[Halo 3: ODST] EG review door mij

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    /Mod SPAM
    Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet zo goed als de XBW redactie, maar als je niet schiet scoor je ook niet. Het is wel een vette top-game geworden. Mochten jullie niet kunnen wachten op de XBW review, dan verzacht dit de wonden hopelijk. Lees hem gauw. Om te reageren moet je lid wezen. Je kunt het ook doen door hier te posten. :thumbs:

Laatst bewerkt: 23 sep 2009
  2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dit is een wisselforum. Tegen de tijd dat die offline gaat kan het dan wel verplaatst worden. Lees hem maar eens. ;)

4. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    918
    Leuke review Yellow!

Moet wel zeggen dat ik de AI niet goed vind nog. Opeen level in het spel rijden we op gegeven moment in de warthog. De AI kan niet goed schieten want we waren gelijk dood, dus ik denk wisselen! ik ga schieten hij rijden. Rijd hij gewoon niet vooruit, maar achteruit! Hij keert de warthog om en gaat gewoon de andere kant op rijden!! Tot het punt waar we begonnen 3 checkpoints daarvoor, daar keert hij weer om en dan gaan we weer vooruit. in dit level gebeurde deze dingen met regelmaat. Matig stukje programmeer werk!

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vond ik ook een zwak punt in Halo 3. Hebben ze niet gefixet in ODST blijkbaar :mad:

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Erg leuk dat je veel moeite stopt in een review Yellow, maar een topic maken waar alleen een link naar een andere site in staat is gewoon spam. Vandaar ook het slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina