Zal HALO 2 een waardige opvolger worden aan het origineel? Wat verwacht je qua features etc.? Wat verwacht je van het spel algemeen? Wordt het wel wat waard? Geef je mening
of het een waardige opvolger word??? Is dit echt een sirieuse vraag of neit? HOe kunnen wij in godsnaam nou weten of het spel waar helemaal niks over zkr is...hoe het eruit ziet, hoe het speelt helemaal niks. En dan moeten wij weten of het goed wordt...]:-
Ze doen vet lang over de ontwikkeling, dus zal het echt wel een vet spel worden. Ze hebben immers een naam hoog te houden.
hmmmz , sinds wanneer vind jij 3/4 jaar VET LANG OVER DE ONTWIKKELING doen ? ... damn .. heb jij skillz ofzo dat jij een game kan maken in een (1) jaar. halllooowz , gemmideld doen ze 1,5 - 2 jaar over ontwikkeling van Game. (een algemene Goede game dan) en dan heb ik over het begin tot de release. ! (1) jaar vind ik dan donders snel dat ze zo snel ermee komen
Ik kan maar 1 ding hier over zeggen en dat is dat het waarschijnlijk ook een hele vette game word, maar voor mij is het de vraag komt het nog wel uit op de x-box (1), of zal microsoft het flikken om halo 2 voor de x-box 2 te bewaren? Zo ja dan weet ik wel dat ik alvast ga sparen en dat er heel veel word geklaagt
Ehm het is de bedoeling dat die met kerst 2003 uitkomt, dus dan is een mogelijk vervolg van Xbox nog niet te koop.
Sorry, ik wist nog niks over de datum van halo 2, dus sorry... Maar dat word dus toch een tijdje wachten, maar ik denk dat het wachten het wel waard is.
Tis beetje te voorbarig denk ik om meteen te denken dat het een topper wordt, maar aan de hand vaan deeltje 1, en de tijd die ze er nu voor hebben (groot gedeelte code hebben ze al lijkt me) moet het wel goed worden. Ik ben benieuwd naar de enviroments..
MEER MEER MEER , en moooooiieeeerrr oooohhh , ik ga een TourGuide huren om mij in de wereld van HALO2 rond te leiden ,, oeeeh , aaah , wat mooi. "en aan uw rechterhand ziet u een Banshee dat word gevlogen door een Elite " ...rijd verder .. wouw : "nu ziet u daar tussen de bosjes , een Groepje Grunts zitten , Grunts zijn schichtig en bang voor gewapende mensen." "ze rennen bang en schreeuwend weg als zij benaderd worden . "