Op toestemming van Cole trickle open ik hierbij een thread voor mensen die aan een Halo2 toernooi willen mee doen, maar helaas geen live hebben.
Dit alles gaat dan gebeuren via het handige Programma XBConnect, Meer info over dit programma kun je vinden in deze link.
Over het toernooi:
speltype: het speltype dat het meest gespeeld gaat worden is Team Slayer
aantal spelers: Er is maximaal plaats voor 16 spelers.
Opzet: Het hele toernooi zal worden gespeeld in team play, als je mee wilt doen moet je dus op zoek gaan naar 1 partner om het hele toernooi mee te spelen, je kunt dus niet tijdens het toernooi switchen van team. als je het toernooi wint, win je dus met je team er zijn dus 2 winnaars!
Scoresysteem: Het scoresysteem voor Team Slayer werkt als volgt: er word op 1 map gespeeld die van te voren word uitgekozen door beide teams. het bestaat uit 3 matches van alle 3 punten het team dat na de laatste van de 3 matches het meeste punten heeft behaalt is door naar de volgende ronde!
Regels: Een goed toernooi heeft regels, dus deze ook!
1. Als je met een clan mee doet mag je maximaal 1 team samenstellen per clan.
2. Je mag niet cheaten! Als je toch iemand ziet waarvan je duidelijk kunt zien dat hij cheat, meld dit dan even bij mij!
3. Probeer een zo laag mogelijke ping te houden tijdens de game! dus laat geen downloads of msn aan staan.
4. Probeer het taalgebruik over de headset(als je die hebt), en chatbox een beetje normaal te houden. je mag natuurlijk best even Sh*t zeggen als je dood gaat ofzo, maar niet iemand uitschelden.
5. Geef de eindscore van de game eerlijk door, dus geen valse uitslagen.
ik hoop je hiermee genoeg geïnformeerd te hebben! maar als er nog vragen zijn kun je die natuurlijk altijd stellen.
Plaatsvinding: Als er op Zaterdag 7 mei al 16 inschrijvingen zijn, vind dan het tournooi dan plaats. Tijd is nog niet bekend.
Groeten,
Dirk Jan
Deelnemers:
snike888: KillerSnike
seymore butts: mega_panty
halo nerd: halo_nerd
gompy: Gompy_NL
FR@: The_Lord
apoc123: Lucian666
Wessiej: wessiej
Yapyoo: N.N.B*
* Nog niet bekent
LET OP!: ik zoek nog iemand die veel mensen kan hosten op XBC!LET OP 2: We hebben nog 9 mensen nodig voor het toernooi doorgaat!
Laatst bewerkt: 5 mei 2005