1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Voertuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elendill2003, 9 nov 2004.

  1. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    k*t man dat de banshee in MP geen Fuel Rod Gun kan afvuren zegmaar, in SP is dat met b uit m`n hoofd gezegt..
     
  2. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar anders zou de banshee wel heel sterk zijn.
     
  3. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom de scorpion en de wraith dan wel, ik vond dat juist de rede om een banshee te stelen...dat vond ik ook wel vet, dat vliegen.
    Nu is de ghost wel lolliger maar mij valt de banshee toch echt tegen
     
  4. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    de scorpion en wraith zijn wel langzamer dan de banshee, en de banshee kan vliegen.
    dus zijn de scorpion en wraith een makkelijker doelwit dan de banshee.
     
  5. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar nou hoef je niet meer in een banshee te stappen of een tank schiet je uit de lucht
    of je krijgt zo'n erg vervelende geleide rocket naar je geschoten...
    banshee is bijna niet meer te gebruiken in MP... zeker niet op live |:-
     
  6. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt die geleide rockets toch nog ontwijken dmv loopings te maken en opzij te rollen, was alleen wel handig geweest als je een melding kreeg dat je door iemand ''gelockt'' bent.
     
  7. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tank is wel makkelijker te raken ja. Maar probeer met een banshee maar eens een kill te scoren. Met een tank is 1 schot 1 (of meer kills) maar met een banshee blijf je schieten :confused: en snel is die ook niet behalve met de boost.
    Ik denk dat de banshee de fuel rod gun goed kan gebruiken nu is die bijna onbruikbaar als je geen team hebt wat er voor zorgt dat er geen rockets op je af komt.
     
  8. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is waar.
    maarja het is heel moeilijk om alle voertuigen ongeveer even sterk te maken.
     
  9. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goede balans vinden is moeilijk ja. Maar ik denk dat de fuel rod gun de banshee niet te sterk maakt. Het schot gaat niet zo snel en is ook niet erg nauwkeurig, dus het is nog te ontwijken van een afstand.
     
  10. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ja misschien zou de fuel rod gun wel op de banshee moeten, maarja Bungie heeft het nou eenmaal niet gedaan.
    kan dit niet nog veranderd worden met een download ofzo?
    ik vind trouwens ook dat alle voertuigen te snel kapot gaan.
    vooral bij de warthog vind ik dit echt irritant, hij is op live nauwelijks te gebruiken. :mad:
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de bonus DVD staat een ATV-Squad... beter wordt die downloadbaar :)
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een download kunnen ze dingen aanpassen, maar of ze de eigenschappen van voertuigen kunnen veranderen weet ik niet zeker. De voertuigen gaan best snel kapot ja. Maar vervelend vindt ik het niet, ze gaan meestal net lang genoeg mee om te doen wat je moet doen.
     
  13. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan ook niet normaal vliegen met de banshee ik val uit de lucht:mad:
    ze mogen hem dus wel iets meer vliegkracht geven in de mp
     
  14. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mis echt de fuel rod in de banshee.... :mad:
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    die is er wel druk maar eens op b als je vliegt.
     
  16. studio_125

    studio_125 Guest

    niet in multiplayer
     
  17. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    nee idd... voor de MP hebben ze die deruit gehaald, omdat het anders te krachtig zou zijn geworden (de banshee).
     
  18. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het vliegen juist leuk, nu niet meer. Enuh idd die squad zou erin komen maar word dat dan download content ofzo?

    BTW dat spectre geval is zo`n raar misvormt geval, en waarom is dat voertuig waar je met z`n achten in kan er niet in, in sp is ie er..maar onbestuurbaar..

    En over dat balans vinden, dat is niet zo moeilijk hoor, want daar hadden ze ruim de tijd voor.. En die glitches in blood gulch map en zanzibar..
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    De banshee in MP en zowel in SP vind ik bagger. In deeltje van Halo, vond ik de banshee helemaal geweldig (ik had dan ook een save game bij Two Betrayals, omdat die daar als enigste was te krijgen volgens mij, Naja ik vond het altijd geweldig om te vliegen) nu vind ik die voertuigen een beetje tegenvallen de bashee vind ik nu echt tegenvallen, als je je banshee recht in de lucht zonder gas te geven blijft die daar gewoon zweven en als je bijv een enemie op de grond wil neerknallen kan je niet eens meer achteruit omdat die banshee alleen maar vooruit kan :confused: de Wartog en de Scorpion vind ik daar in tegen Super. De Wartog is lekker behendig en de Scopion herlaad lekker snel met kogels afvuren en rijd ook lekker weg...
     
  20. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, nu is de banshee niet echt bruikbaar in MP.
    terwijl ik het nou net zo leuk vind dat je die kan gebruiken in de MP (wat niet bij HALO1 kon)
     

Deel Deze Pagina