1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

  1. Halo 3 beta

    71,3%
  2. CoD4 beta

    28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    OMFG SERIEUS DIE 60 SECONDEN TV SPOT OWNDE!
    Alleen uhm, waarom is die shit niet in HD.
    Potjandorie.
    Iemand een HD link?
     
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Die site is wel erg nice... Maar ik die reclame spotjes zelf niet echt overtuigen, maar de site maakt een hoop goed:) Heel tof dat ze iets totaal nieuws hebben geprobeerd, in plaats van wéér een reclame met allemaal toffe beelden uit het spel die steeds sneller achter elkaar flitsen en uitlopen op een cliffhanger... Mooi!
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Geweldig en strak doe je het zelfde in game :)

    [​IMG]
     
  4. The Flash

    The Flash Guest

    Ben ik het mee eens, had veel liever een hele film gehad dan al die reclames, vind ze wel erg vet, maar had een hele film beter gevonden. :D
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit hoort ook bij de campaigne

    [​IMG]Het jaar is 2556, 4 jaar na de gebeurtnissen van Halo 3, er hangt een poster aan de muur en wij normale sterverlingen kunnen lezen wat er op staat.

    Wat? Dat verklap ik niet, omdat dit een grote spoiler kan zijn plaats ik de poster niet op de frontpage. Maar voor de meeste fans zal het geen geheim zijn dat Halo 3 de laatste aflevering gaat worden van de serie die ooit begon op de Xbox. Nu rest ons alleen de vraag hoe gaat het verhaal aflopen. Wat gebeurt er met de Master Chief John-117 en zal de mesnheid nog steeds bestaan. Believe...

    [​IMG]
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iig nog genoeg om een orkest mee te vormen ;) Wat ik hier uit opmaak is dat MC het einde niet zal halen.
     
  7. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, ge hebt gelijk, dit filmpje kan alleen maar al de humans de hele strijd winnen, anders kan er géén opa jaren later naar dat museum terug gaan om een detail van die strijd te bekijken die hem zijn been gekost heeft.....
     
  8. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar overleeft de chief het wel??
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zie je wel als je het einde haalt hè.. Dat weet niemand nog.

    reactie op de spoilers:
    Wat je hieruit haalt is alleen maar dat de strijd gestreden is, en dat de mensheid het gaat overleven. De nagedachtenis aan MC kan heel goed betekenen dat hij dood gaat, maar ook dat hij een grote rol speelt (duh) in de uiteindelijke overwinning. Ik zou er nog niet té zeker van zijn dat MC dood gaat, maar de kans is zeker aanwezig
     
  10. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Tja dat is de grote vraag...

    En het wordt echt tijd voor 26 september nu |:-

    Ik geloof er trouwens niet zo in dat MC doodgaat, als het zo zou zijn zou dat volgens mij de grote verrassing zijn in het verhaal en zouden ze daar echt geen reclames over maken en al die zooi. Maar goed, je weet het maar nooit.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  11. The Flash

    The Flash Guest

    Ja, ik kan niet wachten (duhh, wie niet), maar tis alleen zo jammer dat de beta maar tijdelijk was en dat er in elk geval voorlopig geen demo komt, zou graag nog een SP demo zien. Mjah, in zo'n geval is 26 September al dichtbij. En om er en dan nog ff een demotje tussen te proppen lijkt me ook niet chill.
     
  12. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet bijna zeker dat de MC doodgaat aangezien er in de gehele verhaallijn van halo zoveel connecties en verwijzingen zijn naar het verhaal van 300 (ja die film). In die film overleven de 300 spartanen het ook niet, ik denk in halo ook niet. (er waren 300 spartans getraind in de verhalen van halo, veel nummers uit de soundtrack verwijzen naar plaatsen enof personages uit de film 300, de link is te duidelijk, mc zal doodgaan)
     
  13. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Na al dat vechten heeft hij toch ook het recht om deze wereld te verlaten?
    Want als de strijd voorbij is heeft John geen reden meer om te leven, Hij is tenslote voor die oorlog gemaakt en als die oorlog over is wat moet hij dan?

    Is het trouwens nog niemand opgevallen in die filmpjes dat masterchief omhoog gehouden word door een covenant en dat hij een plasma grenade in zijn hand heeft. (let maar is op zijn voeten die raken de grond niet)
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dit filmpje is ook echt heel vet, ik vind hem beter dan de reclame zelf :)
    [gt]24952[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Schitterend filmpje...
    Maar eigenlijk gewoon gekke werk, om zoiets te gaan maken voor een spelletje :9 !
    Vind het wel vet, maar tikkeltje overdreven.

    Het ziet er dan wel schitterend uit! :)
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Geweldig! I totally like the campaign! :D
     
  17. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    hier
    Echt vet, kan je door dat slachtveld ''lopen''.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    OMG!
    Best campaign ever! _O_

    wel jammer dat de wallpapers die je op bovenstaande site maakt niet in breedbeeld zijn :9

    //edit: handtekening voor de gelegenheid even aangepast :)
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, echt leuk bedacht! doet me aan zoon tabletop spel denen (warhammer 40k). mooi gemaakt jonge!
     
  20. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat precies die gameguide?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina