1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt ja
     
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon ik je wel van te voren vertellen...
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    er kan beter gepraat worden over wat halo WEL wordt
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Zeikerds, als je Halo 1 zo goed vindt ga dat dan spelen. Halo 3 wordt in mijn ogen zeker een toppertje, ik kijk nu al uit na de eindeloze custom games, heb nog steeds geen nadeel gezien in het spel, wapens schieten lekker, alles is nog beter uitgebalanceerd en de nieuwe gadgets zijn meesterlijk. zo. :cool:
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jullie ongeveer 5% van de gehele XBW post-count hebben volgepost met "Halo 1 blijft het best", en jullie hebben er eigenlijk niets mee bereikt:{ Julie spelen géén halo 1, zijn wel verslaafd (geweest) aan halo 2, en kijken nu uit naar Halo 3, welke conclusie kun je daar uit trekken?
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ha ben benieuwd hoe jij weet dat ik zogenaamd geen halo1 speel:emo:
    Halo2 heb ik inderdaad veel gespeeld
    Ik keek wel een beetje uit naar halo3, maar sinds de beta niet meer..
     
  8. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat me niet lachen man, alles wat je zegt over mij is niet waar. Ik reageer alleen maar op iemand die zegt dat ie Halo1 leuker vindt dan Halo2 en hoopt dat Halo3 veel leuker wordt dan beide games. Ik vraag me af wat jij met je post probeert te bereiken. Wil je soms je studie psychologie in de praktijk toepassen ofzo? Wat een gek ben jij zeg.
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij probeert daar met een omweg mee duidelijk te maken dat jullie zo'n beetje de sfeer bepalen door continu te bitchen over wat Halo 3 niet gaat worden (zo ongeveer dan).
    Er komen ook mensen in deze thread die gewoon wat leuks willen lezen over Halo 3....... |:-

    Zoiets als de Bungie Weekly Update: 06/15/07

    Leuke update waar Franky dieper ingaat op hoe er weer effecten zijn bijgekomen om het water in de game nog mooier te maken en hoe Marty geluids effecten kan laten samen lopen zonder dat je hoort dat een ander nummer ingezet word.

    Voor de Halo puristen nuttelozen info maar voor de Halo 3 LIEFHEBBERS kan het wel leuk zijn ;)
     
  10. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik vind de afgelopen updates beetje nietszeggende smaakmakerij. Voorlopig moeten we het vooral van de alternative reality game hebben, die volgens MS wel een paar weken zal duren en van de tijdschriften. Ik wacht nog op de scans van de Gamepro en OXM die ALLE(hebben ze zelf officieel aangekondigd) multiplayer maps zullen aankondigen
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Die voertuigmap klinkt wel tof ^^
     
  12. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komen ook mensen hier die graag willen dat Halo 3 goed gaat worden en niet blij zijn met wat de beta geworden is. Volgens mij is een forum ook bedoelt voor discussie, niet om sfeer te maken.
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt maar een discussie die reeds sinds 2004 aan de gang is mag onderhand ook wel een stille dood sterven...
    Er zullen nog veel dingen gaan veranderen voordat de game uitkomt en iedere keer blijven hameren op zaken waar je geen invloed op hebt begint wel een beetje saai te worden....
    (niet dat jij dat als enige doet maar zo komt de algemene sfeer in de Halo threads wel over......)
     
  14. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6

    bij mij doet die link het niet..
     
  15. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je toch zelf even naar de site van bungie en klik je op weekly update:confused:
     
  16. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    's Nachts spelen heeft wel iets idd, kweenie....is een sfeerkwestie. Vond om die rede Need for Speed Carbon ook veel vetter dan Need for Speed Most Wanted. Totaal ander soort game, maar om even aan te geven zegmaar :)
     
  18. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet met dat s'nachts spelen, in de Sp van halo1 was het wel cool met die sniper op infrarood... Maar ik denk niet dat het egt leuk is in de MP.... Hoeft van mij dus niet erin te komen.
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    al dat gezoem van de sniper met licht... Zou je positie nog kunnen verraden 8)
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook een leuk sfeer als je die sprinkhanen hoort en de sterren ziet blinken boven je in de donkere hemel *).

    Haha en idd dat lijkt me best mooi om te zien allemaal met dat sniperss in het donker. En die mooie blauwe vuurballen dat uit de Wraith komt!
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina