Halo 2 VS Killzone

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clean Up, 1 okt 2004.

1. Clean Up

Clean Up Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat word het betere spel en waarom?Ik denk zelf halo 2 vanwege de graphics en xbox live!Maar goed ik heb ook een ps2 dus killzone ga ik ook zeker kopen!

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga voor Halo 2. Ik heb geen PS2 dus de keuze is snel gemaakt~!

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Halo 2 zeker weten, maar als Killzone goed is haal ik die ook nog wel... heb alleen wat vage verhalen gehoord over dat het schieten etc bij killzone nog niet echt lekker ging.. maar misschien word dat gefixt. Ik zet m'n 10 euro op Halo 2 ;)

Ik weet trouwens niet of dit topic wel in deze sectie hoort..

Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  4. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    My words exactly... ;)

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook voor Halo 2.
    Ik heb Killzone redelijk wat gespeeld op GamePlay en vond het een erg goed spel(behalve de verschrikkelijke AI nog), maar ik heb geen PS2.

6. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat killzone het betere spel wordt omdat ik toch al weet dat halo 2 goed wordt.(kan gewoon niet anders)
    Maar killzone lijkt me toch erg cool vooral die stijl vind ik erg cool en zit ook wat leuke gameplay in zo heb ik best wat tactische stukjes gezien op de pu gameplay.
    Multiplayer van killzone dat lijkt me nog interessanter daar weet ik bijna niks van.
    Maar als het op A.I. aankomt vind ik halo 2 toch wat beter en aangezien ik dankzij de A.I. van halo 1 singleplayer heel vaak op de hoogste moeilijkheidsgraad heb gespeelt.
    En ik denk dat de A.I. van halo 2 veel beter wordt dan in de eerste halo.
    Maar multiplayer wacht ik het toch echt af vergelijk ik wel als ik allebei de games heb.

7. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    uhm Mp wordt halo2 zowieso beter. Xbox live <-- enige reden

8. Kappy

Kappy koekenbakker

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2, ik heb geen ps2. Maar als ik een ps2 had zou ik denk ik alsnog voor halo 2 kiezen ;)

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    leg mij de logica hiervan is uit? :confused:

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Killzone heb ik nog niet veel van vernomen, simpel weg omdat ik geen ps2 heb, en me die games dus ook niet boeien. Ongetwijfeld zal Killzone een zeer goede shooter worden, maar hij kan mij gestolen worden. Om die simpele reden dus dat ik geen ps2 heb. Ik blijf blij met mn cube en mn xbox :)

11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het design van killzone spreekt me sowieso meer aan dan van Halo 2, ik koop ze gewoon allebei

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Goh, een beetje een open deur of niet soms? We zitten hier op een Xbox site dus er zal wel een ongelooflijk verrassende uitslag uitkomen denk ik :)

In ieder geval kijk ik niet eens naar wat de betere game zal zijn, ik heb beide consoles en ik koop ze dan ook gewoon allebei. Verder vind ik niet dat je beide games moet gaan vergelijken. Bungie heeft al hun ervaring uit Halo in Halo 2 kunnen stoppen en heeft daarmee dus al een voorsprong. Wel is het zo dat ik toch iets benieuwder ben naar Killzone dan Halo 2. Die laatste kent immers weinig verrassingen meer en Killzone schijnt toch meer naar het realisme en tactische te streven, maar hoe het ook zij, ik heb straks weer genoeg te knallen :cool:

13. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Dat ben ik met je eens maar ja zoals ik al eerder ich habe keine Ps2 :+

14. Gunfighter

Gunfighter Tomcats by choice!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idee dat Killzone meer iets is als Rainbow Six 3, omdat je met meerder personages door de levels heen moet. Maar Killzone heeft geen coop, en online maar met 8 mensen in maar 8 maps. Dus dat is de keuze snel gemaakt, Halo 2!!

15. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel killzone kan hierdoor alleen maar verassen omdat het wat nieuws is dat halo 2 goed wordt is gewoon duidelijk.
    En juist doordat killzone geen vervolg is lijkt het me beter omdat er nog niet zo heel veel over duidelijk is.
    Ik bedoel je weet dat het rond de helghast enz draait maar verder weet ik er nog niet zo heel veel van.
    Terwijl iedereen weet waar het precies in halo 2 om draait de covenant vallen de aarde aan er is weer een halo in het spel en waarschijnlijk komt de flood ook weer terug.(hopelijk is het verhaal wat dieper in halo 2 maar ik leg het effe simpel uit hopelijk komen er in halo 2 een hoop plottwists)
    En daarom lijkt killzone voor mij de betere game is weer eens wat anders dan de covenant en de halo ring en masterchief die de mensheid weer moet redden.
    Ik zeg niet dat killzone beter is voor iedereen maar voor mensen die weer eens wat anders willen is het wel de betere game.
    Maar ik heb halo 2 al lang besteld en killzone krijg ik voor mijn verjaardag dus ik heb in november in ieder geval genoeg te knallen. :9

16. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind eigenlijk dat je de 2 spellen niet eens met elkaar kan vergelijken...

Killzone is de peer en Halo 2 de appel!

17. Victor

Victor Guest

Ik koop Halo 2. Kijk ik heb tog geen PS2. Makkelijk zat. En omdat ik Killzone een keer heb gespeeld en er geen f*ck aan vond.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2004
  18. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Maar wij zijn hier toch helemaal geen fanboys;):p

19. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0

precies!

Ze worden vast allebei wel goed, dus koop ze allebei, zal ik zeggen (voor de mensen die een xbox en een ps2 hebben)

20. hete snikkel

hete snikkel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Halo _O_ waarom? ik ben gewoon fan van halo en ik heb geen ps2

Maare post deze topic op een playstation 2 forum en je krijgt precies hetzelfde als wat hier gebeurd maar dan andersom!

Deel Deze Pagina