1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    What the hell is dat vleeskleurige ding aan de linkerkant van die brute?8)
     
  2. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de zijkant van een pod met wapens. Die had je ook al in halo 2. En dat is de covenant versie, de mensen hebben ook zo`n pod. Dus niks nasty.

    Het filmpje zelf maakte bij mij geen indruk, heb niet echt het gevoel nu van halo 3 moet ik per se hebben. Maar als ik het zo lees is het ook absoluut niks vergeleken met het eindresultaat maar meer een test van de modellen en hoe ze met de omgeving omgaan, wat ideeen testen etc.

    Ik moest wel meteen aan nightmare denken (uit soul caliber 2) toen ik de brute helm zag
    [​IMG]
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wanneer komt sc nou eindelijk voor de 360 :mad:
     
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    even voor iedereen op deze pagina..
    zeik nou niet zo..
    het is zo en zo pre-alpha en dat is al heel lang verteld..
    en je moet het juist zo zien..
    brutes uit halo 2 sucked.. nu in deel 3 zien we duidelijke verbetering..
    de elites zijn niet uit het verhaal geschreven.. waarschijnlijk vallen die andere objectives in het verhaal binnen..

    en dit is een dagboek video... wie weet komen er nog een stuk of 3..
    halo "elites of human" heeft zeker nog een jaar te gaan. en dit bestond allemaal nog uit placeholder..

    als je de game niet meer leuk vind.. zoek dan een andere topic. hier heeft niemand wat aan.. wees blij dat ze wat laten zien.. want als ze dat niet deden dan zaten jullie te zeuren over het feit dat ze juist niks laten zien..

    zo en zo zien de guns en bepaalde lichteffecten al goed uit.. grunts zagen er ook vet uit!!
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk dacht ik eerst van nee die brutes weer en geen elites nou`ja kennelijk zijn er ook elites ofzo maar hoe die erin komen weet ik veel.

    Als je nu de brutes van halo 2 met deeltje 3 vergelijkt zie je een duidelijke verbetering grapichs is het ook super het is echt niet een slecht oogende game halo 3 ziet er gewoon anders uit dan GoW maar wel goed.
     
  6. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het filmpje best goed,had liever meer details van de levels willen zien en master chief zelf,maar voor rest prima.
     
  7. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    even voor alle mensen zoals jij op deze pagina die geen kritiek kunnen verdragen over hun lievelingetje. "Fanboy".
     
  8. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    das nou een kwaadaardige tumor.

    Edit: voor Xwon: Dit is dus een grapje, mits niet grappig, niet lachen!! :)
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    xD jij heb gewoon een kut humeur en hoopt dat halo 3 een flopt wordt als je niks nuttigs te melde hebt behalve tumor en fanboy zeg dan niks.

    En als je GoW beter vind ach`ja wacht gewoon tot die game uit komt dan pas kun je oordele ;).
     
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    mwah...dat van fanboy meen ik serieus...dat soort gasten worden pissig als ze ies negatiefs horen over dit spel. Dat andere vond ik wel grappig...jij duidelijk niet. Ik ken gears of war niet...heb alleen mooie beelden er van gezien. Ik heb namelijk geen 360. Waarom zou ik hopen dat hij flopt? de beelden die je nu ziet zijn gewoon triestig...hoop dat het beter wordt...maar denk niet dat skins er op plakken zo gigantisch veel uit gaat maken als wat veel mensen hier denken.
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ben jij een kortzichtig irritant rot mannetje.

    Ben benieuwd hoe je het er in het echte leven vanaf brengt ipv achter je pctje op fora een beetje rond te irriteren |:-

    Probeer iets bij te dragen ipv iedereen die wel moeite doet om iets uit te leggen voor fanboy uit te maken.....
     
  12. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    whuahahahaha, wat een emoties. Aai over de bol tijd! :):
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Zullen we het even gezellig houden (keep focused op de kerstgedachte!)

    Vrede op aarde, begint bij jezelf
     
  14. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vond mn laatste reactie best lief :thumbs:

    Maarre, ik denk dat het eigenlijk geen tumor is maar een soort van magazijn van zijn wapen. Die dingen van hun knallen geen kogels geloof ik maar meer van dat plasma achtige spul. Misschien dat daar een bepaald soort van dat plasma in zit. Zo ziet het er iig wel uit.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Feit is dat jullie dat soort gastjes hier de ruimte geven ipv gewoon zn mond te snoeren...
     
  16. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4

    Ik typ sneller dan ik lees:)

    Ging meer over de bovenkant van de pagina!
     
  17. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    euhmmmmm gastje? euhm oke...ik hou van scooters en crofty bommen maken (dat is wat je tegenwoordig doet als je 16 bent toch??) *)

    anyways...ik heb gewoon een mening en die onderbouw ik...behalve bij fanboys zoals jij (fanboy is toch iemand die met oogkleppen op in 1 spel geloofd??? Of zei ik iets ergers...je lijkt zo boos om niets)

    Ik bedoel...als de skeptische lui hier iets zeggen van ik vind het ondermaats dan is het zeiken en volgens jou heb jij altijd gelijk. Ik vind het er gewoon niet bijster interessant uit zien, en ik denk ook niet dat wat textures het sterk gaat verbeteren. Ik blijf het wel volgen...want ik heb me zeker vermaakt met deel 1 en deel 2.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik probeer de zaken nog een beetje uit te leggen ben zeker geen fanboy |:-
    Wel fan van Halo en nog een zwik andere zaken in het leven.
    Maar om je even tegemoet te komen (mannetjes als jij lezen toch alleen maar wat ze willen lezen ipv iets nuttigs bij te dragen aan de gesprekken...)

    Hieronder vat ik even samen hoe ik mannetjes als jij zie:
    " forum kiddies: "show us halo 3 right now! show us halo 3 right now!"
    bungie: "no no, not yet. it's not ready for us to show it, you won't like it"
    forum kiddies: "nuh uh! just show us halo 3, we'll love! show it to us!"
    bungie: "i dunno. i guess i could show it to you, but remember this is very early stuff"
    forum kiddies: "oh dudez totally leik i know about development. i'll take it with a grain of salt. just show it to us!"
    bungie: "ok here you go"
    forum kiddies: :{
    bungie: "see! i knew it! you can't handle it!"
    forum kiddies: "i'm disappointed bungie, halo 3 is a flop. not as good as gears"
    trolls: "omg t3h xflop 360 sucks, lolololol blue-ray MGS4 killz halo! " :lol:
    bungie: =( "
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik probeer juist aan te geven dat er duidelijk is aangegeven dat het nog lang geen "final build" is en dat kortzichtig is als je zo snel met een (aanvallende en naar mijn idee negatieve) mening komt zonder de feiten te checken...

    Anyway: laat maar zitten, fijne kerst alvast :)

    edit: ik hoop niet dat ik overkom als iemand die altijd gelijk heeft want dat is namelijk niet zo, ik bekijk de zaken wel van meerdere kanten ja, zouden meer mensen moeten doen.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  20. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit is een forum, op een forum mag (mits de regels het toestaan) iemand zeggen wat hij wil.

    Als we iedereen die een andere mening heeft de mond moeten snoeren eindigen we gewoon met 2 members en dat kan nooit de bedoeling zijn.

    laten we gewoon open staan voor de mening van iemand anders, en als we het er niet mee eens zijn een ruimte houden voor discussie.

    En nou gewoon weer lekker on-topic bazelen zonder elkaar af te maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina