Halo 3: The Live Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Conquistador, 5 nov 2007.

  1. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Sostic, ik heb CoD4 vrijdag. Dus vanaf dan ben ik vaker online te vinden ;)
     
  2. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, dat je die naam nog weet :p. Scars speelt helemaal niet meer, die is er eindelijk achter gekomen dat een schooldiploma ook best handig is :eek:
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Smoking Can Kill, hebben we uberhaupt matches gespeelt?

    Scars heb ik inderdaad al lang niet gezien, wist alleen dat hij 24/7 stoned was als een garnaal 8)

    @ Nemo, is cool :) Ik zie je wel verschijnen.
     
  4. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie speelt er veel TS, is Level 35/45 en zoekt ook goede teammaten die niet halverwege quitten. En elkaar kunnen motiveren/helpen?

    Voeg mij dan toe; Mr MikeMan.

    Het gebeurt mij namelijk gewoon TEveel dat het team lekker gaat, en er 1 banaan tussen zit die gewoon -12 scores heeft.
     
  5. AlcoV

    AlcoV Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde verhaal voor rond level 20/25 :) nick : Tuub NL. Speel niet zo heel veel dus als ik dan speel vind ik het wel gezellig om met nederlanders te spelen. (speel vooral 's avonds)
     
  6. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien 2 ofzo :+

    Isie nog steeds 8)
     
  7. nielzzzz

    nielzzzz Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik meedoen halo1? (was *LMS*Saphis op h1)
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nee jij mag niet meedoen :+ ;)

    Hahaha, grap. Eerst maar even afwachten of halo1 uberhaupt online gaat werken, want als het weer de pal versie is sla ik 'm over :)
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, zou wel een grote tegenvaller zijn als dat zo is...(h1 pal zeg maar)
     
  10. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Wij moeten gewoon een vast TS team oprichten waar we ook mee moeten gaan trainen. Samen ownen we best wel. Ik ben helaas niet meer zoveel online vanwege school en bandverplichtingen die ik heb. Zal proberen om wat meer online te komen. Doet je Matchmaking het alweer?
     
  11. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    He Zero, ja gaat lekker met ons tweetjes. Mijn matchmaking doet het sinds 2 dagen weer, gelukkig....
    Was wel weer even wennen, ben gisteren begonnen met Team Doubles op Level 1, zit nu op 35.

    Team Slayer zit ik gewoon vast, omdat ik met teveel quitters en gasten speel die gewoon ieder potje flink negatief staan.
    Laat me maar weten wanneer je weer online bent, lijkt me tof.
     
  12. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey ADD mij maar ik ben met TS Level 38 maar,ik kan veel beter.
    Ik verlies ook bijna altijd door de spelers in mijn team die aan het kloten zijn of quiten of erg dramatisch spelen.
    Mischien kunnen we dan ff kijken of we op hetzelfde niveau zitten.

    En over TS die tegenstanders waar ik tegen speel die Campen echt bijna de hele game man dat is echt triest.
     
  13. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed man, add je zodra ik weer online ben.
     
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft ie hier gewoon gelijk in hoor, dus ik zou er maar niet op rekenen dat het NTSC wordt. Ik vraag me sowieso af of Bungie eigenlijk zelf wel weet hoe groot het verschil is tussen PAL en NTSC. :+
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook bijna zeker dat het gwoon PAL zal worden, maar er is altijd tijd voor hoop... 8)
     
  16. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol ik moest vandaag tegen Mr MikeMan.
    Ik had gewonnen omdat,hij slechte teammates had.
    Ik speel TS meestal met Hypno NL.
     
  17. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt nu wel duidelijk merken dat Halo3 een stuk minder gespeeld wordt, nu CoD4 ook uit is.
    Ik speel zelf ook CoD4, enige wat ik soms mis zijn de wagens (banshee's enzo), maar het vinden van een goede game gaat echt veel beter/sneller bij CoD4! Voorbeeld: laatste keer dat ik Halo3 speelde wilde ik graag 'big team slayer' spelen. Maar hier werd ik, toen de spelerslijst helemaal vol was weer uitgezet. Dat gebeurde me tot 3x toe!!! Toen had ie dus alleen een kwartier geprobeerd een game te vinden en had ik nog steeds niet gespeeld :mad: Halo3 staat nu in de kast!
     
  18. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat het super snel. 15 sec wachten en hij begint al bijna.
     
  19. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, direct het voorbeeld wat ik hierboven al noemde. Speel je zelf rond de +10 en zit de rest gewoon te kloten.

    Ik zag dat je mij met je andere account al had toegevoegd. Hoop zelf snel weer online te zijn, ik krijg weer die kutfoutmelding 'Information could........'. Vorige keer duurde dit 3dagen, fucked up..
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu sinds een paar dagen ook COD4. Super spel maar ik mis 1 ding online wat Halo me wel bied.... PLEZIER \o/

    De situaties die je in Halo meemaakt vind ik eigenlijk niet in andere online spellen. Ik denk dat je over een paar weken weer heel veel mensen terug zal zien gaan naar de Halo servers ;)
     

Deel Deze Pagina