1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Forge is een simpele map editor waarmee je bestaande objecten kan plaatsen. Niet de editor pakketten die game studios gebruiken. :+

    En die waren inderdaad vroeger gratis voor de game zelf. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2012
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is echt jammer ja, maar helaas wel wat consoles zijn geworden door de jaren.

    Hoe zit het eigenlijk met die Spartan Ops cinematic episodes, zijn er meer vrij te spelen?
     
  3. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Verdomme lekker zeg, ik neem 1 goed filmpje op met Thunder en Freakendel op en dan is het geluid verneukt :mad:

    Wel vaak last gehad van laggs wat ik normaal zelden had
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga denk ik ook binnenkort die season pass kopen voor deze game. Ik geniet echt van de multiplayer en ik zie nog genoeg map packs komen voor deze, daar haal ik die 24 euro er wel mee uit.
     
  6. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    You had one job! :+
     
  7. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    :lol::lol:

    Vanavond kom ik wel weer en ga ik ook jou potjes opnemen :)
    Alleen zelfs die was verneukt met t geluid 8)

    Overigens kon het ook zijn dat ik gister best vaak laggde(wat zelden bij mij is), dat mijn NAT op moderate stond en ik geen zin had om hem weer open te maken :+
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezocht: gasten die om 14.00 mee willen doen aan een halo 4 co-op sessie :) met z'n 4'n door de campaign!


    1............
    2..........
    3..........
    4 MetalSonic
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vind het ook wel een leuke map, maar na 4 keer achter elkaar wordt ik er ook moe van. Gister zaten we met 4 man in een party, dus dan heb je iets meer kans dat je eens iets anders speelt.

    Je kunt natuurlijk ook effe een andere gametype kiezen, ben je er ook vanaf.:9

    Elke week komen er nieuwe chapters, en een nieuw (inleidend) filmpje.
     
  10. pimmos87

    pimmos87 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3
    1............
    2..........
    3 Nice2beatya
    4 MetalSonic

    wil wel meedoen. Praat alleen niet door de headset want ik moet feyenoord luisteren :+
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515


    Where to get the fucking map!?
    Ook die custome game die hier wordt gespeeld is fucking hard. Gaat gewoon om de kills en niet de punten +5 assist +15 dit dat, etc. Oldschool custom game dus, beter knalt 343 zoiets weer in de Playlist!
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    No problem:thumbs:, ik heb je al een FR gestuurd, om 13.50 open ik een XBW HALO 4 co-op party =)

    edit ik zoek nog 1 persoon voor 4 player co-op
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  13. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    :'-( haha
     
  14. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan helaas pas vanaf 6 uur :'-(

    @Reckuuza, DAT is halo, geen random drop, only true skills met lekker snapshots en kills met de sniper halen. Hoop echt dat zo'n playlist er komt!!
    Vind Infinity ook niet verkeerd maar als ik moet kiezen is t wel op goeie vorige halo maps en deze game type!
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  15. Seh

    Seh Guest

    In forge is genoeg leuks te maken hoor, voor Halo is het prima imo. Dat de consoles zo gesloten zijn is natuurlijk de oorzaak van al het cracken e.d. op de pc. Niet voor niks zijn pc versies van zelfs gigantische games als GTA 5 (al zal die uiteindelijk wel komen) twijfelachtig. Eigen schuld dikke bult dus.



    Overigens ben ik wel voor wat nieuwe game modes die oldskool zijn, ik vind die drops e.d. wel leuk maar dat komt omdat ik puur voor de fun speel en niet voor een bepaalde kd oid.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2012
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds minimaal op zoek naar 1 speler voor een halo 4 co-op sessie om 14.00

    "1............
    2 Lequero
    3 Nice2beatya
    4 MetalSonic"

    :)

    Ik ben al op XBL online =)
    leqwuero is online, nog 1 plek over!
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja zag jullie al spelen.

    Gister hier hadden we 2 xboxen en gingen we met een groepje spelen. Het was een niet geslaagde avond. Onze Reach avonden waren zoveel leuker. Alleen BTB was wel tof om te doen.
     
  18. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    BTB vind ik echt verneukt in H4, ik weet niet waarom maar het is gewoon kut

    Reach had ik echt mooie tijden met vrienden gehad _O_
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    BTB in Reach was de definitie van kutzooi. Maar 1 leuke map en saaie gameplay.

    Met de krachtige DMR en snellere gameplay heb je non-stop de mogelijkheid om te killen.

    Heb nu ook een leuke hobby gevonden op Raknarok. Scrubs farmen met de SAW bij de enemy sniper op de base. Ze trappen er allemaal 1 voor 1 in. _O_

    Infini slayer is instant loss met onze guest. Flood is saai(altijd al), regicide werkt niet, SWAT is saai na 2x, objectives vonden ze niet leuk. We hadden gewoon niks om de avond mee te vullen.

    Weet wel zeker dat mijn maat Snipers chill gaat vinden. Hij is een camper en we hebben alleen huge maps voor team snipers.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Pff, in Reach was BTB gewoon belachelijk eentonig met zijn Forge World.

    Dit is in Halo 4 stukke beter, MAAR lang nog niet zo goed als in Halo 3. Ik mis de grote BTB mappen uit die game. Mappen als sandtrap en avalanche.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina