Halo 3 een nieuwe topper of juist niet???

Discussie in 'Algemeen' gestart door GODZILLA, 19 mei 2005.

  1. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen kheb een vraag denken jullie dat Halo 3 weer een super top spel wordt zo als Halo destijds was of denken jullie dat het weer een beetje een domper gaat worden zoals Halo 2? Ik zelf denk dat Halo 3 een super spel wordt en dat is ook een van de redenen dat ik de Xbox 360 ga halen :9 en er werken nu een dubbel aantal mensen aan Halo 3 dus ik denk dat het weer een top spel wordt met een Super verhaal! Omdat Halo 2 zen multiplayer al super goed was hoeven ze er nu niet zo veel aand8 aan te besteden zoals ze dat bij Halo 2 hadden gedaan. En dus hebben ze extra veel tijd om de Single player weer langer te maken en BETER! nou dit denk ik er dus van wat denken jullie wat Bungie gaat doen? BRAND MAAR LOS!
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Moet dit? :'-( :'-(
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Begin jij anders deze hype alvast. :p Er is nog niet eens een beetje info over deze game.

    Maar goed als je mijn mening wilt weten: Ja, ik denk dat het een topper wordt.
     
  4. pls_devil

    pls_devil Guest

  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    haha oh ja? Ik zie er niks van. Alleen een paar mensen die zeggen: "Ik denk dit", of "ik denk dat" :)
     
  6. pls_devil

    pls_devil Guest

    het is tenminste iets...toch meer dan dit :cool:
     
  7. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ‘denk’ dat Halo 3 wel cool word.
    Nu tevreden?
     
  8. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 kon wel eens minder worden dan Gears of War.. maar dat is natuurlijk nog maar afwachten. Ik denk dat halo 3, als MS en Bungie echt alles op alles zetten, ze een game maken die alle tegenstand wegvaagt. Maar... dan moeten ze echt alles op alles zetten en de xbox 360 voor zover mogelijk volledig benutten. Echt grootst, heel erg uitgebreid, meer wagens, veel meer variatie in de vijanden, mooiere en vettere omgevingen, veel verschillende wapens en nog beter uitgewerkt, geen laadtijden (waren er al nauwelijks, maar toch :))... ojah en natuurlijk een super vet verhaal.
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alle vertrouwen in Bingie, zeker als ze een superconsole als de XBOX 360 tot hun beschikkking hebben.
     
  10. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gezeik over Halo 2, dat hij achteraf toch wel tegen viel. |:- Is er een betere FPS op de console die Halo 2 op alle fronten wegblaast... (Alleen op het einde na inderdaad, dat is nog steeds ruk, dat weten we nu wel)

    Dus ga ik er stiekem toch van uit dat Halo 3 wederom een prachtgame wordt.:9
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    idd, alleen het einde van halo 2 zoog. De singleplayerhad geweldige muziek en effecten, zag er gelikt uit en speelde hartstikke lekker. Neem die level in de stad, met tanks en ghosts, of die level in de ruïnes, waarna je in een waterval terechtkwam. Of die eerste level, in dat space station, ineens die geringe zwaartekracht, en ga zo maar door. Wat was dara niet vet aan? Komtd at alleen maar doordat die multiplayer zo briljant is, dat niemand nog iets gaf om single player?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2005
  12. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Halo 3 heel erg vet gaat worden op live, met de nieuwe mogelijkheden van de xbox 360 en de nieuwe live mogelijkheden. Volgens mij gaat dat echt een topper worden. Maar waarom staat die bij vragen op XboxMagazine? Hij zou in de Soapbox horen, maar met die gasten van XBM die nooit actief zijn hier kan dat nog wel ff duren :)
     
  13. Halo 2 was commercieel geen flop maar voor de kopers wel
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Spreek voor jezelf wil je... ;) Voor mij was het geen flop. Omdat het einde (waar eigenlijk al genoeg over is geblaat, aber gut) wat tegenviel wil niet zeggen dat de game voor mij een flop was.

    //edit;

    idd :)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2005
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je kijkt naar alle prestaties van Bungie dan zijn het allemaal redelijke games en ook toppertjes.
    Als er dubbel veel mensen mee werken, wordt het 'waarschijnlijk' beter. En ze hebben geluisterd naar het commentaar van de gamers dus dat zullen ze ook wel aanpakken.
    Dan krijg je 'waarschijnlijk' een 'goede' game.
    Maar er staat NIKS vast!
     
  16. _O_

    enige wat ik eraan kan toevoegen is dat dat de AI van de Covenant gewoonweg ook zeer goed is (niet beter als menselijk maar zeker niet dom). ik heb nog geen shooter gezien die het beter deed op dat gebied (of een van jullie moet er een oprakelen)

    SP en MP zijn beide in mijn optiek zeer goed uitgevoerd (en ik geef juist niks om MP, maar toch is het gewoon een gelikte MP die bij halo 2 zit)
     
  17. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat bij halo3 bungie weer een goed singleplayer verhaal neerzet dat het waard is om te blijven spelen (ik speel nog steeds regelmatig singleplayer van halo1). Ook hoop ik dat ze je meer vrijheid geven in het hosten met multiplayer want dat stinkt nu gewoon. Verder moeten ze de multiplayer meer op skill bazeren en minder op de wapens. Dit moeten ze doen door het pistool terug te brengen en de auto-aim heeeeeeeel erg verminderen. Ook moeten ze meer maps maken als lock-out en moeten de oude halo1 maps terug komen + nog meer van dat soort kleine maps. Ook moet de bansjee uit de multiplayer. En als ze dat allemaal weten te presteren dan zou het heel misschien kunnen dat halo3 een beter spel wordt dan Perfect Dark Zero.
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Al jouw ideeën vind ik slecht. Alleen Hang em high was een echt goede map, het pistool was te sterk in halo 1. En kleine maps? Die zijn in mijn ogen juist belabberd.

    Als ik jouw verhaal lees heb jij volgens mij heel lang Halo 1 gespeeld zonder dat je Xboxconnect had. Door XBconnect vergat ik Halo's single player mode.
     
  19. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 X Xbox was heel goed(voor menig XBL-er)

    Halo 3 X Xbox 360(een spel computer die 25 keer beter is dan de eerste Xbox) mega goed
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Halo 2 zoog gewoon zwaar, alleen xb live was nog wel aardig

    Halo 3 nog een slap aftreksel :mad:
     

Deel Deze Pagina