yup heb hem gezien .. de trailer is kort voor me gevoel . wel grapsig . .. nu nog jaar wachten op de game en daartussenin nog vele trailers gok ik .
de trailer was wel vet ja maar ik had toch iets meer verwacht van de trailer maar we hopen dat er meer trailers gaan uitkomen he
Khad wel wat actie willen zien. Maar goed...de sfeer zit erin, nu wil ik em spelen....en dat is de bedoeling.
gewoon kijken bij het lijstje mirrors en daar staat Quicktime ook gewoon tussen: http://halo.bungie.org/misc/halo2trailermirrors.html
Ik heb hem gewoon afgespeeld in MP 7.1. Daarna ging hij zelf een codec downen waarmee ik de trailer gewoon kon bekijken. Echt zeer wreed!! Wanneer komt de volgense trailer?
ik kan em niet kijken. ik hoor alleen het geluid en ik heb die WMP gedownload en toen ik op die filmpie klikte ging die effe wat codecs downloaden en toen begon die zonder beeld te spelen. kan iemand mij helpen
dat had ik eerst ook, maar als ik op die codec linkdrukte ging ie naar nortonIk drukte cancel en toen deed ie et
. Verdorie, ik had wel wat meer verwacht van die trailer, ik dacht nu krijgen we wat fijne Outdoor stukken te zien, wat Ingame beelden maar het is gewoon de intro ofzo wel jammer maarja wachten tot de volgenden trailer he .. €lp