1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Firefight heb ik nog niet geprobeerd. :+
     
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Je krijgt hier toch ook alle DLC voor halo 3 bij?
    en kan je dan die DLC op twee accounts zetten? want mijn broer heeft het spel gekocht, en ik zou graag ook die maps op mijn account willen hebben.
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Overigens net een mail terug van GC shop. Ze hadden minder keys dan games.. Lekker is dat. Ze zeiden dat ze hoopte om nog meer keys te ontvangen maar ze wisten het niet zeker.:mad:
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Nee de maps zijn "game" gebonden ... dus je moet odts hebben om de maps te kunnen spelen
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Je had natuurlijk ook van te voren uit kunnen zoeken wat Halo3 ODST inhoud.

    Ik zou de game meteen terug brengen :+
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Whahhaa, hier moest ik even om lachen. De bart smit boven frs :+

    De reden dat je hem gister niet kreeg is vanwege de street-date die deze game heeft. Niets waar FRS dus iets aan kan doen.
     
  7. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah ik had van tevoren al 2-3 uurtjes gespeeld, dus 7 uur kan wel kloppen ;)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Firefight is top. Vanmiddag gespeeld met een Live maat op Easy. Van mij mag de mode, middels gebruikelijke aanpassingen, in Reach. ;)
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hmm ik heb 3 pogingen gedaan om deze te halen:

    Vidmaster Challenge: Classic (Halo 3 ODST)
    *Finished any level solo on Legendary, on LIVE, with no shots fired or grenades thrown.

    4e level ofzo op legendary, waar je met je warthog clan moet rijden. Ik dus scheuren door het level, zonder te schieten en alles ontwijken. Maar ik krijg de achievement maar niet? Zou het misschien niet zo mogen ofzo?
     
  10. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Firefight even in mijn eentje op normal gespeeld. Het was leuk, maar ik denk dat het toffer wordt als je met meer man speelt. Daarnaast kun je sommige achievements ook in firefight halen, zoals die met 10 needlerkills en die 5 sticky's met grenades.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja inderdaad, want ik unlockte ook al een paar achieves tijdens het vuurvechten. ODST co-op legendarisch is echt te simpel voor woroden :mad:
     
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb zelf nog niets co-op gedaan en ook niet op legendary gespeeld, ik ben zelf begonnen op heroic. Het enige stuk waar ik wat moeite had om verder te komen was
    dat plein waar uiteindelijk 2 hunters (? die met die laserstralen) te voorschijn kwamen.
    Voor de rest valt de moeilijkheid tot nu toe mee.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Het wordt wel wat lastiger hoor ;) Maar met 2+ blijft het goed te doen.
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zoekfunctie helpt me niet bij deze vraag, vandaar dat ik hem stel. Ik had gepreo-ordered bij de FRS (niet online) maar zie niets wat lijkt op een code voor Sgt. Johnson. Nogal genaaid. Meer mensen met dit probleem? Zou toch kansloos zijn als ik morgen terug moet gaan om er om te zeuren. Broertje van een vriend gaf aan dat hij bij zijn exemplaar een kaartje met Sgt. Johnson op de voorkant had gekregen. Bij mij is zoiets nergens in het doosje terug te vinden.

    Qua game is 'ie overigens erg vermakelijk. Campaign sfeer en gameplay is prima en firefight is echt lachen. Ook vet om op die map met verhicles rondjes te rijden in een warthog met iemand achterop.
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Code zou via de mail gaan.. Maar wel beperkt. Verser heb je niks an sgt johnson.
     
  16. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond niemand het by the way jammer dat er totaal geen Master Chief reference in ODST zat? Had wel gehoopt dat de Chief ergens in een cutscene tevoorschijn kwam oid. Heb die ouwe reus toch wel een beetje gemist in deze Halo ODST :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 sep 2009
  17. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Had ik inderdaad ook verwacht. Dacht het ook heel even te zien tijdens het allerlaatste filmpje (na de credits) maar dat bleek iemand anders te zijn. Maar de Chief heeft natuurlijk zijn eigen verhaal in Halo 3 en als ik het me goed herinner is het droppen in Nem Mombosa, non stop vechten en aan boord springen om mee te liften op de Slip-space jump van de Covenant cruiser met Regret aan boord. Dit betekent zelfs dat hij niet eens kan voorkomen in ODST, dat speelt zich allemaal ná de Jump af...
     
  18. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb deze game nu ook gespeeld en ik weet het eigenlijk niet goed wat ik nu echt moet denken en vinden over deze game.
    Het is het net niet met deze game,grafisch is deze game dik ingehaald door andere titels en ook heel het verhaal is het net niet.
    Ik zie het meer als een tussendoortje of beter gezegd een zoethoudertje todat reach uitkomt. Tuurlijk je krijgt alle multiplayer maps maar daar is alles ook mee gezegd. Nee deze ga ik niet lang spelen en zit er zelfs over te denken om hem lekker te ruilen nu het nog kan.
    Heb echt een beetje met deze game het gevoel van, laten we nog maar even snel een hallo game maken want het is alweer 2 jaar geleden.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2009
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Laatst bewerkt: 23 sep 2009
  20. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb die premium theme gedownload. Niet echt iets speciaals tbh.

    Drokz, heb je misschien zin om vanavond de Campaign in Co-op uittespelen op Heroic/Legendary?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina