1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp jullie niet hoor. Grafisch ziet het er hartstikke degelijk uit, alles is een stuk scherper dan Halo 2, de omgeving een stuk mooier, en de lichteffecten een stuk mooier. Kijk maar eens een ingame trailer van Halo 2 en dan dit, je zal zeker veel verschil zien. Ik denk dat jullie gewoon of veel te veel verwachten of niet goed kijken. Tuurlijk is de stijl exact hetzelfde, dat is Halo. Maar de gameplay krijgt best veel vernieuwingen, en de graphics zijn toch echt stukken beter dan het vorige deel. Misschien stellen jullie je Halo 2 te mooi voor.

    Maargoed, ik kan in ieder geval niet wachten, terwijl ik geen eens een xbox 360 heb. Dit gaat zeker een topper worden.

    Denk er ook aan dat MP altijd iets minder mooi is dan SP he:)
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ik kijk naar de hardware van de 360 en naar andere 360 games, dan vind ik een game die er wat strakker en mooier uitziet dan een Xbox game niet voldoende. Het doet me grafisch heel erg veel denken aan de PC versie van Halo 2. Die ziet er ok uit, maar niet next-gen. Maargoed, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    hmm.. kippenvel van halo geluidjes :9
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het ziet er sowieso altijd slechter uit in third person dan in first person.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De beta moet pas een goed beeld van graphics gaan geven dus dat zie ik dan wel. Verder vond ik het een erg vermakelijk filmpje met leuke info. Ik kan iig niet wachten op meer info.
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    kvond t filmpje erg vet ook! heb t er met een vriend gister op msn aardig tijdje over gehad :9 hij gaat het weekend daarna direct een halo3 beta partytje geven :D wordt echt vet
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn, door de filmpjes krijg ik helemaal dat Halo gevoel terug :), ik heb ineens weer zin om het online te gaan spelen.
     
  8. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    was dat van het filmpje.. uit Halo 3? Zeg maar alles wat je zag?
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    jumppad volgens mij, kijk maar rond 22 of 23 seconden, dan zie je em ;)

    @rigest; Ik snap wel dat meer risico is, maar aan een teleport heb teminste zelf controlle, in een mancannon springe en het enigste wat je dan kan doen is hope dat je niet word neer geknalt. Niet echt skillvol als je het mij vraagt.

    owja alle graphics hoeren, wacht maar tot H3 in de winkel ligt en wees maar verbaast. Zelfs de beta gaat er al veel beter uit zien dan dit dus nu ff over ophouden, slaat echt helemaal nergens op.
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhu zo goed als alles uit halo3 :p Kwa grapisch niet maar wat er in voor komt ongeveer wel! Let wel op ze zeggen dat er afwijkingen zijn van het uiteindelijk resultaat dus het komt er niet precies zo in :)
     
  11. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, gelukkig :)
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Replay optie wordt zo fantastisch! Je neemt je game op en je slaat je gruwlijke Killfrenzy of Manjaro of weetikveelwat op en dan kan je het ook nog 360 graden laten draaien! Whehoo! Dit wordt echt een toppertje, dit spel ga ik nu al helemaal kapot spelen..fuck die graphics, van mij hoeven ze niet per se beter!
     
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm verder ben ik ook benieuwd of nou echt ALLE teleporters weg zijn, want dat zou betekenen dat je (lijkt mij) slechts maar 1 kant op kan.. en niet weer terug zoals bij sommige teleporters in halo1 (en 2) wel..:confused:
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het niet, dat zou echt lelijk zijn
    ik denk gwoon over grote afstande, maps zoals warlock zulle denk ik wel tele's hebbe (als dat niet zo, dan zal damny ook nooit meerterug komen :mad:)
     
  15. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    aha ja dacht dat t miss de xbox elite was:)
    maar als jij zeg dat t dat is geloof ik je ;)
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als de mensen die de graphics tegen vinden vallen nu eens op wat andere zaken gaan letten... Nu al zie je ontzettend veel mogelijkheden die de gameplay zullen laten verdiepen.
    Ik heb het filmpje nu meerdere malen in HD gezien en ben echt zeker onder de indruk, kijk eens hoe soepel alles loopt en wat er allemaal gebeurt voordat je weer over de graphics gaat praten...
    Bungie heeft al eerder aangegeven dat ze de Halo style willen behouden en niet voor het vele detail als een Gears zullen gaan....

    Maar goed, Halo heeft me juist altijd geboeit door de gameplay, zelfs als ik nu weer Halo 2 online speel en een gelijkwaardig team tegen kom (rank 15 ergens :+ :b: ) giert de adrenaline weer door mn lijf.
    DAT ís Halo.

    De reacties van die dudes die te zitten play testen zijn de reacties die ik herken van een goede LAN avond en ik denk dat die avonden er de komende winter weer genoeg aan gaan komen met de mogelijkheden die ik nu al zie.

    Bungie heeft MIJ nog nooit teleurgesteld en verdienen gewoon vertrouwen. Ik denk zelfs (maar nu zal ik wel iets te fan over komen) dat ze nog een aantal verrassingen in peto hebben (ook op het grafische vlak).
     
  17. ViperMike

    ViperMike Guest

    Maar ik snap niet dat mensen nu al dingen over graphics gaan roepen. Het is nog maar een beta en het duurt wel even voordat hij uitkomt.
     
  18. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel grappig, iedereen zit hier te zeiken over de graphics van halo3, Ik geef toe deze zijn nog niet super... Maar kijk naar halo1 en 2 daar zijn de graphics ook niet egt toppie ofzo, maar door de stijl die halo heeft doen de graphics gewoon precies wat ze moeten doen. En als ik dan een rb6 vegas gedaan heb en ik start daarna een keer weer halo2 op zijn de graphics wel de laatste dingen waar ik mijn aandacht aan besteed en ik vind zelfs de graphics veel prettiger om te zien (meer is soms minder en andersom). Verder is dit van de alpha built dus het wordt egt wel mooier! Ik vind het belangrijker dat er in die vidoc je heel duidelijk te zien krijgt hoe de gameplay is. en deze is gewoon egt KUT!

    argumenten:

    Mines: werkt totaal niet en zijn skil loze rotdingen voor mensen die niet kunnen stucken.
    Mancanon: Is gewoon kut want je spawnt met een opgevoerde smg en iemand zit bij het uiteinde je telkens makkelijk en skil loos neer te snipen zonder dat je iets kunt doen.
    Shield: hoef ik denk niets over te zeggen, ik bedoel WTF! Loop met de bom en basis binnen pleur de shield op de arm plek en arm je bom zonder geraakt te kunnen worden.... LEUK! (ps. sarcasme)
    spawnwapen: Een opgevoerde smg, jippie nu kunnen we weer niets doen tegen iemand die toevallig dichterbij de rocket of sniper spanwt.. LEUK!
    autoaim: geen enkele aanwijzing dat dit minder is dan in halo2
    Close combat: overduidelijk ligt de nadruk puur en alleen op close combat
    Turret: Waarom moet er in godsnaam een turret staan die door de AI bestuurd wordt...
    Maps: Halo moet het hebben van de symetrische maps en anders maps die alle kanten op kunnen (lockout, Battle creek, bloodgulch, midship, chillout, damnation) en niet van die rare totale ongebalanceerde maps (zanzibar) waar die map alleen werkt voor een defence-offence gametype en verder ook helemaal nergens voor. (map in ahlo3 met de turret)
    Melees: Slaat nergens op dat je zo kan lungen, zou gewoon weer moeten worden als in halo1, maar dan zou er skill in het spel komen en dan kunnen we uiteraard niet hebben, want dan zijn er misshcien wel spelers die beter worden dan anderen... (en das natuurlijk niet eerlijk)
    Het balans systeem: zoals bungie eerder heeft gemeld krijgt het achterstaande team bonussen in de zin van bv. meer shield, zodat het altijd leuk blijft en de meeste potjes dus 50-49 worden. Met andere woorden het loont dus om juist vooral NIET goed te worden want dan helpt bungie je even en win je toch:D

    Begrijp me niet verkeerd er zitten ook leuke dingen in en dat ik de sfeer, de muziek, de zeer grote community en de replay feature kan ook wel leuk worden. Ik zal halo3 dan ook zeker halen, alleen omdat halo1 zoooo fokking vet was dat ik hog steeds hoop dat deel 3 dit kan toppen. (ijdele hoop uiteraard)

    Ik zal op een later tijdstip terug komen, dus begin vast maar met flamen, omdat ik waarheid vertel! HALO CE > halo2 (en halo3:cool:)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  19. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die de graphics vinden zuigen : Lezen is ook een vak, op de site van Bungie word toch ook verteld dat het nog een Alpha versie is die je ziet. Het staat zelfs linksonder in de hoek van het filmpje.

    De Beta zal alle grafische vernieuwingen bevatten waar al -maanden- over gesproken word door de community-manager.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    PRECIES! De adrealine die door je lijf giert als je op t eind 1 kill achterstaat of de adrealine als je midden in een Killtacular zit en je probeert de gozer te killen om zo een Frenzy te halen...DAT IS HALO! De beste multiplayer die ik ooit heb gespeeld. Helemaal mee eens. :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina