1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Gek bevalt de multiplayer me uitstekend! Speel het nu een maandje online en het is met gemak mn favo game sinds halo 3. De vernieuwingen kan ik juist wel waarderen.

    Helaas wordt deze ervaring wel wat gehinderd door een aantal (onbegrijpelijke) beperkingen van het matchmaking systeem.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    343 gaat sowieso al de goede richting op... die nieuwe maps en playlist (modes) zijn ook nice!
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Absoluut mee eens.
    De nieuwe FFA pro mode is echt vet :)
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zelfs Xjunk zegt iets positiefs over halo? What... The... Fuck...
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Halo 4 gekocht voor 29,99 bij de MM. Zelfde prijs als op XBL gisteren toch?
    Kun je trouwens de menu's ook in het engels zetten?

    Assaultgeweer 8).
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Jup je local in settings(dashboard) op engels zetten.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach, waarom? Toch leuk als er telkens "Hoofdpijn" in beeld staat? :+
     
  8. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met Spartan Points trouwens, ik ben nu rank 50 en heb nog 13 spartan points over maar als ik alles wil unlocken heb ik 18 SP nodig? Krijg je deze bij specializations, is dit intentioneel of is dit een glitch?

    EDIT: nvm, had verkeerd gekeken, firepower stond aan
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2013
  9. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    ik moet nog 5 air assasinations en die double kill met die weak ass pulse grenade.. Moet je echt veel geluk bij hebben lijkt me of boosten heb er best veel gezien die em al hebben.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is die boltshot nou helemaal flurp of ben ik het weer verleerd? Wist wel dat ie generfed was.

    Niks is hatelijker dan fouten niet kunnen afstraffen omdat je wapen raar doet. Zoals niet schieten. :+

    Momenteel niet echt aan het genieten van FFA. JiP, JiP en nog eens JiP. Haal JiP gewoon uit FFA. Niemand zit daar op te wachten.
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Jij snapt het tenminste ;)
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Krijg je gewoon de legendary achievement, als je elke missie vanaf de laatste rally point speelt?
     
  13. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie dat veel mensen positief over Majestic zijn, dus maar even H4 opstarten :)

    In de tussentijd had ik een Halo Reach gespeeld en een montage gemaakt(H4 lukte niet echt :+)

     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Halo 4 is echt zo veel beter dan Halo Reach.
    Beter in alle opzichten alleen het enige probleem is dat de fixes waarschijnlijk te laat zijn.
    Het grootste gedeelte van de community is al vertrokken.
     
  15. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Yep, inclusief mij.
    Maar ik vind(hoe h4 nu is minus majestic, want die heb ik niet gespeeld) veel slechter als H:Reach
    Reach haalde me iedere dag over om gewoon leuke potjes in MM of custom games te doen, mijn halve friendslist deed 2 jaar lang constant reach, maar nu mag je blij zijn als je met een vriend H4 doet en als je custom games doet is dat een fenomenale gebeurtenis die in de geschiedenis boeken moet worden geschreven :+
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Mooie montage! :thumbs:
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Majestic is lekker man. Ook FFA is goed te doen als ik mijn radar mag hebben. Anders vind ik geen kut :emo:

    Daarnaast moet die stomme JiP EENS ECHT OPROTTEN!!! Slaat toch nergens op dat ik een first to 25 join terwijl ik al 10 kills achter sta en alle wapens in het bezit zijn van andere? :confused:

    In 4v4 begrijp ik het nog wel. Daar wil je balanced teams. Maar in FFA slaat JiP nergens op.

    In FFA krijg ik natuurlijk veel sneller mijn overkills dus als je nog een montage wilt bouwen moet je Majestic maar eens gauw binnen halen. :+

    edit:
    [yt]-CUPPZ_sS-I&[/yt]

    @ 0:08 woohooo famous en shit!
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2013
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Een assault rifle gebruiken ;(
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Sowieso de beste SP van alle Halo's imo, heb alleen ODST niet gespeeld. Geweldige soundtrack, goed verhaal, redelijk lang, goede AI en awesome in coop (zoals altijd). Hele game niet de oldschool Halo tune gehoord tot bij één van de laatste missies, echt perfect neergezet deze SP.
    De MP daarentegen weet ik het nog niet eigenlijk. Heb de MP van Reach overgeslagen omdat ik de manier van lvlen en jetpacks en weet ik veel nog meer niks voor Halo vond. Zo te zien is dat nog gewoon hetzelfde? Ook jammer dat er geen trueskill meer in zit, weet nog wel bij Halo 3 toen ik trueskill 50 haalde in Team Doubles met een goede vriend van me. Dat is toch veel toffer dan suffe lvls halen met xp :mad:.
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    'is gestart met spelen Halo4' 8)
     

Deel Deze Pagina