1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hele database jange, jwz! :p
    Aaah, wat lief... Bedankt! :+
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is jullie laatste tijd iets opgevallen van de kwaliteit van jullie tegenstanders? Dit is wat me is opgevallen in Infinity Slayer.

    In het begin kreeg ik altijd fucking goede tegenstanders en full teams. Iedereen speelde ook zoals Halo gespeeld moest worden en kon mijn tegenstanders nooit echt betrappen op fouten.

    Tegenwoordig kom ik de grootste noobs tegen. Momenteel hoef ik niet eens moeite te doen om kills te scoren. Ik krijg ze gewoon gratis. Ze rennen gewoon no-shield in een rechte lijn op me af, flanken nooit, zijn voorspelbaar en lopen altijd over mijn nades heen.

    Dit in combinatie met dat er altijd 1 iemand in mijn team zit, dat rond de -20 k/d zit...

    Eerst had ik echt moeite met postitief eindigen in slayer(lukt natuurlijk wel maar ging niet makkelijk :+ ). Nu sta ik standaard bovenaan met +10/20, zonder geluk te hebben met powerweapons oid.

    Theorie 1:
    Iedereen met een beetje talent in games heeft Halo opgegeven

    Theorie 2:
    Matchmaking settings zijn veranderd. Nu zijn er niet genoeg mensen online om 8 gelijkwaardige spelers tegenover elkaar te zetten dus je hebt in beide teams een enorme mix van kwaliteiten. Team blauw heeft 2 goede en 2 slechte, Team rood heeft dan ook 2 goede en 2 mindere spelers.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2013
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Meh, ik denk toch 1 aangezien ik echt teveel spelers met lage ranks voorbij zie komen...
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ranks don't mean shit. Dat is ondertussen toch wel bij iedereen bekend hoop ik? :+

    De meeste goede spelers wisselen steeds van gamertag.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gast... dat snap ik! :+ Er zijn veel "nieuwe" spelers die gewoon geen kaas hebben gegeten van Halo. Ik zie het toch zelf ook. Je komt heel soms van die oude rotten tegen die weten hoe ze Halo moeten spelen en de rest speelt ondertussen wat anders... misschien ook zelfs weer vorige delen. De game is nu veel gezakt in prijs en die jonge visjes komen gewoon een beetje kijken...
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarschijnlijk zijn de meeste nu Doubles Pro gaan doen.

    Moet maar eens mijn geluid gaan fixen dan. :+
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, hoe de fack kan je spelen met mono-geluid? :+ Koop desnoods een PC-speakersetje...
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kijken op je radar trololo
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oja, pro's hebben geen goed geluid nodig... stom van me! :F:
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Precies, alleen kut controllers.
     
  11. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben 45 en kick nog steeds ass :cool: (meestal)
    Volgens mij zit er wel een beetje ranking in H4, in team doubles met LeLas hadden wij potjes tegen mensen van 120-130 met redelijk goeie skills, en daarna meteen tegen van die mensen met 1-20 die er geen kut van bakken 8)

    Griffball is trouwens ook echt lachen, wel jammer dat ik (expres) veel betrayels maak en vaak in de min sta :+
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Vooral die laatste ging nergens over. Deed nog serieus mijn best ook in die match. Die fucking ziekelijke snipes de hele tijd. Ben volgens mij 0 keer gekilled door een starter gun. Mja, zo speel je ook 2v2. Je neemt controle over alle powerweapons en geeft ze nooit meer weg.

    Gelukkig werden we niet zo hard geraped als die lui die 30-4 tegen ons gingen. :+
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wat hebben lage ranks met of je wel of niet goed bent te maken?
    XP ranks zeggen helemaal niks over je skills.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2013
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Waar zeg ik dat dan? :+ Heb je ook m'n andere post gelezen? ;)
     
  15. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar je kunt wel verwachten dat iemand met een lage XP rank vaak(niet altijd dus) slecht is aangezien deze mensen die laag zijn H4 voor goedkoop hebben binnengehaald en nieuw voor deze serie zijn.
    De meer ervarende spelers hebben H4 sinds day-one, zijn dus ook hoog en verwacht je ook wel dat iemand van 130 redelijk goed speelt t.o.v iemand van 4.

    @LeLas, als ik toen niet had gerushed op t einde dan hadden we zelfs 30-0 kunnen staan :emo:
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Juist! :) Even wat anders... Halo 4: On Demand €59,99. Serieus?! 8) Wel iets lager, want Reach was ergens in de 70. Dus best een goede deal! :lol:
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    RE: Halo 4: Algemeen [Deel 2]

    Net solo Legendary uitgespeeld. Filmpje na de credits! :eek: Vind de voice-over maar raar btw.
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Net alsof dat alleen bij Halo 4 is. Elke on demand game is zo duur.

    Microsoft weet blijkbaar niet dat ze eigenlijk ook concurreren met Steam op dit gebied. :emo:
     
  19. Wastelander_NL

    Wastelander_NL Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het best willen kopen, maar dan moeten de prijzen echt wel zakken. Steam vind ik echt geweldig, en het is gewoon makkelijk om meteen je games te hebben.

    Nu zijn de meeste spellen nog belachelijk duur.:F::F:

    Vraag me ook af of er echt mensen zijn die veel van die dienst gebruik maken.
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik niet.

    In tegenstelling tot Steam zijn de voorwaarden van Microsoft zeer slecht, waardoor ik een slechtere garantie heb dat ik de game altijd opnieuw kan downloaden mocht er iets defect gaan aan mijn HDD. Er staat namelijk letterlijk in dat ze zonder pardon jou de toegang tot de game download mogen ontzeggen.

    De meerwaarde van alles mooi op een DVD'tje hebben is daarom voor mij te groot.
     

Deel Deze Pagina