Hier kan je je afspraken maken om de vidmaster achievements te halen wat je met z,n 4tjes moet doen. Je hebt persee 4 man nodig en je moet op Legendary spelen. Missie Highway , Legendary , no warthog using and scorpion and skull iron on. Trouwens iemand die het met mij wil doen, (die halo kan) en niet zoals een groep amerikaantjes waar ik bij inzat 20 keer achter elkaar dood gaan?
Uiteraard wil ik wel eens een poging wagen, maar alleen als het een serieuze poging is, ik heb geen zin om dit 100x te proberen waarna het blijkt dat niemand serieus meedoet en gewoon steeds loopt te klooien. Dit heb ik namelijk al een paar keer meegemaakt, beetje skill is ook wel een vereiste.
Ik heb m ook en ben van plan Vidmaster allemaal te halen. Wil dus wel meedoen. Alleen wil ik eerst 1x ff de campaign normaal uitspelen.. Nu halverwege ofzo.
/Mod *knip* Vooral lekker door blijven gaan... - Cookie Ik heb de mensen die mee willen doen , die ga ik nu adden, Ik heb al heel veel mensen stuk of 10 dus gaat lukken Idd, had met amerikanen geprobeer die 100000000000000000x dood gingen is echt ergerlijk /Mod Berichten wéér samengevoegd, vanaf nu gewoon de edit knop gebruiken want we blijven niet bezig - Cookie
Prima, amerikanen veroorzaken namelijk eeen ernstige lag dus nederlanders zijn van harte welkom. Heb al heel veel ge add dus komt goed.
Wil sowieso mensen in mijn FR voor Halo.. Had m helemaal schoon gemaakt, waardoor ik nu ook geen mensen er meer in heb die veel Halo spelen.. Aangezien ik nu ODST heb ga ik het weer veel spelen dus tsja.. Ben Brigadier grade 2 met redelijk wat matches..
Ik heb naar heel veel mensen een message gestuurd dat we zaterdag 7 uur 4 player highway legendary vidmaster challenge doen en wreed veel van de 10 kunnen dus mensen zat
Ben opzoek naar (goede) firefight spelers om de endure achievement mee te behalen voeg me toe en dan spreken we een tijd af. Alleen mensen die serieus willen halen ik heb er geen problemen me je te kicken mocht je het niet serieus nemen.