Halo 3 dit jaar nog! (+screenshot?)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Capt. Yokohama, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Capt. Yokohama

Capt. Yokohama Jin the MC

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat er al een topic is over Halo 3 maar dit moet er toch ff uit bij mij. :9
    heb verschillende artikels gelezen over halo 3, hij komt dit jaar nog uit op 360. (volgens verschillende magazines)
    gelijk met de release v.d. ps3. (slim van microsoft om de winst van sony te beperken)
    er verschijnen trailers etc. in de E3 van mei 2006.
    er is een screenshot vrijgegeven waar microsoft en bungie geheimzinig over doen en niets willen zeggen.

screen:

/Mod Dit screenshot is nep en Halo 3 komt niet uit dit jaar totdat Microsoft dat zelf officieel aankondigd! (even voor de duidelijkheid)

hij is volgens mij nep, in halo is normaal geen bloed, de achtergrond lijkt me quake 4 achtig, en ik denk ook dat het wapen erin is geplakt.

sorry als iets fout is aan deze topic, maar kom niet zo vaak op dit forum. _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2006
  2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Beide dingen (release + plaatje) zijn fake en al besproken in de Halo 3 thread.
    Mocht je in de toekomst nog meer van dit soort dingen tegenkomen en je wilt het melden, houd het dan aub gewoon bij de huidige thread.. Daar is die immers voor ;)

Deze gaat dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina