Halo 3 is al een tijdje uit, en ik ben erachter gekomen dat ik (als ik nuchter ben) er niet zo heel veel aan vind, behalve aan MLG. Er is een MLG playlist, maar Amerikanen en jankende kindjes die om de 10 minuten 'wow like oh my god you are like a reatard oh my god' zeggen zijn ook niet alles. Het beste is dus het met wat Nederlanders te spelen, maar hoewel ik niet alle Nederlanders in me lijst heb kwam ik me toch op een idee: een gamertag waarvia je iedereen die het leuk vinden om MLG Customs te spelen kan bereiken zonder al te veel plekken in je vriendenlijst op te vullen: aa NL MLG Lijst (de aa is om te zorgen dat de gamertag een beetje bovenaan de lijst komt, dan hoef je niet naar beneden te scrollen) De bedoeling is dus om de gamertag een friend request te sturen als je het leuk vind om MLG Customs te spelen, zodat je dan via die vrienden meer mensen kan uitnodigen. Als je lui bent: je kan ook op het knopje drukken:KNOPJE. Als je geen idee weet wat MLG betekent, het is een soort Amerikaanse organisatie die met bepaalde settings en op bepaalde maps spelen die het voor mij net even wat leuker maken. Voor meer informatie kan je hier klikken, en om de settings en maps te downloaden moet je hier klikken. Nou, nu maar hopen dat er genoeg mensen zich aanmelden, ik zal wel om de dag online komen om de friend requests te accepteren Om te zorgen dat deze thread niet gelijk verzuipt zou het mooi zijn dat er soms wat mensen een reactie geven zoals 'goed man' of 'ik haat bananen' ofzo, dan zien wat meer mensen de thread.
Grappig ideetje, ik zie er nog weinig bekende tussen staan uit de nederlandse community, zou leuk zijn als je de 100 members zou kunnen halen met dit lijstje.
Ik heb mezelf ook maar ff toegevoegd, volgende keer een spatie tussen de a's want A spatie staat boven aa (klein puntje, maakt niet uit verder).