Ik ben nu halo 3 aan het spelen, en zit bij Kill the Scarab tank. Ik heb op die poten enso geschoten en dan stort hij neer, toen ging ik naar binnen daar staan een paar poppetjes, maar er staat daar nog een rood iets oftewel een vijand, maar zit die helemaal boven en zo ja hoe kom ik daar? want loop rondje in die tank maar zie niks meer grtzzz
er moet ergens een glimmend iets zijn/lichtgevends. en daar moet je op slaan, als je die 'trap' omhoog gaat is hij bijna niet te missen.
shit heb geen kogels meer, helemaal niks. maar ik had wel iets gevonden waar ik op schoot helemaal bovenaan, daar ging wel iets kapot misschien moet dat helemaal kapot maar ik heb geen kogels dus ja..
Nog gelijk een vraag heb me nog eigenlijk niet echt verdiept in de game en nooit eerder halo gespeeld. maar wat is het verschil tussen normale solo gam, campaign, matchmaking, custom games, forge,theater enso? druk steeds maar start solo game maar weet niet eens meer waar ik aant begin mee ben gestart of wat de rest is. grtzz
Die vragen kun je allemaal stellen/vinden in het Halo 3 gedeelte. Waarom denk je anders dat er een heel gedeelte open is gemaakt voor Halo 3.