1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej Battie, we zullen nog wel zien wie er straks ownt in snipen. ;) Als de Snipe God aka HaloGod :p online komt laat ik het je wel even weten, schat. :b: Een maat van mij heeft de beta, en die speelt onder de naam I Mercurius I, dit zijn itjes. Mja je ziet me wel een keertje verschijnen :9
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  2. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Snipen is cool, maar ik heb zo`n bloedhekel aan campers!

    Mensen, voeg me gerust toe, altijd lekker om op modjes te schieten!
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat sla ik niet af :cool:. Hou een plekje voor me vrij, kan ik je vanavond toevoegen ^^ of dat jij me even toevoegd als je wil :)

    Zonet een potje gedaan, en de nieuwe controls waren even wennen maar al naar 1 minuutje lopen heb je dat allemaal door en werkt het fanastisch!. Hoe praat jij trouwens tegen mekaar? Moet je daar een knop voor in drukken of kan dat automatisch, want ik hoorde echt niemand wat zeggen :mad:
     
  4. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil hem nu ook wel graag spelen, maar crackdown kopen is echt geen optie.. Of kan je hem kopen, Halo 3 downen en dan weer ruilen?
     
  5. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik heb gehoord dat Crackdown in je Xbox 360 moet blijven zitten om de Beta te kunnen spelen. Ruilen heeft in jouw geval dus geen zin.
     
  6. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb geen e-mail en ook geen message bij m'n dashboard.
    Hoe kan ik de beta spelen dan?
    Sorry voor m'n onwetendheid.

    Edit:eek:h hij is er nog niet :+
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Over een kwartiertje de Halo 3 Beta met je Crackdown DVD downloaden.
     
  8. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    To play using a specially marked version of Crackdown, simply insert your Crackdown disc into your Xbox 360 and go to the “Downloads” item in the main interface screen. NOTE: The “Downloads” option is only visible if you are already connected to Xbox Live via a Gold or Silver account.

    Select “Downloads” and you will see the option to download the Halo 3 Beta. Select that with the “A” button and the game will now download and install to your Xbox 360 hard drive. The Halo 3 Multiplayer Beta, because it installs directly to your HDD, can only be played with a Hard Drive and will not function on standalone “Core” package Xbox 360 systems. This is not the case with the final game, just the Beta.


    How do I play the Beta using Crackdown?

    Now to begin playing after your installation is complete, start up Crackdown again, and go back to the same “Downloads” item. Instead of the option to download the Public Beta, you will now see the option to play the Public Beta. The Crackdown disc must be present in your Xbox 360 to play the Public Beta. In fact, you will hear the Crackdown disc spinning in its drive while playing the Beta.
     
  9. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Sniper vind ik nu wat minder ik heb ook een klein beetje het gevoel dat het meer arcade wordt :confused:
     
  10. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    kom net thuis maar ik hoorde dat de beta uit was.. maar bij mij is ie nog grijs :confused:
     
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Gooi die Beta online!
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er nog steeds "Check back at a later date to download the Halo 3 Beta"

    :mad:
     
  13. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vaag...
     
  14. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Nou?
    Gaat vast beetje spaak lopen.Er zijn natuurlijk duizenden mensen die dit nu gaan downloaden..
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Het is het wachten waard, niet dan?
     
  16. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Zeker,zeker.Maar ik moet zo weg :mad:
     
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dat is zuur.
     
  18. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan hem nog steeds niet downloaden met crackdown, zijn dr meer mensen bij wie het ook niet lukt?
     
  19. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou 1 van de lvls is het niet waard, ijslevel sucks :{
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Bij niemand lukt het nog, maar daar komt snel verandering in.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina