Microsoft had dit beter binnen de deuren kunnen houden en niet zo vroeg al schreeuwen, zo geef je Sony toch tijd om zich te verdedigen? :{
Zal grappig zijn dan als dat laatste gerucht dat de Playstation 3 toch ook in 2005 uit komt waar blijkt te zijn dan gaan ze zeker gelijk haasten. Maar ik denk niet echtdat dat zo geniaal plan is mensen die echt een PS3 willen halen laten zich daar toch niet door stoppen maar ja mis laat de mainstream zich beinvloeden. Toch weet ik nog niet eens of ik halo 3 dan ga halen dat zie ik dan wel heb liever Gears of War of een andere nieuwe game.
Stukje van insidegamer(.nl) Dat is vrij snel. Van mij mogen ze er veel langer over doen (alhoewel dit strategisch gezien beter is), ik vind Halo 1 beter dan Halo 2... Als ze in zo een korte tijd Halo 3 ontwikkelen, dan vrees ik dat Halo hetzelfde lot ondergaat als veel succesvolle films/games: slechtere sequels...
Ik vond halo 2 eigenlijk zwaar tegenvallen (Vraag me eigenlijk af waarom ik de gewone en de LE moest hebben) Dus halo 3 is voor mij zeker geen verkooppunt en laat alleen maar zien dat ze naar mijn idee de xbox 1 games nu ff snel afmaken omdat ze zich dan op de xbox 2 kunnen richten. Want met de gfx die de ps2 nu laat zien ga je mij niet vertellen dat het op de xbox die veel krachtiger is niet veel beter kan. Verwacht eigenlijk niet dat we alles van de xbox 1 nog te zien krijgen.
Hieruit blijkt maar weer dat Bill Gates een geweldige strateeg en geld verdiener is... maar van games weet hij gewoon niets!
hoezo vond jij halo 2 zwaar tegenvallen alleen de single player campaign was minder (was ook nog nie zo heel slecht want je speelt de arbiter en masterchief ) heb jij x box live ik vind dat daar toch heel goe ddoen hoor iedereen speelt halo 2 online *) _0/ greetz marinerobin
ik vind truowens dat playstation gasten erg jaloers zijn op de x box , ze kraken alles af geeen een spel is goed ik vind dat de xbox gewoon beter is ............XBOX rules
Halo2 was een domper omdat bungie er zo lang over deed en beelden losgaf, die werden beschreven als geweldig en sweet. IEDEREEN VERWACHT NATUURLIJK EEN PERFECT SPEL. Maar als het dan toch tegenvalt is het dus een domper
Helemaal mee eens. Software laten maken kan die ook niet goed vind ik, het zou wel gooed zijn maar dan moet je niet een paar honderd uit moeten geven voor Windows en nog meer voor Office (terwijl het office pakket er gewoon standaard bij moet zitten, vind ik.) Ik vind de xbox ook beter, maar net als ICE zegt: volgens mij hebben we nog lang niet alles van de xbox 1 gezien. Het kan veel beter als je naar de ps2 kijkt. Om weer ff ontopic te gaan: Het lijkt mij wel een slimme zet, mits Halo 3 maar weer net zo goed of beter wordt als Halo 1. Ik vond Halo 2 ook tegenvallen (op live begint het saai te worden vind ik, die stats reset, slechte update). Als ik weet dat er een aantal hele goede games uitkomen op de xbox, die ik liever wil dan degenen die op de ps3 uitkomen, dan zou ik voor de xbox kiezen ipv de ps3.
Nou Halo 3 is voor mij zeker wel een verkooppunt! Ok de singleplayer van Halo 2 zoog wel, maar op live ownt ie nog steeds gruwelijk. Daarom snap ik wel dat je het niet meer speelt als je geen live hebt en ook niet vaak lan't. En die recente update van Bungie is wel een goede update nu speel ik het weer daarvoor wat minder door al die cheaters enzo. Maar ik hoop niet dat Halo 3 te snel gemaakt moet worden want ze hebben nog maar minder dan een jaar dan. Ben ook erg benieuwd naar de specificaties van de ps3.
Kijk dit zou best wel meschien een goede strategie zijn maar waarom zeg Bill Gates nu dit hard op je kan gewoon bete niks zeggen en dan onverwachts opduiken maarja ik hoop dat Halo 3 een erg mooie game zal worden maar vind het wel erg snel dat ze in zoon snelle tij Halo 3 al hebben ontwikkelt en Halo 2 duurde gewoon verschrikkelijk lang na jah we zien het wel wat er in de toekomst gebeurt
Playstation heeft dit geintje volgens mij ook uitgehaald toen Nintendo met de DS kwam. Op precies dezelfde dag lag GT4 in de winkel. Dus een koekje van eigen deeg... En waarom niet zeggen? Dit is psychologische oorlogsvoering.
Mensen die Halo willen, kopen toch wel een Xbox. Bij voorbaat. Ik verwacht niet dat het veel mensen over de streep trekt aangezien GT6 ook uitkomt en de PS3 heeft veel betere graphics op dat moment. Halo 2 vond ik niet leuk. Heb hem niet eens uitgespeeld. Ik denk meer aan een prijsverlaging en Halo 3 zodra PS3 uitkomt
Hoe kan je dat dan in godsnaam weten. Niemand weet wat de echt specs zijn en wat dat betekent. En dan zeg jij Dit is klik klare onzin
mensen. Halo 3 verkoopt al dat weten we nu al. zelfs iemand die de game niet leuk vindt wil hem in zijn collectie hebben.
Halo2 kan (bij mij trouwens niet) bij sommigen zijn tegengevallen. maar dat neemt nog niet weg dat het 1 van de best spellen voor de xbox is. (zie ook gamerankings) En als is gebleken dat de xbox hardstikke goed verkocht rond de tijd dat halo2 uitkwam, waarom zou dat niet met de xbox360 gebeuren ? En het maakt niet uit dat bill niks van games afweet want hij maakt ze ook niet. maar laat de marketing strategie maar aan hem over ik heb er all vertrouwen in
Ik weet 100% zeker dat GT6 uitkomt op de PS3. Raar dat jij denkt dat hij niet uitkomt Ik weet niet wat de specs zijn, maar ik weet wel dat de technologische vooruitgang niet stilstaat.