1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    zo was het ook in halo 2, dat is het matchmakingsysteem. Duurt soms idd wel lang maar denk niet dat er veel verandering in komt in het echte spel.
    hoewel er wel veeeeel meer mensen online zullen zijn.
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Hij bedoelt niet Matchmaking, maar de kleine laadschermpjes daar tussendoor.
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    je zou inderdaad zeggen dat vanwege die 10000 maal geprezen kracht van de next gen systemen ze wel eens wat mogen gaan doen aan die laadtijden die de ervaring verpesten. Dat het kan blijkt wel aan spellen als gta 4 enzo waar ze grote veel gedetailleerdere levels laden dan halo3 en waar laadtijden zullen verdwijnen. Anyways, aangezien halo 3 niet het meest zware spel lijkt kunnen ze daar waarschijnlijk wel wat aan doen me dunkt??
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Laten we eerst maar een beta van GTA4 afwachten voor we die conclusie trekken.
     
  5. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die het raar vind dat de medals verandert zijn? Welke idioot heeft dit nou weer verzonnen? :confused::confused::confused::x

    Na 2 jaar halo 2 gespeeld te hebben is het gewoon meer dan logisch dat 4 kills achter elkaar een killtacular is, geen overkill :confused:. Killpocalyps klinkt wel vet ok, maar Killjonair whahaha wat un sukkels. Waarom zou je het veranderen??? Is hierover geklaagd? 8)

    @ Xorta: HEEEJ ATROXX sgatje van me :D, lang niet meer gezien, geroken en gesproken, DAMN ( Ik heb geen beta ff dat je het weet) Mijn GT : iTz I Beretta :)
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    รก la PDZ en dat was ook gaar vond ik. Die killing spree etc. zijn ook verandert (running riot is nu 15). Ook wanneer je iemand met een killing spree krijgt komt die voice over om de hoek kijken.... Net iets te veel van het goede allemaal.
     
  7. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    pwaoh, dan pak je die nieuwe oblivion op de ps3...die schijnt dat ook beter te kunnen dan de 360 versie omdat er tijd was om dat goed in elkaar te knallen.

    technieken zodat laadtijden verdwijnen zijn niets nieuws toch?
     
  8. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die nieuwe medailles inderdaad kloppen dan is er een fout in de achievements:

     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, dat niet. Dat snap ik ook wel.
    Maar GTA4 is nog niet eens uit, niet eens een beta.
    Dus ik vond de vergelijking wat raar.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Killtacular bestaat gewoon nog.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Ok, maar ze hadden de medailles gewoon normaal moeten houden. 4 kills een Overkill, eh, was dat niet 25x killen zonder dood te gaan? Waarom hebben ze t nou weer veranderd? |:-
     
  12. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze moeten toch iets veranderen om het niet helemaal op halo2 te laten lijken:emo:
     
  13. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    wie een killionaire in ranked matchmaking kan maken, krijgt van mij een zoen! :eek:
     
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is vet dat ze er nieuwe medals bij hebben verzonnen, maar ze hadden egt alles tot aan die nieuwe gelijk moeten houden.... Ik bedoel 4 snelle kills is gewoon een killtacular... Dat was bij halo1 zo en ook bij halo2. Verder zijn 10 kills maken zonder dood te gaan gewoon een running riot, iets anders is gewoon kut.....

    En idd ze proberen het een beetje op PDZ tee laten lijken waar ook zon mongool om de 3 seconden bij het mindste of geringste zijn snavel open trekt... Je zou gewoon alleen voor egt moeilijke en vette dingen een medal moeten krijgen, nu krijg je overal een medal voor... En dat haalt de glorie van het behalen van bv. een killtacular wel een beetje weg...
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  15. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat ik irritant vind is dat wanneer je iets wil zeggen en je op je D-pad moet drukken dat je trommelvlies er bijna uit knalt door dat rotgeluid
     
  16. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Hahahaha ja heel herkenbaar :lol:
     
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de beta zelf al gespeeld dan jens?
     
  18. jij?
     
  19. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Effe open deur intrappen hoor, maar als ik nu nog Crackdown koop zit er dan zeker weten een betakey bij of was het alleen bij de een bepaalde hoeveelheid. Staat het eventueel op het doosje of er een betakey bij zit?
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja zit een sticker op het doosje en daarop zie je of de beta erin zit.
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina