1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jij bent gewoon al de derde die dit vandaag zegt! :x
    Maar goed, ik vind de limited ook best mooi. Zodra ik een site/winkel vind waar ik hem kan pre-orderen zal ik dat ook doen. Legendary is ook stukke mooier idd. Het feit dat die help er, naar mijn mening, ook erg netjes uit ziet scheelt ook een hoop, anders had ik niet voor deze editie gegaan denk ik. Aan een slechte rip off geef ik niet snel mijn geld uit :). Maar voordat we het vergeten, het gaat natuurlijk wel om het spel zelf 8). Met hopelijk een 4 player co-op via live.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het gaat om de game zelf, dat klopt. Goed punt, maar ja ik ben iemand die zoiets gewoon niet kan laten liggen en het moet gewoon in m'n kamer staan. Ik heb er zelfs al een plekje voor. Normaal koop ik gewoon standaard versies van games, maar dit is iets speciaals en een collector's item! *)
     
  3. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik koop eigenlijk best vaak de limited editions (doom 3/dead rising/halo 2/viva pinata/gears of war/saints row etc.etc.). Dacht dat jij een collector was :9.
    Dit is wel één van de mooiste limiteds die tot nu toe heb gezien, alleen is de prijs er daar ook wel naar...

    @Falcon, wat een ongelooflijk brak zwaard zeg >.>
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  5. SsAnThaBoSS

    SsAnThaBoSS Guest

    woow nooit zitten we nu alweer op halo 3 (deel 8?!)
    ik heb nu al weer zin in the halo 3 live experience delen:D!
    zo heilig waren die altijd...
    iedereen elkaar uitschelden en noob noemen en bedreigen.
    heerlijk om te lezen.
    maar ik doe er niet meer aan mee ben daardoor al te vaak gebanned:b:
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou met games boeit het me niet zo, want die Collector's Editions stellen meestal niet zoveel voor. Ik heb er wel een aantal, maar zoiets als dit zijn pas echt Collector's items! \o/

    @ falcon NL: Zo'n figure krijg je ook bij de LE Halo 3 controllers.
     
  7. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Dat figuur is een tikkeltje anders ;)
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, kan. Maar er is verder geen info over? Zoals al gezegt ziet het zwaard er wel heel cheap uit zeg! :emo:
     
  9. kevin_16

    kevin_16 Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of je hem ergens al kan reserveren?
     
  10. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    HAhaa idd toen was ik nog een jaar of 14 lolz ben nu 19 :9. Ik weet nog hoe het voelde toen mijn controller ging trillen,had het nog nooit eerder meegemaakt voor de xbox 1 moest ik het met mijn sega mega drive doen. Ik moest nog uitvinden wat die 2 pookjes en triggers waren op de controller want ik was alleen de D-pad gewend, echt geweldig was dat jonge.

    Halo was mijn eerste game op de eerste next-gen game voor de console (voor mijn gevoel)
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik koop denk ik beide controllers én de headset, en een limited Halo 3, als het even kan een Legendary :cool:
     
  12. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen tussen legendary en de limited edition... Aan de ene kant wil ik die filmpjes van de vorige delen wel in HD maar aan de andere kant staan die natuurlijk ook binnen een dag online....

    Zit behalve de inhou ook het hoesje van de limited trouwens ook in de legendary?
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha, sorry. Ik volg deze thread niet meer door een paar negatieve mensen :mad:. Vandaar dat ik niet wist dat dit al gepost is :+.
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, 21 juni geregistreerd en al vaker gebanned geweest.... Dan weet je ook dat je geen kloon accounts mag gebruiken, en dat zoiets een ip-ban tot gevolg heeft?
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    fetEX...
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    @Phantom X: dat had ik ook :p van de n64 naar xbox :p Wat was dat kut zeg die 2 pookjes in het begin...en die controler was ook zooo veel zwaarder :p nu lijken die n64 controllers gewoon niks tewegen...maar Back to H3 :D Is er nog wat meer bekend over de single....?
     
  17. SsAnThaBoSS

    SsAnThaBoSS Guest

    juist, dit is echter geen kloontje heb al een keer een ip ban gehad.
    heb toen netjes een brief geschreven naar jullie en hierin mij excusses aangeboden. En jullie hebben mij toen nog een kans gegeven.

    dus voordat ik weer een ip ban aan me broek heb hangen:p dit is geen kloontje! ik weet wat de gevolgen zijn!

    cheers, SsAnT
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2007
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen dat er paar nieuwe vehicles zijn, maar hopelijk komt er geen info meer bij, dat wil ik liever zelf ontdekken ;)
     
  19. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    woow, nu al? :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina