1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    het skill systeem werkt niet op winst en verlies alleen.
     
  2. Towel

    Towel Guest

    "VETOE NOU! VEEETTTOOEEEEEEE!!:+
     
  3. superlex

    superlex Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een korte vraag. klopt het dat je in Lone Wolves maar een map of 4/5 speelt?
    ik krijg steeds dezelfde maps en het begint een beetje vervelend te worden.guardian, snowbound, epitaph en nog eentje.
    of ligt dat aan je skill level ofzo?
    ben niet zo'n team gamer, miscchien toch maar eens aan beginnen.

    Lex
     
  4. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Narrows, guardian, snowbound, construct, isolation, high ground, epitaph, the pit heb ik allemaal op gespeeld in lone wolves. Dus eigenlijk alle maps muv Valhalla en Sandtrap.
     
  5. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Em Ell Gee

    Hey als iemand hier MLG gametypes wilt spelen, add me even.. Ben die shit AR wel zat onderhand.

    Iceko NL
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik poep op VIP :mad:

    Laatste tijd beetje aan het kloten met objective, nu bijna lvl 40 en het word steeds leuker. Steeds betere potjes en eerlijkere tegenstanders die gewoon respect tonen. Slayer binnenkort ook maar ff boosten, maar ik denk dat de 50 er voor mij niet in zal zitten :mad:
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe objective is echt vet:9 En 1 side VIP is er voor gemaakt om gelijk te spelen..:{ Gister was er nog 19 seconde over en werd die alsnog gekilled, is ook fckin onmogelijk gewoon om te winnen=(

    Trouwens gister toen je invite stuurde ging ik toch maar 1 potje spelen vandaar dat ik niet reageerde:+:emo:
     
  8. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds wanneer vind je games bij objective?8)
    is altijd het 1e wat wij zoeken, maar vinden nooit iets, gaan daarna maar slayer doen:+
     
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon met zn 2'en joinen dan vind je 95% van de keren wel een game :) soms wel noobies in je team maar ja boeiend objective blijft leuk
     
  10. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach ja.. ik heb zoiezo altijd 1 noob in me team die me met hamers en nades enz teamkilled:+:emo:
     
  11. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan tenminste met hamer omgaan en blaas mezelf niet tegen een muurtje van de map af :emo: :emo: =(=( of ging t niet over mij?
     
  12. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    1 woord.. : sniper

    :+
     
  13. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    jajaja maar gaat nog altijd om vlag/bom en niet om de kills O-)
     
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, dit meende je dus niet hoop ik? \o/
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Het laatste wat ik doe is respect tonen :p Ik word alleen maar pissig als ik verlies xD
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Inv mij als je weer objective gaat spelen.
    Niemand zoekt dat en ik wil altijd objective spelen :D

    En 1 sided vip is dom, vooral sinds met die cursor boven je kop
     
  17. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat Bungie is tot bezinning komt en One Sided VIP aanpast. Ze moeten er namelijk gewoon voor zorgen dat je een intervalregel krijgt met dat targetteken. Bv eens in de 10 of 15 seconden. Nu is verdedigen bijna niet te doen en wordt het altijd een tie. Zou leuk zijn als ze het zelf eens bedachten, zou de game ook een stuk toffer maken.

    Zonder target is het gewoon verstoppertje spelen en dat is al helemaal kut. Een intervalregeling zou echt ideaal zijn.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat verklaart ook meteen je naam dan......\o/
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    wie vind dit pwn?

    http://www.youtube.com/watch?v=ym0B...-3-videos/8571-halo-3-death-traffic-cone.html

    door deze actie heeft hij de recon helmet geunlocked. Die krijg je alleen als je jezelf op een ontzettend gare manier killed. Ik weet niet hoe ze beslissen dat een zelfmoord gaar is of niet maar daar zullen ze wel een manier voor hebben. De Recon Helmet is een aan/uit schakelbare functie die ervoor zorgt dat je hoofd in de fik staat.
     
  20. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah zo'n tie maakt opzich ook niet veel uit je krijgt gewoon je experience en er staat niet dat je hebt verloren ofzo. Het is gewoon een debiele gametype en ze zullen dit heus nog wel aan gaan passen. Waarschijnlijk gewoon dat de VIP overshield krijgt o.i.d.

    whahaha dat filmpje die verdient die helm zeker wel :emo:
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina