1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 Beta code gewonnen maar nog geen code gehad.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door DanMan nr1, 17 mei 2007.

  1. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Xboxworld.nl bezoeker!


    Gefeliciteerd! Je hebt door je participatie in de Halo 3 multiplayer beta code prijsvraag een code gewonnen waarmee je komende lente toegang krijgt tot de gesloten Halo 3 multiplayer beta!



    Om mee te doen aan de multiplayer beta hebben we het volgende gedaan; jouw gamertag en e-mail doorgestuurd aan Microsoft zodat de jongens van het beta team jou kunnen bereiken en de code persoonlijk kunnen e-mailen.



    Ook zijn de codes (voor zo ver wij weten) gebonden aan je gamertag en niet uit te delen of te verkopen aan andere gamers. Dat zou natuurlijk een kwalijke zaak zijn en als je reeds verzekerd bent van een code, laat ons dit dan weten, dan kunnen we de code aan iemand anders geven die hier wel wat aan heeft.

    Heb nog even geduld want de codes worden pas eind februari, begin maart ergens verstuurd. De beta zelf zal ‘ergens in de lente’ van start gaan, details zijn nog onbekend. Geef alvast in deze forumthread aan dat je graag vrienden zoekt om mee te spelen, dan kun je zelf bepalen of je je gamertag details bekend maakt aan anderen om met hen te spelen.



    In ieder geval heel veel plezier met de aankomende Halo 3 multiplayer beta en bedankt voor het meedoen met de prijsvraag en bezoeken van Xboxworld.nl!



    Xboxworld.nl

    PS: Als je zeker weet dat je een verkeerde gamertag hebt ingevuld in je XBW profiel, laat ons dit dan snel weten, dan passen we dat aan.


    Wat was ik blij met deze E-mail in januari!!

    Maar gister is de beta online gehad en ik heb nog niets gezien.
    Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn met dit probleem.

    De spam,junkmail folders heb ik ook al gechecked dus
     
  2. GIZMOo

    GIZMOo Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ikke heb ze wel al sind gisteren wel niet op deze site gewonnen
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    *Verplaatst naar het juiste forumgedeelte,

    Voor zover ik weet zijn de codes verstuurd hoor. :eek: Weet je zeker dat je de juiste gamertag en emailadres hebt opgegeven?
     
  4. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    als ie het verkeerde emailadres had ingevult zou die de mail toch niet hebben :9 ;) :9 :+
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Misschien is het niet hetzelfde adres als waar zijn gamertag op staat of heeft hij het veranderd. Ik weet het niet, ik heb geen Gold dus heb ik sowieso geen code gekregen. :)
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, tja, ik moet heel eerlijk toegeven dat ik niet zo goed weet hoe ik dit moet oplossen. Microsoft heeft natuurlijk geen 'kopietjes' van de mail die jij zou moeten krijgen liggen en om dat te gaan zoeken tussen al die tienduizenden mails lijkt me ingewikkeld.

    Ik zal het even voorleggen, kijken of er nog codes rondslingeren.
     
  7. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen ander e-mail adres alles nog het zelfde als toen ik de mail kreeg toen ik gewonnen had.
    Ik heb zelfs nog gevraagd of mijn gamertag klopte.

    Ik hoop echt dat ik hem nog krijg ieder geval bedankt voor jullie reacties.
     
  8. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het kan zijn dat je xbox live ding gekoppeld zit aan een ander email adres. In mij geval die van mijn vader omdat ik toen via zijn credit card mijn xbox live heb geactiveerd.
     
  9. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je tip maar in mijn xbox live account staat mijn goede e-mail adres is gevuld idd daar waar je met je creditcard je live abbonement kan verlengen.

    Ik heb ook niets gehad in mijn hotmail die is nl. i.v.m. live id.

    Ik ben ten einde raad.
     
  10. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens in de map "grote hoevelheden e-mail", daar stond hij bij mij ook.
     
  11. Mr. Blonde

    Mr. Blonde Retro rules!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    check je spamfilter. daar zat die van mij in. Hij moet afkomstig zijn van halo3beta@bungie.com.
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
  13. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    en goed gegaan?
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik heb hem via xbl.be gewonnen, nog geen mail. Gelukkig zit ik ook op Crackdown maar ik kan me voorstellen dat het anders best lullig is yo.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    wil idd wel ff weten of je het je gelukt is
     

Deel Deze Pagina