1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Fijn zeg, ik zoek steeds de sniper op voor een komende montage om sniper kills te krijgen. Komt er ALTIJD een jaloerse kut hond mij betrayen, maar booten ho maar, dusja ik betray hem ook en je weet het al... |:-
    Overigens ik ELK potje is er wel iemand die mij moet betrayen omdat ik de sniper heb... zielige COD honden
     
  2. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Is mij serieus nog nooit overkomen... heb er bijna 100 potjes opzitten
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb dat een paar keer gehad als ik de Mantis pakte;
    schieten ze je schild eraf, komt de enemy banshee aanvliegen, en boem je Mantis staat al te fikken van zwakte....zo dom gedoe is dat.


    Over de variteit (of gebrek daaraan) van de Chalenges; bij Reach had je ook vaak dezelfde.

    Persoonlijk vergeet ik dat die er zijn....bij Reach keek ik elke keer wel wat ze waren, maar ze zijn me nu te ver weggestopt dat ik er gewoon helemaal niet naar kijk.
    Toevallig popte vorige week de achievement dat ik er een xx aantal gedaan had, toen werd ik er weer aan herrinert dat ze er nog waren....

    Best jammer, want er zaten best leuke opdrachten tussen soms.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    24 december 2012, 21:48

    26 december 2012 17:42
    Wat klopt er niet?
    Ik had niks beters te doen.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2012
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    klopt, medals en challenges zitten te diep in de menu's weg gedrukt, ik doe er nu helemaal niks meer mee.

    De sp ook eindelijk uitgespeeld. Echt ontzettend tof :)
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Menustructuur incl. muziekkeuze is ruk in dit deel. In Reach ging ik elke dag kijken voor de challenges, hier nooit...
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Of dat je niks unlocked wanneer je lvl 70 bent. Ook zo'n goed idee van 343.
     
  8. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    1 In vakanties verveel je je nou eenmaal
    2 Als wat vrienden van mij vragen om samen halo te doen ben ik er wel bereid voor
    3 Ik heb sinds kort een PVR en om overrated COD montages te maken is ook niet leuk te noemen

    Als 343i nu gewoon een soort oldskool playlist erin zet dan is zeker iedereen weer blij, maar nee in plaats daarvan doen we lekker gamemodes waar alleen luck nodig is :emo:
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik speel het nog maar een uur of 2 per week anders wordt het te frustrerend.
    Alleen maar Haven spelen verveeld ook snel.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bah, nee! Hoe beoordeel je een singleplayer? Je scrollt na een tijdje eens door de levels en bedenkt je welk level je graag eens opnieuw zou willen spelen. Dat is in mijn geval enkel Composer.

    Halo 4 SP is meer enemies en meer voertuigen, maar geen diepgang. Reach kende een heel kritische blik op level design. Over iedere encounter was zo bewust nagedacht dat hij op diverse taktieken getackeld kon worden. Die multiple paths en daarmee replay value waren gewoon niet zo sterk in deel 4.

    Daarnaast, een selling point van Halo vond ik altijd de intelligentie in character design. Elites met recharging shields, jackals met een weak point in hun schild, Brutes die op de rand van de dood nog ragen, dát geeft diepgang in gameplay. Al die Prometheans zijn zo vlak, er komt niet meer bij kijken dan richten op het hoofd.



    Maar al die kritiek op de multiplayer hier, als complete n00b vind ik het wel tof! Blijkbaar bereikt 343 daarmee wel haar doelgroep. 8) Helaas is het altijd lastig iets toegankelijk te maken zonder de core te verliezen.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Als je het zo bekijkt, heb je toch wel heel belangrijke punten te pakken inderdaad. De Prometheans voelden niet echt goed aan, ik mis stiekem ook wel een beetje de brutes :'-(
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Goede punten idd Matrix, vond de SP ook niet heel bijzonder, doch wel geinig om er doorheen te knallen.
     
  13. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik er zo over nadenk heb je eigenlijk wel gelijk, ook de verhaal zonder terminals en de boeken gelezen te hebben snap je het niet echt, nadelig voor de meeste mensen...


    Ik vond dat Bungie het wel goed had gedaan in Reach, zo had je Action Sack of Multi Team wat ook erg lachen is en zelfs voor de core spelers, voor allebei wat :)
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Is ook zo hoor. Ik heb mij best weten te vermaken met de SP, maar het mist zeker de diepgang en de kleine details van de vorige Halo's. 343i weet het Halo-sausje niet te serveren wat Bungie wel altijd deed. Qua MP is het helaas hetzelfde verhaal en ook al zijn o.a. die AA's en mappen in Reach niks, Halo 4 is nog erger door nog meer poespas en keuzes van 343i. Ik neig eigenlijk meer naar een potje Reach dan een potje Halo 4...
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maand geleden was dat nog anders...
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, maar ik was er al eerder van teruggekomen hoor. Ik had gehoopt op weer een echte Halo knaller en in het begin is het allemaal nieuw. Maar uiteindelijk kom je er dan toch weer achter dat het het toch net niet is. De MP zou goed kunnen zijn, maar dan moet 343i niet zo koppig zijn.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Qua Prometheans heb je gelijk die werden al snel te eentonig. Maar dat werd goed gemaakt door Masterchief en Cortana die wat mij betreft nog niet eerder zo sterk zijn neergezet in een Halo game. Daarnaast erg toffe graphics (ja dat telt ook mee), toffe muziek en genoeg momenten dat ik met een grijns zat te spelen, zelfs de vliegstukken vond ik tof :)

    Multiple paths waren iets minder aanwezig, maar daar stoor ik mij vaak pas aan bij een 2e keer uitspelen (wat meestal co-op is), kom ik nog op terug ;)
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Eens met jullie beide :+ Kan me vinden in Matrix' punt dat de Prometheans nog wat vlak zijn, echter is dat in retrospect misschien ook wel te zeggen van de Covenant in CE. Die zijn daarna nog 2 games uitgediept. Dat kan met de Prometheans ook nog, aangezien dit deel 1 van de nieuwe trilogie is.

    Verder eens met alle sterke punten die Kevf noemt, en dat zijn écht sterke punten. Ik heb bijna alles gelezen van de Halo canon, echt ik vond dit echt wel een heel toffe toevoeging.

    Nadat ik de SP uitgespeeld had wilde ik hem meteen nog een keer spelen (nog niet gedaan omdat er een verhuizing tussendoor kwam :+)
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is er dan slecht aan volgens jou. Ben lang niet in dit topic geweest
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Geen FFA maar dat Regicide
    Ordnance drops wat zorgt voor weinig balans
    Maps zijn lang niet zo goed als Halo 3
    Geen Ranked playlist
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina