1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ach wat maakt het uit, het is van Halo 3, en dat is wat het ook is toch al goud waard.:b: ,of bier.:b:
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    je bedoelt bier is goud waard, of halo is bier waard? ik ga voor dat tweede :+

    EDIT: hij staat al in me sig :b:
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2006
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat lijkt me ook logisch, maar dat rijtje gaat alléén over voertuigen/wapens die bevestigd zijn in interviews, artikelen en screenshots. Maar we kunnen wel aannemen dat we hem terugzien. :)
     
  4. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Nouja nu je het zegt, eigenlijks allebei, maar van die aknt had ik het nog niet bekeken.:9 :b:
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    net op marketplace gekeken, maar kon niet echt iets vinden, hoop wel dat ie vandaag komt.
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    HIJ STAAT ER!
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    verdomme, ik kan nu niet checke :p zit op school.
    vertel maar hoe het is.
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij duurt wel lang zegg, zit al een paar minuten op 49%
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Bij mij ging ie juist erg snel, eerste 50% binnen 10 min, daarna wat langzamer maar hijs over 2 min wel binnen. es even zien:)


    edit: Valt me eigenlijk beetje tegen. Dunno, maar er is weinig vernieuwing als je het zo ziet. Je krijgt nu alleen veel brutes met rare dingen op hun hoofd met rare mesjes op hun geweer (lijkt nogal dom als je et vergelijkt met de saw van GOW). Dunno, maar had meer ervan verwacht.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Gezien! Hij viel wel mee. Sommige momenten ff gepauzeerd om te kijken wat er nou gebeurde. Maar alles wat ik zag qua ingame materiaal is hetzelfde als halo 2. Dus nog veel werk moet er gebeuren.
     
  11. bubu

    bubu Guest

    idd zo bijzonder vind ik het ook niet, ze mogen die physics/raggdolls nu wel eens beter maken, al was de detail op de brute's etc wel een stuk beter =)
    Maar ja, de animaties mogen van mij ook nog wel beter.
     
  12. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    is hij ook ergens op internet te downloaden??
     
  13. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal binnenkort ook op internet te downloaden zijn. Overigens zijn een aantal Xbox 360 users al bezig om de video op youtube te zetten:).
     
  14. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    cool! ben m nu aan t downen op 720p! gaat best wel redelijk bij mij, nog geen 3 min aan en hij is al op 10 procent :)
     
  16. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Niet om weer pessimistisch uit de hoek te komen...maar dit is echt zwaar onindrukwekkend. Ik hoop dat er nog heel veel veranderd wordt qua uiterlijk en spannendere physics enzo...want dit is echt een zware stap terug als je net gears of war of rainbow six vegas hebt gespeeld.

    Beetje dom dat ze dit soort spul showen.
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het nou aan mij... of zagen er sommige dingen (op grafish gebied ) er niet zo mooit uit...??
     
  18. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    niet zo mooi :9 ... Echt triest gewoon. En door een paar nieuwe textures er op te slappen wordt het echt niet in ene heel veel mooier denk ik. beetje jammer idd.
     
  19. bubu

    bubu Guest

    het heeft een beetje een pdz stijltje, kwa graphics en kwa physics, :/ en dat is nou niet een echt + punt =P
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik moet zeggen dat qua annimaties het er erg tof uitzag! Dit soort dingen had ik dus van de Brutes verwacht. Hoe die die warthog omduuwt, die marine de muur inslaat, of een marine op de grond langzaam afmaakt... ja dat ziet er allemaal erg tof uit en dat gaat wel wat toevoegen vind ik :) . Qua graphics ben ik tevreden, niet overdonderd, maar tevreden. Het enige wat ik nog ondermaats vind zijn de kogels (dat zag er volgens mij in Halo 2 nog beter uit) en het bloed (was dat nou groen =/?). Ik vond dat er nogal veel verschillen zaten in de stukjes qua graphics en als ze allemaal zo worden als de beste stukjes hoor je mij niet klagen. Vind de Brutes wel tof, Bungie is goed bezig!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina