1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Pistol zit er ook niet in ;)

    Maar ik vind de Battle Rifle ook goed werken hoor! Alleen is het soms jammer dat je pas laat merkt dat je schild weg is. 8) AR en BR samen = _O_
     
  2. aqwwqa

    aqwwqa Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de beta niet op de echte Halo 3 eninge werkte ?!
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben benieuwd of de Beta vandaag nog via Crackdown te downloaden is. Ik denk pas vanacht of morgenochtend.
     
  4. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las net dit bericht op de Bungie Forums:

    Bad new for Crackdown people for Halo 3 beta



    Ok so i just heard from my friend that works for a game developer about the Crackdown Halo 3 beta download. There was a huge security issue in the coding on the Beta for the xbox marketplace, xbox has know about this for a week they had to release an update for the game that shut down the avalibility to download the halo 3 beta it will no longer work so they are now trying to find a way to get people the beta. The Crackdown disks will not work anymore due to the update xbox live did the other day.

    Hope this helps



    05.16.2007 11:46 AM PDT
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    hehe 10-1 gewonnen van Nightbringer met VIP 8) was tog maar team training. Hij ging alleen maar op mij volgens mij :'-(
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    WTF!!!

    Zit hier ook te koken, vuile h**r*n.
     
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben jaloers op jullie serieus 8) Maar ik had geen zin om crackdown te kopen omdat het niet mijn soort spel is dus dat wilt automatisch zeggen geen beta :9

    300ste post \o/ Toch weer iets in me leven bereikt
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Echter voor mij was Crackdown het extraatje en de beta de reden waarom ik hem kocht.

    Ik voel me flink belazerd |:-
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Same here.

    Had al een tijdje geen spel meer gekocht, dus dacht, laat ik Crackdown maar is kopen, als het niets is heb ik iig die Beta nog.

    Echt schandalig dit. Ik ga Bungie/XBL aanklagen als het er morgen nog niet is.

    Gelukkig ben ik net gebeld door een maat om te pokeren, is me avond toch niet helemaal verziekt.
     
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Stelletje kinderen het is maar een spelletje... Bungie aanklagen.. :')
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb hem pas 2 dagen, en heb gister ook nog gewoon gespeeld;)
     
  12. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja inderdaad, nu moeten we eerst nog wachten op een update voor Crackdown voordat we de Beta kaunnen downloaden :'-( :mad:
     
  13. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat ie morgen pas komt
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hij spreekt voor zichzelf. MS kan je hier echt niet voor aanklagen. Gaat me ook echt te ver. Het is idd maar een spelletje, net zoals Crackdown maar een spelletje is (en elk ander 360 spel wat dat betreft). Echter CD kwam wel met een extraatje waardoor ik de cd gekocht heb. En ik vind persoonlijk wel dat ik daar recht op heb. Niks raars aan toch?

    Ik maak me er compleet niet druk om in de zin dat ik nu hulpeloos zit te F5-en en elke 5 min Crackdown opstart. Neemt niet weg dat ik wel vind dat dit niet zou mogen.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Natuurlijk grote onzin. Op het bungie forum werd al gezegd dat als de halo 3 beta bij Dance Dance Revolution Universe werd geleverd, dat die game een best-seller werd. En daar heeft de desbetreffende persoon natuurlijk gelijk in. Crackdown is echt geen top game, maar heef wel top verkocht. Waarom... inderdaad.. halo 3 beta.
    En het meest irriteert mij dat ze maanden (maaaaaaaaaaanden) de tijd hebben gehad om de boel goed voor te bereiden. En dat is gewoon niet gebeurt, anders had dit niet hoeven te gebeuren.
    Dan zou het wel een nieuwe update zijn :9 Ik kreeg er vandaag ook eentje, maar ik had crackdown sinds jaar en dag al niet meer gespeeld :) Dat was dus (o.a.?) de update van een paar weken terug.
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gappie hierboven: Crackdown is dus opzeker wel een topper hoor. Een leipe game die z'n geld meer dan waard is. Maar je hebt idd gelijk dat dat de Beta Crackie beter heeft doen verkopen.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Crackdown is imo zwaar ondergewaardeerd! Vermaak me er nog regelmatig mee, ook de enige dlc die de 800ms points waard was. (naast oblivion denk ik, heb ik niet)
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    we worden weer eens blij gemaakt met de spreekwoordelijke dode mus..
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vond het zeker geen topper. Meer van hetzelfde en veel te makkelijk. Maar daar mogen de meningen over verschillen :9 Feit blijft dat de game beter heeft verkocht dan wanneer de halo3 beta er niet bij zou zitten.
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind crackdown een prachtig game.Heb hem niet gekocht voor die beta.Maar het is mooi dat je hem erbij krijgt en dat je hem nu niet ziet is toch spijtig
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina