Heey , Ik heb paar vraagjes over Halo 3: 1. Voor hoeveel spelers is Halo 3 ? ( is er wel co-op ? ) 2. Welke nieuwe maps zijn er ? 3. Weten ze nu 100 % cker dattie in 2007 uit komt ( je weet nooit met al die uitstellingen enzo ) 4. Denken jullie dat Halo 3 het einde is van de halo serie ? ( daarmee bedoel ik niet halo wars of halo de film maar de serie van Halo cobat evolved en halo 2) 5 Dat was het .. Bedankt alvast
Hehe, gassie, check dit topic ff. Maar anyway, op geen enkele van je vragen is er eigenlijk een antwoord dat 100% vast staat. 't Zal waarschijnlijk allemaal waar zijn, maar er is nog niks officieel beken.
Hier staan in de eerste post een hoop van je antwoorden. Release staat nu op 23 november maar met bungie weet je het idd maar nooit jammergenoeg. Edit:// Willem was me voor
Jahh maar op www.xbox.com stond dat het spel maar voor 1 speler is is dat waar ofniet ? Geen co-op dus ....:{
Daar gaan we dan ook verder: Halo 3 [deel 5] (er is nog niets bekend gemaakt, maar ga er maar vanuit dat de game gewoon co-op heeft)