1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    op bungie.net staat dat er een probleem is met crackdown voor de halo 3 beta
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hmm daar was ik al bang voor, vond halo 1 & 2 ook maar matig

    @ PE6, was al bekend, wordt aan gewerkt
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ze maar een beetje sneller werken dan
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waar blijft de beta?!?!?!?! 8) Bij Crackdown kun je hem nog niet downloaden!!!
     
  5. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Konden ze dat download-systeem via Crackdown niet effe testen, alvorens met zo'n countdown klok te komen.:mad:
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, tenzij er nog andere mensen komen die het tegenovergestelde gaan beweren zal ik mijn verwachting dus nog ff niet omhoog gaan schroeven. Begrijp me niet verkeerd, ik heb um allang in de pre-order staan maar dat is ook eigenlijk meer om straks zelf te ondervinden of de hype terecht was of weer eens dik overdreven :+ Alhoewel ik Halo 2 online toch best aardig vond (maar dat kwam ook door de mensen met wie ik het speelde) :)
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Langejan: Ik ben ook niet zo'n super Halo fan, heb ff Halo 2 gespeeld toen ik mn xbox kocht, moest toen ook nog ff wennen aan de controller, mss dat het mede daar aan ligt, maar ik vond de singleplayer niet veel aan, multiplayer heb ik niet eens gedaan. Er zijn veel vette games voor Xbox 360 en er komen veel vette games uit voor de Xbox 360 dit jaar, maar ik vind Halo nou ook weer niet zo geweldig. Maar nu ik wat langer op de Xbox speel wil ik toch de beta proberen, mss dat ik m nu leuker vind. Halo 2 heb ik niet meer, die heb verkocht.
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook.Zo een gedoe weer voor NIKS
     
  9. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Van de ene hoor je dat het er mooi uitziet en van Kameo hoor je dat het korrelig is, ben benieuwd.
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, daarom vraag ik er hier ook naar :)
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Je moet het zelf even spelen om goed te kunnen oordelen, maar ik vind het grafisch Halo 2 die ietsje opgepoetst is. Screens zeggen absoluut niet alles, maar hierop kun je wel een beetje zien wat ik met korrelig en kartelig bedoel en gebrek aan textures/detail.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Jup, ik zie het. Ben benieuwd of ik het op mijn scherm ook zo goed zie.
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Eindelijk vrij van school, jammer genoeg nog geen Beta. Hopelijk komt hij binnen enkele minuten online, en dan knallen!!

    Als hij eventueel vandaag niet online gaat hoop ik wel op een extra dag van de beta. Je bent en blijft een NL'er he :b:.
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Een aantal pagina's terug staan redelijk wat ervaringen en filmpjes van Nederlande gamers waar je een goed beeld van krijgt :)

    De ervaringen van Kameo zijn de eerste die ik lees die niet zo positief zijn.... Dus of je daar je mening van af moet laten hangen is aan jezelf.

    Ik heb via www.xboxyde.com een aantal HD ingame filmpjes van Halo 3 gecheckt (streamen naar mn HD TV :) ) en heb nergen een korrelig iets of slechte textures gezien...

    Ben vanmiddag zelfs naar de Media Markt gereden om het fantastische spel CrackDown te halen! :+

    Nu nog ff wachten tot het allemaal werkt en de komende 4 dagen worden op Live doorgebracht :thumbs:


    dus check xboxyde ff zodat je zelf een mening kunt vormen over hoe het eruit ziet en zet je surround set aan want dat voegt veeeel toe \o/
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, die screens komen idd niet direct overheen met het beeld wat ik heb bij de hype die Halo 3 heet :eek: En ja ik weet, tis nog een beta....en al die meuk. Aan de andere kant heb ik sowieso geen enkele Halo game grafisch ooit bijzonder gevonden. En ja ik weet ook, graphics zijn niet alles....maar toch, bij de meest gehypte game van nu verwacht je toch iets meer dan dit. Op basis van deze screens ben ik toch wel een klein beetje teleurgesteld. Gaat Halo 3 toch weer het slachtoffer worden van z'n eigen hype ?

    Maar ik zal idd zelf wat meer onderzoek gaan doen. Heb trouwens geen surround set dus die vlieger gaat al niet op :)
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Wat bedoel je hiermee? Ik vond Halo en Halo 2 namelijk erg geslaagd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2007
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Die filmpjes op de vorige pagina's vond ik persoonlijk best een vooruitgang. Nog niet super, maar ik vond het al een stuk gedetailleerder, en de belichting vond ik goed. Toch moeten we nogsteeds niet vergeten dat de game pas eind september uitkomt en er in de laatste maanden nog zat gebeurt met de graphics.
     
  18. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    stelletje kneuzen bij bungie en ms! vergeet het maar dat je halo vandaag nog via crackdown zal kunnen spelen, ben bang dat het zelfs dagen zal duren... :mad:
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De bomen, de wapens, de omgeving en de ondergrond zien er nou niet bepaald gedetailleerd uit, gebrek aan detail, dus slechte textures. Aliasing hebben ze volgens mij helemaal niet van gehoord. Maargoed, we zullen zien wat de uiteindelijke game gaat doen. Ik hoop een stuk beter dan dit, want eerlijk gezegd wil ik het grafisch niet next-gen noemen (meer een opgepoetste xbox game of een pc game van een paar jaar terug), op een 360 verwacht ik toch echt meer. Maargoed, we zullen zien. :)

    Tevens trek ik me bij Halo nooit iets aan van de mening van anderen. Bij veel mensen kan de game niet kapot (of is het de shit) omdat het Halo is, ik kijk en oordeel liever zelf. ;)
     
  20. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0

    Zoals ik dus...:{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina