Ik zit vast in het level "343 Guilty Spark" (of zoiets) waarbij je captain Keyes moet zoeken. Dan kom je van die zombies tegen en moet je ontsnappen. Alle zombies die ik kon vinden heb ik al gekilld . Ik moet nu uit dat gebouw ontsnappen, maar ik kan de uitgang nergens vinden.
Ow, damn, die kan ik nie vinden. Ik moet z'n deur in, alleen die staat de 1e verdieping, terwijl ik op de begane grond sta.
ja er zijn inderdaad een paar paarse dingen waar je op moet springen....en om aan het eind weg te komen moet je in een banshee stappen
ge geraakt daar ook gewoon via een paar deuren hoor....ik ken het nu wel ni helemaal vanbuiten omdat ik zelf op goed geluk er ben doorgelopen van de eerste keer zodus...
Ik heb hem net al gehaald. Je moet via een blok dat vol ligt met bloed, lijken en wapens springen naar de hogere verdieping. Dan heb je hem bijna gehaald.
Ik zat ook vast daar op een gegeven moment en ik stond zelfs al te springen op die paarse blokken in dat level... wat bleek, ik sprong de verkeerde kant steeds op waardoor ik weer van die blokken afviel. In die ruimte/kamer moet je op die paarse blokken zien te komen waar al een paar dode Covenants en marines liggen en ammo, etc. Dan spring je om vervolgens op de eerste verdieping te komen waar je een besturingcentrum ziet van een Covenantcomputer? ofzo.
ja, staat ook in die thrad die ik linkte, maar hij snapt et nog niet ... misschien zittie ergens anders vast ...? Leg eens goed uit wat je wil weten erik ... mzzl Munch and Abe
ik ben nie weggevlogen in banshee !! gewoon uitgespeeld en zo opgenomen door vriendelijke ruimte dingskes , toen zat ik in het volgende level "Library" geen banshee dus