he, ik was niet aan het liegen... kom es langs als je me niet geloofd!! en ja, ik heb wel een boel vrienden .... ik heb hem illigaal uit america, en daar komt het spel vandaan dus kocht ik hem daar illigaal.... snappie, of geloof je me noch niet ??
Waar zit je verstand man, Halo 2 komt op ze vroegst pas in april 2004. Denk je echt dat Halo 2 nu al bestaat? Ga liever een ander forum verzieken (een hele andere site natuurlijk) Weet je wel wat een Xbox is, en wat Halo 2 is? Kom maar met dat adres!
Ja slimbo als ze een slotje doen op je vorige thread moet je de moeite niet nemen om er wéér een te openen om vervolgens weer uitgelachen te worden en vervolgens weer een slotje krijgen. Kom op he alsof iemand het boeit dat jij hem al hebt (áls je hem hebt).
Haha goeie grap, volgens mij lacht heel xboxworld je uit!!haha, haha Edit: hoe weetje tropuwens dat het halo 2 is de echte game??
Egh dude.. met dit soort acties maak je jezelf niet echt geliefd bij zowel members als mods.. voor je het weet heb je een ban/waarschuwing aan je broek en dat zou zonde zijn toch? Ik hoop dat dat het geval niet wordt voor je in ieder geval.
erg nuttige bijdrage zeg Rustig allemaal, deze thread gaat tch zo dicht, laat hem lekker kletsen. Misschien vind hij zich zelf grappig.