1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Is trouwens niet zo gek dat het soepel loopt, het pushed de grafische mogelijkheden van de 360 nou niet bepaald tot de limiet. Ik weet niet of ik Halo 3 gelijk bij de launch koop. Vond deel 1 wel aardig, maar niet heel bijzonder. Deel 2 vond ik een stuk beter, zeker een tof spel, maar niet de heilige graal. Het type game ligt me zeker, maar ik ben heel voorzichtig met mijn verwachtingen omtrent Halo, wil niet nog een keer een toch wat minder gevoel aan de game overhouden.
    Het gaat mij trouwens meer om de SP dan om de MP. Halo is niet mijn type online game.
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    J3 zu1gt bl4ckh4wk 3m, z03k 33n l3v3n 3n 33n vr13nd1n ofso 3n g4 v4n d1t f0rum 4f d00dzor.

    Ok ik was als eerst met de meest gebruikte 'flames' *)

    De turret is niet AI gestuurd, dat wilde ze doen, maar dat hadde ze veranderd
    Verder ben ik het met je eens, maar ik ben het oneens over de AR, ik denk dat Bungie wel inziet dat de SMG een heeeeel grote fout was.

    En H1>derest dat is duidelijk :D

    Edit; Kameo, ik dacht dat jij als een van de weinige zou begrijpen dat het wel logisch is dat DE ALPHA VAN H3 niet echt de limits van de 360 pushed...
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, lijkt me toch logisch ook. :b:
    Vind het daarom ook niet zo schokkend dat alles zo soepel loopt.
     
  4. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    AMEN _O_

    mijn hart klopt weer iets sneller als ik terug denk aan een 10 man rumble pit shotgun match op lockout waar ik een killamonjara (of hoe je het schrijft) haalde en daarna een killtrocity. en even later een hele stoere meneer in the zone hoorde zeggen :+

    volgens mij kan je wel dat schild inlopen. dan heb je niet meer dat mensen met een rocket launcher op de arm plek gericht gaan zitten campen(hoewel dat best goed werkte :)).

    en de rest vind ik een beetje voorbarige conclusies, op die van de mijn na
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bubble shield, Mine's, Jump pads...

    X knop hiervoor?

    Tot nu ziet het er wel chill uit :cool:.
     
  6. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    heb die vidoc vanmiddag full screen even goed bekeken en het ziet er echt vet uit.. en dan niet qua graphix maar vooral wat betreft gameplay. Heerlijk!

    kan egt niet wachten op die beta :9:d
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach ja jij speelt 10 man rumble pit shotguns.. dat zegt alweer genoeg:'-( :emo:

    Der is gewoon een groot verschil tussen blackhawk EM (en ik) en jij, als ik een kill frenzy haal met shotguns in halo2 (als ik het zelfs maar zou spelen..), denk ik direct oh ik ben kennelijk host.. Terwijl jij het supervet vind..
    Ik wil gewoon een gebalanceerde game en niet de spray 'n pray gameplay die we tot nu toe zien=( :{
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet je dan steeds zeggen dat de graphics er niet goed uit zien (voor een alpha, en werkende beelden zien ze er erg goed uit)
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Waar ik eigenlijk niemand over hoor zijn de dingen die niet in het filmpje te zien zijn. Is het niemand anders opgevallen dat er alleen maar Spartans zijn en geen één Elite? Ook zag ik nergens het sword en boarden, maar dat kan natuurlijk puur toeval zijn. Maar wie weet heeft Bungie ook voor de laatste twee wat in petto =)
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Sword heb ik wel gezien.. helaas.. elites ben ik blij om dat ze zijn opgerot, boarden voegt ook niet veel toe
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Oh ik vond elites juist wel wat toevoegen, gaf wat meer sfeer eraan enzo. Meen ooit in een update gelezen te hebben dat ze de Elites en Spartans gelijker gingen maken (in H2 scheen het zo te zijn dat Elites qua omvang slechter waren ofzo). Mja boarden wil ik absoluut terug zien. Enige gameplay element waar ik het met jullie (lees de "skill ventjes", jenns, legendarisch enz. mee eens ben is dat die mine wel skillloos is =/ en lijkt me best een kutding
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg ik geen eervolle vermelding?

    Iedergeval, ik heb het zwaard gezien, samen met de pistol.
    Elites in MP zijn kwa omvang ook slechter (als je het zo wilt noemen)

    En ik zeg niet dat de mines skillloos zijn, maar ze zijn gwoon kut en passen helemaal niet in Halo (eigelijk zijn ze wel skillloos, maar dat heb ik nog helemaal niet gezegt)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat boarden juist wel 1 van de enigste dignen in halo2 die wel iets toeveogen aan de gameplay van halo1.. Maar daarin verschillen we dan iets8)
     
  15. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    alsof jij nooit lompe custom gamemodes hebt gespeeld :) en ik was geen host
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Net dat filmpje op Live gezien, ik heb er zin in.
    Kom maar op met die beta. :cool:
     
  17. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde ook genoeg vage gametypes, maar in die games was ik nooit egt serieus en als ik dan vette dingen deed (killtacs enzo) dan was ik daar nou niet egt trots op ofzo.... Hetzelfde geldt voor vette dingen in MM, die boeien mij gewoon voor geen hol. Een running riot of een killtac in mlg 4v4, dat zegt tenminste iets als je tegen goede spelers speelt, en die zijn dan ook zeldzaam... Maar zon domme killtrocity ofzo in rumlbe shotguns, no shields, dat vind ik gewoon poep... Maar misschien verschillen wij daarin van mening..
     
  18. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja denk het ook :), ik vind dat serieuze ook altijd wel leuk, maar maar voor eventjes.
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vind ik ook, maar had liever zo gehad dat je met een nade onder een ghost dat je hem als een vlieger het luchtruim laat verkennen.

    Ik bedenk me nu, vliegen die ghosts gwoon over mines heen :confused:? (vraag ik me serieus af, lach maar)

    Ik zag pas een montage van Phurion waar hij alleeen maar Killimanjaros haalde in Rumblepit King op host met snipe enso. damn dat was nutteloos
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  20. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet toch niet hoe de gameplay van halo 3 is. Al die dingen zijn heus wel gebalanceerd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina