1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Weapons and tactics

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. Major Zanzibar

    Major Zanzibar Aapje

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de southpaw instelling bij halo 1, wat inhoudt dat je met de L trigger schiet, en met R trigger granaten gooit. Maar is met dual wielding dan dat links rechts is en links rechts?
     
  2. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    nope, lijkt me niet, zou nogal verwarrend zijn he
     
  3. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    valt wel mee hoor :confused:
     
  4. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan nou nog steeds niemand vertellen hoe je een granaat gooit als je aant dual-wielden bent?
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Met je mond ;)

    Ik zou het ook wel willen weten...

    Kan zeker niet..

    ?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  7. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb de manual die ik gedownload had vna de bungie site helemaal doorgelezen maar t stond er niet in :confused: sorry
     
  8. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien gewoon op B drukken(melee attack) zodat het wapen in je linker hand op de grond valt? Dan heb je namelijk een hand vrij voor een granaat. Ik denk dat het zo zit!
     
  9. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Dual Wielden , NEVAH! :p ik ga een Sniper worden in Halo 2 :D lekker grote maps , van een afstandje neersnipen >:D
     
  10. tom_klp

    tom_klp Sarcasm Inc.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Plasma pistol + Battle rifle werkt best wel goed. Want dual whielded is gewoon kut voor grote maps, je kan van een afstand niks raken, dus moet je heel de tijd een wapen weggooien als je je BR of sniper wil gebruiken voor een lange afstand. Ook met granaten is het behoorlijk irritant.

    Voor maps als midship is de double magnum supergoed, gewoon hard op die triggers rammen, op hoofd mikken en je hebt zo een kill. :) Vaak win je gewoon van een zwaard (wat zo'n superwapen moet zijn).

    Maargoed, als je de kans krijgt moet je gewoon de rocket of sniper pakken, want dat blijven de krachtigste wapens.
     
  11. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    pak een smg in je rechterhand.. en pak er een plasma pistol bij in je linkerhand..
    hou je linkertrigger in totdat je iemand ziet.. laat de bol op hem los en begin meteen met je smg op hem te rossen.. suc6 gegarandeerd!! meteen neer.. :D
    door die bol is zijn schield weg.. smg finished hem..
     
  12. tom_klp

    tom_klp Sarcasm Inc.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja basicly hetzelfde als de combo die ik zei dus, alleen kan je ook makkelijk granaten gooien en iemand van een grote afstand raken. :eek:
     
  13. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Okay, ik geloof niet dat het er nog staat:

    Met Dual-Wielding een granaat gooien

    Je heb 2 wapens in je hand, druk op Y, dan laat je de linker vallen. Druk dan Linker Trigger en je gooit een granaat :p Simpel hè ;)
     
  14. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    ? ik dacht dat B(melee) je linker gun liet vallen!

    Anyway, als je bijv 2 smg's dual wield, kan je dan wisselen naar bijv. battle rifle zonder een een te droppen.

    Endie plasma granate ontploffe veel sneller:D
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan geen melee atack doen met dual wieldin en ook geen granaat gooien
     
  16. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar als je, onder het dual wielde, op B drukt, dan laat je toch het wapen in je linker hand op de grond vallen?
     
  17. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gewoon op B drukken, dan laat je hem vallen en dan met Linker Trigger een granaat gooien.

    Btw: De beide verschillende Plasma Rifle's bij elkaar vind ik ook erg cool(de gewone blauwe en de rode(Brute),lekker kleurig is dat,en sterk ook...)

    De Magnum vind ik nog cooler dan 't oude pistool en hij is nog steeds best sterk hoor,hij ziet er mooier uit en schiet sneller, maar kan alleen niet meer inzoomen.

    Verder vind ik de Carbine echt geweldig en de Sentinelbeam is ook wel geinig(wapen ziet er dan wel erg maf uit...)
     
  18. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah, weet iemand trouwens het verschil tussen de Brute PlasmaRifle en de gewone PlasmaRifle?
    Ik weet alleen dat de gewone veel minder snel overhit raakt.

    En neej, je kan niet 2 wapens in je handen hebben, en dan switchen zonder er 1 te laten vallen.
     
  19. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    brute plasma schiet dacht ik sneller en krachtiger
     
  20. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    brute plasma, had toch een soort 4 schoten geweer? net zoiets als de gauus gun op de wartog?

    wat ik doe in sp: ik geef altijd of een sonic beam of zwaard aan mijn mede mannetjes als ik tegen je weet wel wat voor mannetjes die wat veder zijn. ;) aangezien hun toch onbeperkt door kunnen gaan
     

Deel Deze Pagina