[Halo 3] Tegen de level 50 aan? Join mij

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door djlaulau, 19 dec 2008.

1. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Ik zit nu al een tijdje tegen level 50 aan te hikken, en ik vind dat het tijd word om level 50 te worden. M'n highest rank is nu 49 met team slayer. Ik zoek dus mensen die ook bovenin de 40 zitten en graag een level omhoog willen. Het liefst mensen die een beetje verstand van tactiek hebben, en een headset is ook een vereiste (ok de mensen die mij vanmiddag toevoegen zullen merken dat ik er ook nog geen heb maar ik ga er vandaag een halen).
    Voeg mij toe, of laat een berichtje achter zodat ik je kan toevoegen!
    Oh ja ik wil niet lullig zijn maar je moet wel echt een hoge rank hebben want anders vind je a) geen matches en b) weten we niet of je wel goed of niet bent. Ik ga geen grens stellen maar je kan zelf wel bedenken op wat voor niveau je ongeveer moet zitten. Ik heb een tijdje geleden veel met mensen gespeeld die ook op dit forum actief zijn (ik meen SjaccoPoppinno en MrMikeman te herinneren), maar die zijn niet meer zo vaak op Halo 3 te vinden. Misschien dat deze post ze weer aanwakkert!

2. joost23

joost23 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ha laurens, ik bende komende tijd ook weer online te vinden,,,tijd geleden. Zal eens kijken of ik mike ook kan optrommellen.

3. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    Ah mooi, old times sake :thumbs:

4. joost23

joost23 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    speel nu onder schapenboer89 van een huisgenootje,,,ik voeg je even toe mike speelt dacht ik onder mr. elviss

5. kevin046

kevin046 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is een rank van 100 ranked matches, 80 social matches en 25costum games genoeg met een hightst kill van nog maar 7 en dat ander is 42 highst rank

Deel Deze Pagina