1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2

    :lol:
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als een Engineer zichzelf opblaast, verpest dit dan ook de achievement? Ik zag wat engineers en een brute. Ik schoot de brute neer en toen kwam de engineer omhoog en blies hij zichzelf op. :mad:
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Als er rechts in het scherm niet iets staan van 1/20 (zoals bij andere achievements) dan telt het niet mee :) Soweiso alleen in Mombasa street he.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Daar was ik ook, maar het kwam niet in beeld. :) Gelukkig maar.

    Ik snap overigens niet de kritiek op de graphics! Ik vind het oprecht een mooie game! :eek: De belichting en de omgevingen zijn prachtig! Je merkt echt dat Halo 2 nog niet die grote futuristische stad kon neerzetten. Het maakt nu veel meer indruk dan toen.
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja ik vind het er ook prima uit zien. Gezichten zijn idd wat minder gedetailleerd, maar ach.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Helemaal mee eens, voor in VISR mode ziet het er bij vlagen echt geweldig uit. Heel sfeervol ook. Okay het is misschien geen Uncharted 2 of COD:MW2 maar het kan zeker nog goed meekomen met de meeste huidige releases
     
  7. Het zou leuker zijn als er boss fight waren, zoals arbiters, elite honor guards.

    Dat je een locust kan besturen, een spartan je helpt tijdens een paar missies
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    een locust besturen? dat zou wel een leuke cross-over zijn :D (Waarom zouden ze dat trouwens nagelaten hebben om die nieuwe Halo wars units in ODST te doen, zou wel grappig geweest zijn.)

    ik hou niet zo van Boss Fights in Halo, vond die Tartarus battle in Halo 2 ook maar niks. Doe mij maar af en toe en grote veldslag met hier en daar een scarab:)
     
  9. snowguard3

    snowguard3 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem een aantal dagen geleden uitgespeeld, erg vet spel maar wel jammer dat hij zo kort is en dat je geen matches kan zoeken in Firefight maar alleen met vrienden.
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de singleplayer wat saai en ook zeker wat meer van verwacht. teleurstellend zelfs soms...maar het 'verhaal' wat erin zit of hoe het uitgelegd word is wel erg indrukwekkend! Maar speelde hem in Lan met 2 andere en hoopte toch op brute acties maar dat saai stad stuk lopen verknalt het dan wel
     
  11. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    NU 2 mensen online voor Deja Vu achievement?
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vond ook de gezichten idd minder. Vooral in het intro filmpje van het eerste level dacht ik even dat ik op een PS2 aan het spelen was ;)
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Vandaag mee begonnen heb met de Rookie die helm opgepakt en per ongeluk iets doorgedrukt dus weet niet precies wat ik nu aan het doen ben, maar ben bij een stuk beland waar ik 2 hunters moet killen. Onmogelijk gewoon. Ik dacht een tactiek hebben gevonden, maar nu blijkt dat 2 stickies niet genoeg is om 1 hunter te killen (dacht dat het 1x eerder wel gelukt was met 2 stickies maar schijnbaar niet nu dus) dus valt de rest ook weg. Ik zit een beetje paniekerig alles wat ik vind op zo'n Hunter uit te testen en af en toe kill ik er 1 en ben ik de tweede aan het bewerken, maar krijgt hij net zo'n lucky beatdown op mij waardoor ik dood ga. Tips? :+
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je moet helemaal niet voor hem gaan staan misschien?:+ ze zijn heel makkelijk te kiten, alleen moet je niet te ver rennen anders krijg je meer covenant in je nek.
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Soms werd ik ingesloten of had ik alleen een shotgun en zat ik klem oid :+ maar ben er inmiddels voorbij.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik vind het spel ook helemaal geen co-op spel. Ik speel hem heerlijk alleen en dan is door de straten van een Mombasa lopen gewoon gaaf.

    Alleen ik kwam er pas net achter bij audiolog nummer 7 dat er ook beelden bij zitten in je VISR 8)

    Waarom heten die krengen dan AUDIOlogs 8)

    Heb net act 5 op Heroic afgesloten, zat weerstand op Heroic, ga regelmatig dood maar tis wel te doen.

    Super campaign voor mij en moet nog beginnen aan firefight :cool:
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Net uitgespeeld en ik vond het een geweldige game! Het exploren door New Mombasa verlengt de game aanzienlijk. Leuke variatie op de Halo gameplay. Zeker een topper.

    Helaas heb ik wel een bugged achievement. :mad:

    Find the last clue unveiling the mystery of your teammates. Ik heb hem niet gekregen. Ik heb na het uitspelen New Mombasa Streets geladen en ben opnieuw naar Kokinawa Station gegaan, maar helaas, weer niet. :mad:
     
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan heb je waarschijnlijk een level geladen. :mad: Ik heb hem ook niet. En dat is dan waarschijnlijk ook de enige achievement die ik nooit zal halen. Verder heb ik ze allemaal op 2 makkelijke na. :)
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik had hem de eerste keer na een volledige run (op normal) ook niet. Na een 2e keer uitspelen (op legendary) wel :) Geen idee waar ik hem kreeg alleen.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb hem zelf ook niet, zal het misschien komen doordat ik 2 levels co-op heb gedaan? :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina