1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga wel proberen om ze zelf te vinden, ook al wordt dat waarschijnlijk bijna onmogelijk... Ik begrijp ook nog steeds niet hoe sommige skulls in Halo 2 gevonden zijn, maar ik heb ze wel bijna allemaal een keer gehaald, voegde wel veel toe aan de replay value:)
     
  2. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel skulls zijn alleen te vinden op legendary, er staat een hele lijst op internet. H1 had 10 levels, en h2 stuk of 16 (zonder die eerste meegeteld, was de intro), hopelijk word de sp echt weer van het niveua ala H1. Dan zal ik er teminste wat tijd aan besteden.

    Ik vraag me af of ze legendary moeilijker maken?
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    ja legendary was echt zooo makkelijk :p alleen bij H1 was the Library kut...
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    In Halo 2 (PC versie) krijg je nu ook 30 GP per uitgespeelde missie op Normal, Heroic of Legendary. Zou me niks verbazen als ze een dergelijke structuur in Halo 3 ook hanteren.
     
  6. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Op de vorige pagina is een link gepost naar de Achievement lijst van Halo 3 waarin ook Achievements zijn voor het uitspelen van een Missie op Normal, Heroic of Legendary.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Voor de luie liefhebber :) de achievements


    [​IMG]
    /**/
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Alleen zijn die achievements niet door Bungie ontworpen volgens mij. Hier zitten iig veel leukere tussen.
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    is pas 3 keer gepost :9
     
  10. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    maar vraag me af hoeveel levels er zijn als ik die achievements lijst zie zijn er maar 9 levels maar goed ben benieuwd.
    ben wel ff bezig voordat ik ze allemaal heb denk ik
     
  11. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staan toch echt 9 misions en geen levels hoor :'-(
     
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De Achievements zien er erg makkelijk uit. Ik hoop niet dat ik ze te snel gehaald heb.
     
  13. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar al denk je na, in halo2 waren er ook maar heeeeeel weinig missies, want dat aarde level aan het begin is eigenlijk gewoon maar 1 missie.... Tenminste als je het vergelijkt met hoe halo1 in elkaar zat wel.... Dus ik denk dat 9 missies egt wel genoeg is, het ligt er alleen aan hoe groot de missies zijn, is dat net zoals in halo1 dan is het meer dan genoeg! Ik hoop alleen wel dat ze dit keer niet zon debiele eindbaas erin proppen, maar de eindbaas gewoon net zoals in halo1 de hele halo laten zijn.. Of in dit geval de arc ofzo, dat vond ik veel stoerder en ook veel realistischer, een eindbaas vind ik namelijk altijd zo lomp, in ene een poppetje die dan alleen 6346149x sterker is, slaat egt nergens op...
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ach in Halo 2 waren er eigenlijk 3 eindbazen. De Scarab, de Prophet of Regret en Tautarus. Alleen de eerste vond ik echt geslaagd. Eindbazen kunnen best, maar dan moeten ze wel toffer uitgewerkt worden.
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, klopt. Prophet of Regret was echt ook veel te makkelijk!
    @ BLACKHAWK:
    leuk dat je een keer niet meteen een negatief antwoord geeft :thumbs: .
    Je hebt wel gelijk, een einbaas past gewoon niet zo bij Halo. Bij Halo 1 was het einde zo intens! dat bij Halo 2 het einde een beetje in het niets viel. Wat ik ook zo irritant vond aan de eindbaas van Halo 2 was, dat je niet echt doorhad of je Tartarus nou echt raakte. Ik had echt het gevoel dat ik hem op een andere manier moest versaaln maar dat was dus neit, beetje saaie eindbaas idd.
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet de Heretic leader.

    En ja alleen de Scarab was echt in de stijl van h1, en ik ben ook met blackhawk eens dat die ventjes zoveel sterkerzijn dan andere een beetje debiel. Vooral als je afhankelijk bent van een AI bestuurde speler (Sergant Johnson moet eerst 3 keer snipen voordat het shield naar beneden gaat, en dan carbinen). The Pillar of autumn 'race' level (op einde van The Maw) was dan wel erg origineel en goed einde. :D
     
  17. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, de eerste keer zat ik echt met geknepen billen te spelen :D En toen die opluchting toen hij het haalde :9 en toen "No, it's only the beginnning" w000t er komt een Halo 2 :D
     
  18. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar niet alleen dat racen, dat je egt in die generator room ofzo van het schip zit en dat je die 4 kernen moet opblazen, terwijl 0239712917318987327304 ventjes op je af kwamen... Dat is een echte eindbaas, gewoon door de opdracht en door de hoeveelheid vijanden, niet alleen door meer health te geven! Dat is hoe halo hoort te zijn... Was idd in halo2 ook wel bij die scarab, alleen vond ik die nietegt uitdagend... Gewoon rocket pakken en sniper en er boven op springen en dan gewoon lekker rustig aan doen en die mannetjes 1 voor 1 kapot schieten met rocket.... Beetje saai.
     
  19. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met Blackhawk eens, die eindbazen moeten geloosd worden, en inplaats daarvan een heleboel mannetjes die op je af komen rennen. In halo 1 bijvoorbeeld vond ik die stukjes in 'The Library' waar je voor die deuren moest wachten echt super. Ik hoop zoiets ook weer terug te zien in Halo 3.
     
  20. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond bij halo 1 het stukje met de flood echt super. Ik was fucking bang daar :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina