1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Gasten kom op zeg,

    het is een pre-alpha build.... |:-

    Hier een quote van Frankie die je ff mee moet nemen in je overweging of je dit nu al moet gaan afkraken ipv dankbaar te zijn dat je een inside look krijgt van de maker....

    Originally Posted by Frankie from Bungie
    Something’s going to happen. Something wonderful.

    Tomorrow morning, on December 20th at 2am PST (Pacific Standard Time) the US English version of our next “ViDoc” will go live. What’s a Vidoc, you ask? A Video-Documentary. What’s it about, you ask? It’s about Brutes in Halo 3, but before we say more, read the following caveats just so there’s no confusion:


    · There are no finished graphics in the documentary, and everything you see is a work in progress.


    · This will be available initially only on Xbox Live Marketplace.

    · The first version of the Vidoc, US English, will be live at 2am, PST.

    · The rest of the localized language versions will be parceled out afterwards, hopefully within 24 hours. Please be patient.

    · We will make another, non-marketplace version available relatively soon.

    · It runs for seven minutes.

    · Standard definition and high definition variants will be available.




    The documentary will run for almost exactly seven minutes (coincidence? UNLIKELY!) and contains a first peek at the bad guy you will grow to love and hate in Halo 3. Well, mostly hate, but you will love fighting him.

    You’ll see what amounts in a way to the first glimpse at Campaign content, but don’t get too excited. Everything you see here is a work in progress, and I’m afraid you won’t be seeing anything like finished graphics. This is just a chance to talk about the design philosophy and production behind what’s going to become a very important part of the next game. But don’t worry, I’ll answer lot more questions tomorrow.
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    :) Inderdaad, ik vond de sfeer al weer lekker overkomen en sommige effecten (plasma granaten?) echt super cool!

    De actie van die bruut die de armen van die marinier eraf rukte was ook wel ..... euh, bruut :)
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    oooh, dan snap ik het nu wel Xwon, want dat had ik nog niet gelezen dat het afgemaakte graphics waren... nou, dan verwacht ik natuurlijk wel dat het beter wordt ^^
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer nu niet de coole dude uit te hangen joh, probeer dit filmpje gewoon eens te zien zoals het is en lever er wat kritiek op als je wil maar om nu te zeggen dat het tegenvalt is gewoon kortzichtig gezien de info die ze er bij zeggen.
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    wat doe ik cool? ik zeg alleen dat ik die zin nog niet heb gelezen en het nu dus snap, en op de vorige pagina zei ik alleen van dat de graphics niet echt mooi waren omdat ik niet wist dat dat nog niet de gefinishte graphics waren... dus wat doe ik cool volgens jouw?... maar ja, ik zou er eigenlijk niet er in op moeten gaan.... ik zei alleen wat ik eerst d8, en dat ik later lees van wat het is
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    En als ik jou was zou ik nog wel even in overweging nemen dat Bungie wel een product probeert te verkopen. Het zal vast nog wel beter en iets scherper worden, maar ik vrees dat we niet zo omver geblazen worden als bij GOW. Toch heeft Bungie een punt dat ze de sfeer willen behouden, superrealistich past ook niet bij Halo. Het heeft altijd z'n eigen stijl gehad.
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow.... Sorry man! Ik dacht dat je (zoals velen mensen in Halo threads) een beetje zat te zieken.... Mijn welgemeende excuses... Mn lontje is vandaag wat kort aangezien ik voor niks naar Duitsland ben gereden vanochtend (ook daar is er geen HD DVD speler meer te krijgen |:- )

    Nogmaals sorry,
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Klopt, ik verwacht ook niet de het een GOW zal overtreffen ofzo maar ik verwacht gewoon een vette game met super veel oog voor detail (zoals de visuele effecten e.d.).

    Ik hype de game ook niet maar wat ik jammer vind is dat veel mensen op dit soort filmpjes afgaan en denken dat het een soort van eindproduct is...

    Bungie verdient wat mij betreft nog steeds het respect :)
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    geen probleem ^^ excuses aanvaard, want ik wist niet dat hij dat zei namelijk dat het nog geen eind graphics waren... daarom dat ik even liet weten dat jij liet die zin liet zin, dat ik voormezelf dan meer informatie had ;) kzat niet echt te zeiken namelijk
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    http://features.teamxbox.com/xbox/1826/Halo-3-ViDoc/p1

    :) kijk en zie xD.

    Trouwens halo 3 is nog niet af dus`ja op grapich gebied kan er nog veel verandere tuurlijk ziet GoW op z`n eigen manier er goed uit maar de style verschild met Halo dus daardoor kun je niet zomaar zegge die game ziet er beter uit laat staan nu halo 3 nog niet eens uit is...
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  11. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar bungie heeft zelf gezegt dat de graphics niet super worden, en verder zijn de gameplays waarschijlijk gewoon met de engine van het uiteindelijke spel. Er zijn echter nog een schaduwen enzo toegevoegd, maar toch kan je al duidelijk zien welke kant het op gaat met de graphics, want ze gaan egt in ene niet alle textures enzo nog eens vervangen voor nieuwe en ook egt niet alle wapens weer opnieuw maken enzo. Halo1 was gewoon een spel dat slim gebruik maakte van de rekenkracht van de xbox, en daarvoor een stijlte hanteerde waarbij veel dingen in groote vlakken werden opgedeelt zonder tierelantijntjes. Juist door die stijl waar ze eerst een mega mooie game door konden neerzetten zal dat ze nu niet meer lukken omdat die tierelantijntjes en aanhangsels enzo nu wel overal in schitterende 3d objecten enzo kunnen worden neergezet. Dit zal halo3 echter niet doen anders zou het geen halo meer zijn, dus zal het grafisch altijd minder blijven dan andere spellen. Waarom denk je dat ze in ene die wapens op de ruggen laten zien, puur om toch nog iets van extra detail aan te brengen zonder dat ze MC's armor compleet opnieuw hoeven maken in een manier die niet meer bij halo past:+
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe loopt je sollicitatie bij Bungie trouwens?
     
  13. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat prima, ze konden het wel op prijs stellen dat iemand ze weer terug op aarde zette met commentaar, want tussen al die kont kussers was dat weer een compleet nieuwe ervaring voor ze8)
     
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens als je dit postte omdat je mijn eerdere post onzin vind omdat ik volgens jou alweer het spel af zit te zeiken, lees dan gewoon goed en het enigste wat je in die post vind is een verklaring voor de graphics en een verwachting. Totaal geen mening hierover, ik zelf vind graphics namelijk in zo verre belangrijk dat ze het spel en de sfeer die het over probeerd te dragen goed ondersteunen. Bv. halo1 vind ik qua graphics prima, die doen wat ze moeten doen en het werkt allemaal. Al zou bungie die game precies hetzeflde als de ntsc versie naar de 360 brengen zou ik er wel 200 euro voor over hebben (mits live mogelijk toegevoegd) puur omdat de gameplay werkt. Aangezien veel spellen de gameplay realistischer en het in een realistischere wereld willen laten afspelen, moeten de graphics ook omhoog om die sfeer uit te stralen, en als de graphics dan tegenvallen is het gewoon kut. (weer over games algemeen niet specifeik halo:cool: Gameplay is namelijk belangrijker dan graphics, al helpt het vaak voor de ervaring wel als de graphics keihard kont schoppen:9
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    dit spel word gewoon mooi..
    alles was zowat placeholder..
    en de detail was nu al aanwezig..

    iedereen is zowieso pissed dat het te kort duurde en dat "er geen echte af gemaakte beelden waren.."" maar ja .. het is een pre alpha.. en dus nog lang niet klaar..

    vind het zo en zo fijner dat de brutes nu er beter uitzien..

    ik hoop wel dat de elites nog als vijand spelen.. maar er zal vast wel weer een twist komen.. ik denk dat de AI super wordt..
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk naar ut bekijken van die beelden het zag er helemaal niet slecht uit en grapich gezien zou het beter worden dus`ja.

    Enigste waar ik me aan ergerde was dat die brutes met 1 zo`n wapen in 1 hand een beetje dom rond liepe het leek zo dom. (1 hand vooruit de andere neer wat ant lope leek niet vet ;) )

    @baszs

    Die brutes ja die zien er nu ook beter uit vorige deel waren ze nogal ze aapig? Maar dat zeiden de mannen van bungie zelf ook al.
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je op dit model nog wat kleurtjes enzo gooit denk ik niet dat het tegen gaat vallen :)

    [​IMG]

    En wat gore erbij zoals Gears..?? (of beter???)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Wat actie om je tegenstanders uit de Warthog te krijgen?

    [​IMG]

    Dit zijn toch wel zaken waar ik erg naar uitkijk _O_
     
  18. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    2 plasma swords tegelijk?! zie ik dat nou?!
     
  19. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Ik zie het ook
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep, wel makkelijk als je twee benen af wil snijden :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina