Laatst bewerkt: 30 sep 2004
  3. FabianNL

FabianNL Guest

die quad is er volgens mij definitief uitgegooit, dat werd toen der tijd iig gezegt, dat is ondertussen ook al weer een hele lange tijd geleden dus de kans is groot dat dat ondertussen weer helemaal is aangepast

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    FF stiekem een vraagje tussendoor, is de coop echt geschrapt :|? Splitscreen coop?

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Volledig antwoord lijkt me. :)

- Closed

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ya, de Quad is niet meer in het spel.

7. TheFlood