1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik had hem binnen tien minuten klaar, dus er is echt iets met jouw internetverbinding.
     
  2. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, mijn halo 3 is waarschijnlijk zo gedownload, kan ik dan mijn crackdown naar de buren brengen zodat hij ook de beta kan downloaden of is dat onmogelijk dat we allebij de beta kunnen spelen met 1 crackdown cd
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe groot is 'ie eigenlijk?
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    990 mb oid

    Maar hij is er, whooooo \o/.
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Nee is niet mogelijk, want je moet hem opstarten vanaf de crackdown cd.

    Ik heb zelf net mijn eerste potje gespeeld, en het ging lekker. had 14 kills, en dat is voor mijn doen erg goed:+

    Er zijn wel wat kleine veranderingen, maar het speelt grotendeels zoals halo 2. Wapen wisselen is alleen ff kut, omdat je dat nu met de rechterbutton doet ipv X, maar na 4 of 5 keer mis grijpen lukt het wel.
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Onmogelijk, want de Crackdown DVD moet in je Xbox 360 zitten.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    NB geen percentage meer noemen aub :mad:
     
  8. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou speelt wel weer lekker, wel ff wennen dat de x-button "verplaatst" is naar de RB-knop maar komt wel goed. Daarnaast is die portable gravitylift wel een mooie toevoeging, kan je als ie welgeplaatst is, zo de basis invliegen bij high ground !
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja hoort werkt dat ding eigenlijk, want ik gooide er gisteren ook eentje voor me neer, weet alleen niet hoe 8)

    En hoe activeer je die schild? *Die je ook in de trailer zag* *Ik zag hem gisteren wel iemand gebruiken...
     
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Op X drukken dan gooi je zo'n ding en verschijnt er en schild..

    Ben inmiddels al level 3, net eerste geworden in een potje met een aantal mensen met level 4 - 5 en toen schoot ik ineens omhoog..
     
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ben nu level 5 met Team Slayer.
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen nog maar slayer gedaan eigenlijk, level 4 daar nu..
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb nu de hele ochtend de beta gespeeld en het is echt vet. Het enige wat ik maar niet uit kan vinden is hoe ik wissel tussen mijn verschillende granaten. Hoe moet ik dat doen? Heb tot nu toe bijna alleen maar slayer gespeeld en ben nu level 7.
     
  14. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat schild is echt handig voor meelee attacks. De tegenstander gaat namelijk proberen dat shield in te komen omdat ik daarin sta. Maar ik heb de posoitie om rustig af te kunnen wachten om te zien waar hij erdoorheen komt zodat je hem direct kan slaan.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    nou dat heeft bungie toch maar snel opgelost met die beta uit crackdown. die download gaat trouwens erg snel
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Druk op LB en je wisselt van Grenades.
     
  17. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    STIGGIEEEEEEEEEEEEE, omg, dat is lang geleden gek. Je kent mij vast nog wel, the one and onnly halo pro? NemoMeMeliorrrrrrEst :D Mijn GT is nu iTz I Beretta, maar alles lekker? heb je 360 enso? peace
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    vanavond even kijken bij een vriend en dan heerlijk online spelen :D kheb zelf geen code, maar dat vind ik niet zo erg, tis tog een goeie vriend van me dus ik mag wel een aantal keer bij hem de halo 3 beta spelen :+
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Wat een ongelooflijk toffe game, zeg. Alle wapens zijn zo bruut als het maar zijn kan en de Warthog rijdt weer als vanouds.
     
  20. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina