1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Wel balen dat die Beta er nog niet is, maar zal wel snel komen, hopelijk vandaag nog, anders misschien morgen. Crackdown vind ik wel een aardige game, heb m vandaag binnen gekregen en net ff gespeeld, wel meteen chaotisch en allemaal gasten die je van overal lopen te beschieten, maar op zich wel een aardige game.
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Als je de game eenmaal hebt uitgespeeld kun je die chaotische gasten uitschakelen. :D
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hoe precies dan? Heb vanmiddag de update geinstalleerd, en kon het zo snel niet vinden :mad: Gelukkig kon ik wel god-mode inschaken :cool:
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    je moet het spel uitspelen
     
  5. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    ze mogen hem van mij nu ook gewoon op marktplace zetten zodat iedereen hem kan downen iedereen blij...........
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Gedaan natuurlijk :) En tot voor de update kon je het in/uitschakelen als je begon te spelen. Maar dat kan nu niet meer! Of zou ik de game opnieuw uit moeten spelen? Kreeg namelijk de melding dat de huidige savegame vervangen zou worden als ik zou gaan spelen :{ Beetje vaag.
    Maarja.. gaat hier om halo3/halo3 beta :9

    Dat gaat xbox live dan waarschijnlijk niet trekken :9 Vrees ik iig. Laat ze nou eerst de crackdown mensen hun beta geven, en vervolgens de rest van de live members.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  7. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    halo3.
    maar de beta zou vandaag komen / of is gekomen dus das dan ff nieuws
     
  8. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de update van vanmorgen heeft gezorgd dat we hem noujuist NIET kunnen downloaden........*Kills himself*
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.. geen klein probleempje dus, zoals bungie en de xbox live mensen hoopte.

    Ze hebben wel degelijk een groot probleem, des te langer het gaat duren, des te groter dit probleem is.

    Slechte zaak wel, ik heb gelukkig weinig interesse in de beta, lijkt me wel leuk... maar ben er niet voor thuis gebleven zoals vele mensen wel deden.
    Lijkt me zeer lullig als je er erg naar uit zag en dat je dan ontdekt dat de beta er niet is, om vervolgens maar weer eens uren, mischien wel een halve of hele dag te wachten op deze beta.

    Slechte zaak in ieder geval.. dit hadden ze kunnen testen.
     
  10. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    ahahah dit slaat echt alles...
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kijk, dat zijn de beveiligingen :thumbs:
    :D
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    waarom had ik nou vandaag net op update geduwt..

    *pakt een krukje en een touw en springt er vanaf
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik denk dat ik nu voor iedereen met crackdown spreek:

    FUCKING KUT M$$. Jezus fokking Christus hé. Kunnen ze nu nooit iets goed doen? Eerst die domme dashboard update vernaaien met een child melding bij msn en nu dit?!? :mad: En jullie zijn de laatste die iets van me horen want ik ga me dadelijk echt ophangen joh (ok nu overdrijf ik misschien een beetje :+, maar goed, oh nee helemaal niet goed eigenlijk). Want ik druk op crackdown zodat hij gaat laden: een update! ik denk yes dat is de beta, maar nee dat is zodat we de beta níet kunnen downloaden. Wat een gelul hé...
     
  14. flamescourge

    flamescourge Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Becomes Emo because no Halo 3 beta....

    OK.... ik was vanmorgen al om 5 uur op, omdat er op halo3.com stond dat om 5 a.m. de beta te downloaden was... maar toen stond er weer op bungie.net, dat de beta om 12 a.m. te downloaden was... Dus ik weer slapen, kijk om 12 uur weer, staat er een timer, die me om 5 uur 's ochtends niet was opgevallen, die zegt dat het nog 2 uur duurt.... Dus ik stomp me hoofd in de muur, wordt weer om 2 uur wakker, staat er dat ie te downloaden is.... start de xbox op En nog steeds GEEN beta.... WTF... ik wil dood, of anders nu die beta.... slaat echt nergens op ... Maarja, ben zo te zien niet de enige die zo FKING b00s is...
     
  15. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Té Goed
     
  16. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor elke dag die we( De Crackdowners) Minder kunnen spelen 1.5 dagjes meer
     
  17. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0

    Sry, lig echt helemaal dubbel hier :lol:
     
  18. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Met vloeken komt de beta niet sneller :cool:
    Misschien helpt duimen. 8)

    Ach, ik verwacht niet dat hij vandaag nog komt, ik hoop natuurlijk van wel. :+
    Morgen weer een dag!
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    nou ik zie echt geen reden om dubbel te liggen. Die schijthonden van een microsoft zijn allemaal uitschot. Laat ze branden in de hel!


















    ja en allemaal vanwege een niet eens volledige game :+
     
  20. flamescourge

    flamescourge Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    of ze liggen daar bij bungie helemaal dubbel ,dat iedereen belooft dat een stickertje op de hoes en een grijs knopje in het download menu van crackdown ertoe heeft geleid dat er duizenden mensen boos zijn..... }:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina