[Halo 3]Level 40+ Spelers!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Biba, 10 jul 2008.

1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al een aantal Gamertag verzameltopics in het liveforum hiero, maar er zijn er geen waar er specifiek op levelen afgegaan wordt. Zo héél moeilijk is het bij Halo 3 niet om level 50 en daarmee de hoogste rang te halen, alleen is het wel heel handig als je wat teammaten hebt die daar ook voor willen gaan.

Level 40 zou je in je eentje wel moeten kunnen halen, vanaf een paar levels hoger wordt het opeens veel moeilijker. Daarom lijkt het me een goed idee om hier af te spreken met wie je in welke playlist naar de level 50 wil gaan werken.

De playlists waarin je het best level 50 kan worden zijn:
    Lone Wolves
    Team Doubles
    Team Slayer

Aan lone wolves hebben we niks, want daar kun je niet samenwerken. Dus vermeld in dit topic welk level je bent in Doubles en TS, zodat we met elkaar kunnen afspreken wie/wat/wanneer we naar level 50 gaan levelen!

Zelf ben ik nu Brigadier, level 40 in Team Slayer, en 11 in Doubles (maar van level 11 naar 40 is echt in een dag wel te halen..).

Ik denk dat er wel enig animo voor dit idee is, dus kom maar op met de ideeen/plannen/gamertags!

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Team Slayer: 41
    Dubbel Team: 38
    Highest skill is wel 45 was ik ooit met dubbel team :9

Maar ik wil wel team slayer spelen!

3. Patrick NL

Patrick NL Age of Conan

Leuk Bevonden:
    0
    Hoogste lvl is 45, 496 punten..Bijna mijn vogeltje =D

Nu lvl's:
    Team Slayer 41
    Team Doubles 44

mischien moet je MLG en/of Team SWAT ook meerekenen.

EDIT: Gaat best snel, 2 mensen in 5 minuten. Wanneer zijn jullie online? Is mischien handig voor in de startpost. Nu het vakantie is ik zo'n beetje iedere dag wel, maar niet iedere avond i.v.m met werk bij de C1000 (gratis reclame XD)

Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  4. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook graag meedoen.

Team slayer lvl: 39

5. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben ook geinteresseerd! :D

mijn levels:
    Lone Wolves: 38
    Team Slayer: 30
    Team Doubles: 35

Highest Skill: 41. (was lone wolves, maar andere vrienden gingen ff spelen en meteen omlaag xD)..

6. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Team Slayer zit ik op 40.

Ben Brigadier, Lone Wolves op 45. Stuur maar een PM of XBL bericht als je wilt spelen.

7. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is cool speel eigelijk alleen maar alleen niet dat ik daar problemen mee heb ofzo maar toch.

Gamertag: Hypno NL

Lone Wolves: 43
    Team Slayer: 40
    Double Team: 39

8. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    De makkelijkste playlist is echt team doubles, lone wolves gaat bijna niet om 50 te worden.

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een hoop van jullie toegevoegd, voeg elkaar ook mooi allemaal toe! Team Doubles lijkt me ook erg makkelijk, ik heb daar nu iets van 20x achter elkaar met gemak gewonnen, terwijl ik echt niet samen met een hele goede speler speelde ofzo.

Toch lijkt met Teams Slayer ook mooi om level 50 in te zijn, dan kunnen we ook 4 mensen tegelijk omhoog krijgen:)

Level 50 lone wolves is inderdaad kut, ik had me redelijk snel naar level 45 opgewerkt, maar daarna begint het echt kut te worden. Je moet echt 10 games achter elkaar winnen om omhoog te komen, en dan kan je heel makkkelijk weer keihard genaait worden met bijv. Oddball op Epitaph, waarbij de uitkomst gewoon random is. Of nog lulliger, dat je de game uitvalt door connection problems...

10. Patrick NL

Patrick NL Age of Conan

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu Brigadier, muahaha vogeltje FTW. Maar denk toch het makkelijkst om mensen ff toe te voegen: TroPical ChaoS. Aangezien je daar gelijk ziet als je een msg krijgt. =]

11. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vogel is al een beetje oud, dus heb al een stok voor hem gekocht om op te zitten.

Level 50 zou niet verkeerd zijn :+

12. Patrick NL

Patrick NL Age of Conan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook wel graag mijn vogel in willen ruilen voor Ceasars lauwierkrans (of hoe je dat ook mag schrijven) maar heb de exp toch niet. Maar 100 exp is wel te doen XD

EDIT: Als ik op jullie Bungie.net profiel kijk zie ik op ranked meestal K/D ratio van 1.42, net als mij =P

Laatst bewerkt: 11 jul 2008
  13. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta mooi lonely at the top dan met m'n 2.06 :+

Ik ben nu aan het spelen btw, iemand zin om team doubles te spelen? Ik heb me gister van 11 naar 28 opgewerkt met doubles :)

14. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker gespeeld jongens. Die ene game op The Pit vond ik het mooiste, 50-15 8)

snel weer doen:)

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Gaat wel heel makkelijk zo :cool:

16. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor jou wel ja, meneer 'Ik ga een rank omhoog na elke win' :+

17. RaMaNa

RaMaNa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gt; Cb IRaMaNa en IRaMaNa ;p
    hoogste skill; 46

td; 40
    ts; 19

wil ook wel meedoen:)

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel handig om je Team slayer level proberen naar de 40 te krijgen, de meeste mensen die nu meedoen zitten rond dat level. Het is veel handiger als iedereen rond hetzelfde level zit, anders speel je tegen andere niveaus en gaat het levelen langzamer/is het moeilijker.
    Daarvoor was het nog veel mooier, met dat random jochie (Jackblack95 ofzoiets), speelde ik een paar potjes Doubles mee, ging ik in 2 games 6 levels omhoog en hij bleef na 6 games ofzo nog steeds hetzelfde:+

19. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Gamertag: Zakkenwasser NL
    ik kan beetje boosten
    Recruit: -30 exp ofzo
    TS skill: 8
    Doubles: 35
    Is mn klootaccount, op ander profiel ben ik 43.

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leavende teringlijertjes zoals jij zoeken we hier niet, mensen zoals jij verpesten Halo 3 online. Wat vind je uberhaupt leuk aan het spelletje, als je het skillsysteem forceert om zo altijd tegen mensen onder je niveau te spelen? Hoe sneu is het om expres tegen mensen ver onder je niveau te spelen?
    Triest figuur...

Deel Deze Pagina