hallo iedereen even een draadje aangemaakt waar iedereen zijn gevonden bugs kan neerzetten! ikzelf heb er VOLGENS MIJ! 1 gevonden en nog wel een zeer vervelende ook. zat gister lekker te spelen, paar uurtjes was ongeveer halverwege een level, en mijn xboxlive connectie knalt eruit waarom weet ik niet maar iig het gebeurt. op dat moment ga ik meteen weer inloggen dus connect to xbox live..... en toen zat ik zo maar in eens in het hoofd menu van ODST. niks gesaved niks meer terug te vinden van mijn progressie in het level waar ik mee bezig was dus mocht lekker opnieuw beginnen, best vervelend! hierbij post ik het maar even, weet niet of het daadwerkelijk een bug is of dat het simpelweg zo hoort nog even voor de duidelijkheid: ik was dus niet uit gesigned met mijn profile maar alleen xbox live! groeten BekSide
dat wat jij heb gehad heb k ook wel eens bij een andere game gehad .. niet echt een bug maar gewoon slordig gedaan, is als je in firefight Johnson speelt, je first person view gewoon nog het zelfde is (blanke hande etc) als je dood gaat heb ik vaak dat ik dan half door de grond zak en er dan weer op valt.. AI dat soms gewoon stil staat..
Bug in firefight in bepaalde map(damm naam kwijt). Die zwaard brutes, bepaald deel an de level kan je achter een muur staan waar de enemies je niet kunnen raken en granaten gooien. Je laat die brute naar je toe komen. en loopt zo het trappetje een stukje omhoog zodat ie bij die rand van de muur staat om erin tejumpen. Vervolgens gooi je een sticky grenade EN hij zal naar achter jumpen(gek genoeg) Omdat de sword brute een forse kerel is kan hij niet meer weg komen achter diemuuur en kan je hem zo dood maken zonder dat ie je kan slaan. Dat was echt lol. We hebben die brute met 10 rokect launcher schoten tegelijk de hel ingeknald
Een bug? Oh ja dat ik net Odst binnen kreeg in m'n gloednieuwe Xbox stop en hij en niet eens leest. Xbox opnieuw opstart met odst erin en de Xbox blijft hangen elke keer dat Odst erin zit..... Oh en de Xbox wil niet uit met Odst erin... Is dat een bug?!?! Wat een kutzooi! Niet te geloven, maar weer m'n Xbox opsturen? Heb em net nieuw ndat m'n vorige Xbox een Rrod kreeg na 3 jaar. *pissed*
^Ze zeggen alleen niet of het aan de xboxen ligt of aan de game zelf. M'n Xbox is nu helemaal in de knoei door odst. Dat ie em niet leest ik dat is al niet nice maar vastlopen, je Xbox niet meer uit kunnen krijgen etc als odst erin zit slaat helemaal nergens meer op. Gaan ze er iets aan doen en wat?
het spel spelen op legendary in je eentje tot missie 8 en dan besluit je om dat missie nog een keer te doen en ineens moet je alle missies opnieuw doen om verder te kunnen?
Misschien deze pure irritantheid dat bij mij best wel vaak gebeurd.. Zit je te singleplayeren, benje in die stad, loop je een uur naar t voorwerp dat naar een nieuwe missie leidt..doe je die missie vervolgens helemaal, ben je weer terug als Rookie in New Mombasa om weer een uur te lopen naar een voorwerp (sorry hoor, maar daar is gewoon zo geen reet aan...). Sluit je het spel af (spel saved toch checkpoints automatisch, en missies die je gedaan hebt ook..nou not. Startte hem de volgende dag weer op en niet gesaved.
hier ook......hij kon mijn missie niet resumen, dus dan maar een missie starten vanaf het menu, maar dan mag je dus helemaal opnieuw had net act 5 klaar
Dit zal dan ook wel een bug zijn: Ik heb altijd resume gekozen, en altijd gewoon co-op offline. Maar na het uitspelen van de game bleek dat ie 1 level niet mee had geteld. Alsof ik had nooit had gespeeld. (dus geen achievements voor dat level en voor het uitspelen van de game) Kan ik die dus mooi opnieuw doen. Nu zijn er ergere dingen, maar toch irritant.
Nee, ik ben er niet blij mee. Ja, jij moet er wat meer opnieuw doen, maar blij kan ik er niet mee zijn.
en ik zou er 7 opnieuw moeten doen, gelukkig hadden mijn vrienden hem uit en heb ik de een-na-laatste missie ge-unlockt in coop...
ik heb ook zoiets gehad. Heb de missies door elkaar gespeeld. En moest op het einde data hive nog doen. Ik die gedaan op legendary kreeg ik de achievements voor spel uitspelen op legendary,heroic en normal en de achievement voor data hive completen. Dat stond in mijn scherm. Kijk ik op bungie zijn de achievements niet meegeteld behalve het spel uitspelen op legendary. En de mensen die in mijn achievement lijst kijken zien die ook alleen maar staat. Er zijn dus 3 achievements niet meegeteld bij mij terwijl ik ze wel unlocked heb
Shit! De Vidmaster Challenge: Classic unlocked niet! Echt zuur, nu twee keer gehaald en heb zeker niet geschoten. Mag je ook niet reloaden als je wapens wisselt? En mag je ook niet dood gaan? Anders is hij echt geglitched.. Ik probeer het morgen nog wel.. Uiteraard speelde ik op legendary Edit: Je mag dus ook niet op de button drukken wanneer je in de warthog zit. Dus ook niet toeteren. Dat deed ik dus wel. Morgen haal ik hem dan hopelijk wel