[Halo 3] Problemen/bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door black wasp4, 26 sep 2007.

  1. black wasp4

    black wasp4 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik de enigste die kamp met het probleem dat het spel hapert:confused:
    Bij mij komt er om de zoveel tijd op : disc unreadable! :'-(
    weet iemand een oplossing?

    ps: ik heb de standaard edition
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
  3. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe geen enkel probleem,spel draait soepel.Af en toe een kleine bug hier en daar,maar voor de rest een topper.
     
  4. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, soms hapert ie, maar 't geeft geen problemen.
    Als ik ff op pauze druk, en dan weer doorga.. blijft ie even hangen maar dat is dan ook 't enigste.
     
  5. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    draait lekker geen probleem hier
     
  6. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die weet hoe je de NAT?
     
  7. tonixxx

    tonixxx Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij halo 3 werkt de centre speaker niet meer tijdens het spelen. De intro en filmpjes worden met volle 5.1 weergeven maar tijdens de gameplay valt de centre weg. Dit is zoooo jammer. @#$@#$ bug!!
     
  8. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    N 2 uurtjes spelen komt er bij mij Disc Unreadable te staan. Kijk ik naar de disc, zit hij vol met ronde krassen! (deze zaten er niet in toen ik hem kocht, dit is nog in de winkel nagekeken) Nu laad hij de singe player levels niet meer, wel de multiplayer levels :mad: Iemand oplossingen voor wat ik nu het beste kan doen)
     
  9. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij coop heb ik 2 zwarte balken aan de zijkanten van mijn tv. Speel op een 720p scherm maar het beeld is nu wel heel klein. Weet iemand wat je daar aan kan doen ?
     
  10. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    @Brandts: Customer service bellen en je xbox laten fixxen. Halo 3 ritueel verbranden en nooit meer in je xbox doen. Deze tast de lazer en je hoofd aan.
     
  11. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt dan mijn 5e xbox =( Maar hoe zit het met mn halo 3 disc?
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb ik ook hoor. je kan er volgens mij niets aan doen. Dit doen ze expres omdat je anders een veel te breed beeld hebt. Niet 16:9, maar 8:9 8)

    Maar of dit weggaat als je met 4 spelers speelt, ik weet het niet. lijkt me wel *)
     
  13. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het ook, het gaat volgens mij wel weg met 4 spelers. Het is uitermate kut omdat splitscreen coop altijd een van mn favo halo dingen was en nu loop ik inees te staren naar een klein kutscherm. Bij gears of war werkte het wel goed. Wat kan mij het schelen of het te breed is of niet, geef dan in ieder geval de optie om te kiezen. Veel mensen zijn hier trouwens teleurgesteld over.

    Ik vind het ook vrij jammer dat je tijdens een campaign niet gewoon kan joinen zoals Gears dat wel deed. Zo kinderachtig dat dat niet werkt...
     
  14. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0


    Je moet enkele poorten opengooien. Kan nu ff niet opzoeken welke , maar het gaat om

    UCP UTP poorten geloof ik . UTP 88, UCP 3074 ofzo, maar ik zal het vanmiddag ff voor je opzoeken. Had namelijk hetzelfde probleem.
     
  15. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gister toch wel een vervelend probleem! :mad:

    Ik kwam gistermiddag uit school en toen ik Halo 3 aanzette en resume solo game koos, ging de game gewoon verder. Niks aan het handje, maar toen had ik het level gehaald (was het 5e level) en toen kreeg ik een filmpje en de achievement, maar toen ging de game weer terug naar het hoofdmenu!
    Dus ik denk: WTF??
    Dus ik druk weer op resume solo game, om te kijken waar ik uit kom.. blijkt dat ik op precies dezelfde plek als eerder kwam.. :emo:
    Toen heb ik het nog een keer helemaal doorgespeeld en er gebeurde precies hetzelfde.

    Toen heb ik Halo 3 eruit gehaald, de xbox uitgedaan en toen weer aan. Halo 3 erin, naar het campaign menu en daar level 5, alpha rally point uitgekozen, en toen het level alsnog gehaald..:lol:
     
  16. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al gefixed*)
    Gewoon eventjes de volgende poorten opengooien:

    UDP 88
    TCP 3074
    UDP 3074
    En wel deze poorten localizen naar het ip adres van je Xbox 360!
     
  17. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    anders speel je hem binnen 5 uur uit en dat is niet de bedoeling ;)
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    co-op haperde gisteren en dat lag voor 100% niet aan de verbinding

    kon gisteren niet joinen bij een lobby, echter na zo'n 20x proberen wel.

    Vermoed dat het komt door de enorme drukte op live trouwens.
     
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren probleem met co-op en multiplayer dat de echo van de voice communication zo erg werd, dat het spel bijna onspeelbaar werd.
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat gisteren in level 5 ofzo een beetje aan het kloten. Ik was op een neergestort schip/gecrasht ding gesprongen en zat toen vast in tussen twee balken. Kon me nog wel bewegen enzo, maar kon er niet meer uit xD
     

Deel Deze Pagina