[HALO] 343 Guilty Spark

Discussie in 'Algemeen' gestart door webkem, 22 jul 2004.

1. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [HALO] Two Betrayals

Ik zit vast in het level 343 Guilty Spark, ik ben inmiddels in een grote hal, met in het midden een soort glazen iets, ik weet niet wat het is. Als ik op start druk om mijn Mission Opjectives te bekijken staat er: Escape!!
    Ik weet alleen niet hoe ik eruit moet komen, ik heb op www.gamefaqs.com gekeken alleen snap het nog steeds niet. Ik ben bij die lichtbrug alleen die gaat weer weg dus dan val ik naar beneden, dus wie kan mij uit dit level helpen?

Laatst bewerkt: 23 jul 2004
  2. Caladan7

Caladan7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehm het eerste wat ik merkte is dat het hoog tijd wordt da tik Halo weer 's uit gaat spelen, ehm ik herrinner me wel een licht brug maar dat was ineen level dat je er met een warthog naartoe moest maar dat is nog bijna aan 't begin van het spel en ik denk niet dat dat de plaats is die je bedoelt, maar voor de zekerheid meld ik je dit toch maar.

Als je binnnenrijdt zitten er rechts van die irri muurtjes waar achter een paadje naar boven leidt als je die uitloop kom je bij een computer die de brug 'aanzet', ik geloof niet dattie nog uit ging.
    Verder weet ik ook nog in een bepaald level dat een soort lift verrot ging waarbij je moest vluchten maar niet via de brug/lift echter nu ben ik zo in de war dat ik niet eens meer weet of dat wel in halo was.
    Als ik thuiskom vanavond zal ik het ff uitzoeken en het morgen posten als je nog geen andere reacties hebt gekregen.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je hebt gelijk Caladan7, het wordt hoogtijd dat jij weer eens Halo uitspeelt...

Maar webkem, je moet vluchten door terug naar boven te gaan. Die lichtbrug flikkert aan en uit, om dat je er helemaal niet over hoort te gaan. Probeer alle deuren en je zult ergens wel een aantal tonnen in een kamer vinden waar je op kan springen en die helpen je weer een stukje verder omhoog. Zo kom je op gegeven moment bij een nog werkende lift en die helpt je het gebouw uit.

4. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit moet ik dus doen: zover mogelijk naar boven tot dat ik bij een lift kom die wel werkt..

5. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ja, en omhoog kom je door op bepaalde tonnen te springen, kwestie van alles beetje proberen. Ik kan me ook herinneren dat ik daar vastzat, gewoon rondlopen tot je erbij neervalt :)

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Idd het is zoals bovenstaande 2 reacties... Trouwens zo goed hoef je niet te zoeken je ziet het bijna meteen als je de betreffende kamer vind, die tonnen zijn lekker duidelijk met een groepje bij elkaar neergepleurd :).

En idd in begin had ik daar ook tijdje naar moeten kijken voordat ik hier achter kwam.. :)

7. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Nee, het is opzich wel duidelijk, maar het is wel het eerste deel van het spel waar je echt moet springen om verder te komen. Als je het eenmaal weet, spreek het allemaal voor zich.

8. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt iedereen, heb het inmiddels gehaald. Het volgende level, The Library lijkt me een heel kort level, waarom weet ik niet maar dat lijkt mij, maar ik vroeg me ff af is het volgende level inderdaad kort, en is het moeilijk ?

9. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me het goed herriner is The Library het moeilijkste van allemaal, en niet echt kort hoor. Is me nog steeds nie gelukt op legendary :p

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Niet moeilijk, maar eentonig. Zo eentonig als het 3 uur lang kijken naar een ronddraaiende wasmachine.

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Library vind ik het stomste level van het hele spel, Hierna komt Two Betrayels wat ik wel een dol level vind *maar wel moeilijk* en daarna komt een redelijk leuk level, wel wat te donker, en daarna komt eeeen heeel mooi level, en dan iss het end game... :mad: ik zat bijna te huilen toenik het muziekje hoorde terwijl je
    van halo ontsnapte

12. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    the library en guilty spark zijn zo saai, en het zij ook de enige levels die ik niet op legendary heb uitgespeelt

13. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond hem wel meevallen, niet leuk, maar ook niet moeilijk. Ik ben nu in Two Betrayels ziet er inderdaad wel leuk uit. Iemand tips voor dit level?

Edit: Ben er inmiddels mee begonnen alleen als ik in die gangen ben, die je in Assault On The Room ook heb, daar staat hier in het midden een toren met blauw ligt erin en ik moet ergens heen, weet alleen niet waarheen. Kan iemand mij dit vertellen?

Laatst bewerkt: 22 jul 2004
  14. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In die Pulse Genrator lopen(toren met blauw licht)

@andere gasten: 343 Guilty Spark niet leuk, toen ik dat voor de eerste keer speeelde en dat filmpje uit de helm van Jenkins voor 't eerst zag en ook overal creepy geluiden hoorde en toen besefte dat ik ook in die kamer zat werd ik toch wel wat zenuwachtig, dat level is juist erg spannend vind ik, meest sfeervolle level in de game

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Hahaha, ja, dat klopt Gogeta. De eerste keer was toch echt even slikken. Eerst dat filmpje en daarna opeens die beesten. Maar het is toch niet mijn lievelingslevel.

16. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik in die Pulse Generator ga moet ik weer ergens anders heen, ik weet niet uit mijn hoofd waarheen, ik kijk wel ff.
    Mn Mission Objective is nu veranderd, nadat ik in de Pulse Generator ben gegaan, in: Go to Canyon B, and find a lower entrance.
    Nu weet ik niet meer waar ik heen moet, wie kan mij helpen?

17. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    The library vind ik kut, 343 Guilty spark en dan vooral dat stukje in het moeras, die jammerende soldaat, de kamer vol met covenant bloed en daarna dat filmpje van Jenkins waren inderdaad best koel. Wat alleen storend was, was de herhalende levelstructuur.

18. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet nu de rode nav point volgen en dan naar binnen gaan en gewoon blijven doorlopen (vanaf daar speel je assault on the control room omgekeert)

edit: zo ongeveer dan

19. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in die gang, die je ook in assault of the control room hebt, waar je dan met je Wartogh of Ghost door rijd, ik rij dan verder, dan kom ik bij een deur die dicht zit, er zit wel een schakelaar bij, alleen ik kan er niks mee. Wie weet waar ik nu moet zijn?

20. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe het kan weet ik niet, maar ik zit inmiddels in de Keyes, het volgende level. Ik heb daar is een beetje rondgelopen en toen werd er gezegt dat ik snel het schip moest verlaten door te springen. Ik kom nu in dat water en ze zegt: Find another way to enter the ship(zoiets weet het niet letterlijk). Ik weet alleen niet waar ik het schip op moet. Wie weet waar ik nu heen moet gaan?

Sorry voor het vele posten!

Laatst bewerkt: 24 jul 2004

Deel Deze Pagina