1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Forgottensoul, 1 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    nee hij komt zowieso niet op xbox 1, asl ie komt dan komt ie op de volgende xbox
     
  3. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    damn ik zou heeeeeeeel graag willen dat ie op de xbox gewoon komt :'-( :'-( :'-( :'-(
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er überhaubt wel een halo 3?
     
  5. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Was er niet al zo'n soort thread? Ach, kzal iig ff zeggen wat ik ervan verwacht:

    halo 3 komt volgens mij op de xbox 2, dus verwacht er grafisch wel wat van. Op de xbox 1 wordt denk ik niet wat, daar de xbox bij halo 2 al scheurtjes begon te vertonen. Ik verwacht de dingen die we vorige keer niet kregen deze keer wel. Alleen weet ik niet hoe MS de controller wil doen.. k hoop toch wel dat ze de grote controller weer op de markt brengen :) Verder hoop ik dat MS met deeltje 3 de halo reeks afsluit, mits hij eervol wordt afgesloten. Denk dat men niet zit te wachten op een deeltje 6 of 7.
     
  6. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, Halo 2 is nog maar anderhalf maand uit, en men praat al weer over Halo 3. Imo ben je dan een beetje een game verscheurder: je wacht jarenlang op Halo 2, komt ie eindelijk en dan begin je al direct over Halo 3...
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja er is er al een over.
    Deze is er al over: Halo 3
    Er is er ook ene over Halo 2.5
    Maar dat ter zijde.

    Het probleem is namelijk dat er nog helemaal niks bekend is, en dat er ook nog niks is aangekondigd imo. Het is allemaal nog uit de lucht gegrepen.
    Een ding lijkt mij zeker, hij komt niet op Xbox (1).
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2005
  8. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    deze is van wat je er van verwacht en als er info los is typ je het hier :9
     
  9. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    andere geruchten waren dat Bungie niet meer aan Halo 3 werkte, maar dat was wel heel absurt, want dan zouden ze goede $$ tijden missen....

    ik hoop dat Halo 3 op xbox 2 uitkomt, want als je keek naar Halo 2, dat was echt bijna het maximum wat je uit je xbox kan halen, en xbox 2 word nog beter, dus waarom ook geen NOG betere HALO??
     
  10. D. Dwight

    D. Dwight Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet wel op de xbox 2 uitkomen want anders word de xbox 2 ook nie verkocht :9
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En graag daar in verder gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina